$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - klima mk3 do mk2
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
klima mk3 do mk2
Autor Wiadomość
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |21 Lis 2012|, 2012 07:45   

wszystko do klimy mk1-2 jest dostepne
drozsze sa tylko skraplacz i osuszacz,reszta jest taka sama
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |21 Lis 2012|, 2012 15:17   

klima jako tako nie ma znaczenia, czy 2, czy 3. różnicw są kosmetyczne. a przekłądasz tylko klimatronik, czyli sterowaniw wentyla parownika oi klap nagrzewnicy. dodatkow dwa przewody są po pociągnięcia, resztę wykorzystujesz bez zmian.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:32   

Też mam zamiar przeszczepu z cossa mk3 do mk1 miło sie dowiedzieć że pasuje mam taką nadzieje
 
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:40   

jak auto nie miało żadnej klimy to można się zdziwić że trza diaksem wywalić w podszybiu dziurę rozmiarów tabletów dwóch żeby parownik wlazł oraz dospawać obudowę .

do mk1 powodzenia z posadzeniem panelu sterującego i sterownika .

same układy rurek i pierdółek w komorze to pikuś .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:42   

Można układ wielorybowy, a sterowanie jedynkowe zastosowac, ja tak mam.

Z BOB do deohaca, sprezarka a raczej kółko nie pasuje i nie pamietam czy ten gruby waz pasuje, musiałbym sprawdzic.
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:43   

gufer-posepny napisał/a:
dospawać obudowę .

ja mam skrecone z uszczelnieniem
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 19:54   

Kevin Xy napisał/a:
gufer-posepny napisał/a:
dospawać obudowę .

ja mam skrecone z uszczelnieniem


no tak też można , jak nie ma w polbiżu spawarki to owszem . nawet lepiej bo nie grzejesz blachy .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 20:14   

Parownik już siedzi zostaje zrobienie dziurek na węże a klima będzie manualna jak to w europejskich mk1 a jak koło pasowe nie podejdzie to pan jankes znajdzie Prawda
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 20:32   

Cos sie znajdzie ;)
 
 
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |3 Kwi 2013|, 2013 20:44   

Żeby więcej było takich ludzi na świecie
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 20:32   

Walcze z klkma z m3 do 2.. . Co z wentylami? W sensie u mnie silnikowe wlaczaja sie najpierw jeden a jak jie daje rady to drugi dolacza. Jak sie ma rzecz przy klimie? W oryginale jest 3 wlasnie od skraplacza kliky, tylko nie za bardzo on chce siąść na skraplacz mk3. Czy można go olać i wykożystać jakoś te dwa wentyle jak to jest w mk3? Nie mam zielonego przekaźnika za lampą. Mam wtyczkę od 3 wentyla wpiętą w instalację (wiązkę klimy wsadziłem oryg z mk2) . Jak to zrobić?
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 20:39   

przy wlaczeniu klimy w mk2 w dohcu wentyle oba chodzily na polowe szybkosci
jak bylo za duze cisnienie w ukladzie to wlaczaly sie na pelny gwizdek

przy klimie chodza non stop praktycznie

wiązke pewnie wlozyles z V6,bo one mialy wentyl z przodu na skraplaczu i dodatkowy włacznik tegoz wentyla w chlodnicy
chyba stare dohce tez tak miały
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
Ostatnio zmieniony przez kat |26 Maj 2015|, 2015 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 21:22   

Właśnie ja mam starego dohaca. Nie ma dwóch biegów wentyli tylko najpier 1 a potem drugi startuje.
Da się to przerobić jakoś na nowsze rozwiązanie?
Czy podłączyć start klimy = start jednego wentyla na maksa od razu?
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 21:26   

same wentyle tak sie wlasnie wlaczaja jezeli chodzi o chlodzenie

jezeli chodzi o klime to te same wentyle wlaczaja sie jak napisalem wyzej
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |26 Maj 2015|, 2015 21:34   

Czyli dwa biegi służą tylko klimie??
Da radę podłaczyć sie zklimą pod istniejący układ?
Jak to zobić najbezpieczniej. Zostaje mi w takim razie wolna wtyczka od 3 wentyla. Można ją jakoś wykożystać? Np. podłaczyć sie znią pod wentyl silnika?
A czy predkość 3 wentyla jest stała czy też dwubiegowa?
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group