klima mk3 do mk2 |
Autor |
Wiadomość |
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |21 Lis 2012|, 2012 07:45
|
|
|
wszystko do klimy mk1-2 jest dostepne
drozsze sa tylko skraplacz i osuszacz,reszta jest taka sama |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |21 Lis 2012|, 2012 15:17
|
|
|
klima jako tako nie ma znaczenia, czy 2, czy 3. różnicw są kosmetyczne. a przekłądasz tylko klimatronik, czyli sterowaniw wentyla parownika oi klap nagrzewnicy. dodatkow dwa przewody są po pociągnięcia, resztę wykorzystujesz bez zmian. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:32
|
|
|
Też mam zamiar przeszczepu z cossa mk3 do mk1 miło sie dowiedzieć że pasuje mam taką nadzieje |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:40
|
|
|
jak auto nie miało żadnej klimy to można się zdziwić że trza diaksem wywalić w podszybiu dziurę rozmiarów tabletów dwóch żeby parownik wlazł oraz dospawać obudowę .
do mk1 powodzenia z posadzeniem panelu sterującego i sterownika .
same układy rurek i pierdółek w komorze to pikuś . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:42
|
|
|
Można układ wielorybowy, a sterowanie jedynkowe zastosowac, ja tak mam.
Z BOB do deohaca, sprezarka a raczej kółko nie pasuje i nie pamietam czy ten gruby waz pasuje, musiałbym sprawdzic. |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:43
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | dospawać obudowę . |
ja mam skrecone z uszczelnieniem |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:54
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | gufer-posepny napisał/a: | dospawać obudowę . |
ja mam skrecone z uszczelnieniem |
no tak też można , jak nie ma w polbiżu spawarki to owszem . nawet lepiej bo nie grzejesz blachy . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 20:14
|
|
|
Parownik już siedzi zostaje zrobienie dziurek na węże a klima będzie manualna jak to w europejskich mk1 a jak koło pasowe nie podejdzie to pan jankes znajdzie Prawda |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 20:32
|
|
|
Cos sie znajdzie |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 20:44
|
|
|
Żeby więcej było takich ludzi na świecie |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 20:32
|
|
|
Walcze z klkma z m3 do 2.. . Co z wentylami? W sensie u mnie silnikowe wlaczaja sie najpierw jeden a jak jie daje rady to drugi dolacza. Jak sie ma rzecz przy klimie? W oryginale jest 3 wlasnie od skraplacza kliky, tylko nie za bardzo on chce siąść na skraplacz mk3. Czy można go olać i wykożystać jakoś te dwa wentyle jak to jest w mk3? Nie mam zielonego przekaźnika za lampą. Mam wtyczkę od 3 wentyla wpiętą w instalację (wiązkę klimy wsadziłem oryg z mk2) . Jak to zrobić? |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 20:39
|
|
|
przy wlaczeniu klimy w mk2 w dohcu wentyle oba chodzily na polowe szybkosci
jak bylo za duze cisnienie w ukladzie to wlaczaly sie na pelny gwizdek
przy klimie chodza non stop praktycznie
wiązke pewnie wlozyles z V6,bo one mialy wentyl z przodu na skraplaczu i dodatkowy włacznik tegoz wentyla w chlodnicy
chyba stare dohce tez tak miały |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
Ostatnio zmieniony przez kat |26 Maj 2015|, 2015 20:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 21:22
|
|
|
Właśnie ja mam starego dohaca. Nie ma dwóch biegów wentyli tylko najpier 1 a potem drugi startuje.
Da się to przerobić jakoś na nowsze rozwiązanie?
Czy podłączyć start klimy = start jednego wentyla na maksa od razu? |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 21:26
|
|
|
same wentyle tak sie wlasnie wlaczaja jezeli chodzi o chlodzenie
jezeli chodzi o klime to te same wentyle wlaczaja sie jak napisalem wyzej |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 21:34
|
|
|
Czyli dwa biegi służą tylko klimie??
Da radę podłaczyć sie zklimą pod istniejący układ?
Jak to zobić najbezpieczniej. Zostaje mi w takim razie wolna wtyczka od 3 wentyla. Można ją jakoś wykożystać? Np. podłaczyć sie znią pod wentyl silnika?
A czy predkość 3 wentyla jest stała czy też dwubiegowa? |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
|