olej przekładniowy |
Autor |
Wiadomość |
remi [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Mar 2006|, 2006 14:19
|
|
|
witam to ja sie dołacze do waszego postu bo mam dylemat nie moge dostac orginalnego oleju do skrzyni mam skrzynie N9 i wiem ze do niej przychodzi olej o takiej specyfikacji półsyntetyczny Forda ESD-M2C175-A (80EP) tylko gdzie teraz go dostac czy moze teraz sa zmienione nazwy specyfikacji moze ktos z was sie orientuje lepiej w tym
dzieki pozdrawiam |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |19 Mar 2006|, 2006 14:28
|
|
|
zalej oryginalnym olejem takim jak do MT75, a ten napewno dostaniesz litr cos koło 60 zł kosztuje |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
remi [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Mar 2006|, 2006 14:34
|
|
|
czyli mowisz ze wymienic na olej do mt75 bodolac jego nie moge |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |19 Mar 2006|, 2006 14:38
|
|
|
mozesz zmieszać one się nie pogryzą |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
remi [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Mar 2006|, 2006 16:06
|
|
|
o własnie to chciałem usłyszec bo mam 0,5l własnie tego oleju ESD M2C186-A i jest koloru czerwonego a chyba jak sie nie myle to ten w skrzyni jest innego koloru bardziej złoty ale jesli nic sie nie stanie to doleje :688: |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Mar 2006|, 2006 11:27
|
|
|
irek napisał/a: | zalej oryginalnym olejem takim jak do MT75 |
otóż nic bardziej mylnego - do N9 jest inny olej, np. DureBlend GL-4 75W-90 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |20 Mar 2006|, 2006 11:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |20 Mar 2006|, 2006 12:28
|
|
|
Jurek ale one się nie gryzą te oleje |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Mar 2006|, 2006 12:30
|
|
|
irek napisał/a: | Jurek ale one się nie gryzą te oleje | a tego to nie wiem - ale podają, że do MT-75 ATF a do N9 taki jak podałem.
zresztą polecam stronkę http://www.valvoline.pl/index_jaki_olej.html
wybiera się auto i podaje jakie oleje do czego stosować. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
skuter [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Mar 2006|, 2006 21:55
|
|
|
gdzie na skrzyni można zobaczyc jaki to typ , bo ja miałem wczesnej automata,i koles od którego kupiłem założył manuala. |
|
|
|
|
Oli [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Mar 2006|, 2006 09:57
|
|
|
Cytat: | dzie na skrzyni można zobaczyc jaki to typ |
jak wsteczny przy 1-ce (do góry) N9, jak podciagany dzyndzel i do tyłu (za 4) MT-75 |
|
|
|
|
skuter [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Mar 2006|, 2006 10:17
|
|
|
no to ja nie mam żadnej z tej wsteczny wbijam normalnie bez podnoszenia dzyndzla,tylko normalnie jak np.Polonezie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Mar 2006|, 2006 10:44
|
|
|
Cytat: | no to ja nie mam żadnej z tej wsteczny wbijam normalnie bez podnoszenia dzyndzla,tylko normalnie jak np.Polonezie | to masz MT-75 ale ze zdjętym pierścieniem zabezpieczającym. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
adamussco [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Mar 2006|, 2006 10:54
|
|
|
Jeśli wolno podać swoje doświadczenia z olejem to kupiłem do skrzynki MT 75 manual syntetyk Midllanda o identycznej specyfikacji jak oryginał i nie mam problemów kumpel ze sklepu powiedział tylko, że ford barwi olej do skrzynki tak, że w pierwszym momencie myślałem, że to ATF Jeszce pojechałem do kumpla mechaniora i powiedział mi, że występują 2 rodzaje oleum syntetyk i minerał oczywiście syntetyk jest rzadszy tak wyglądają moje doświadczenia ważne żeby olej był dobry jakościowo, bo w zimą przy -30 to różnie bywa a jak poszukam butelkę to wam podam dokładną nazwę |
|
|
|
|
skuter [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Mar 2006|, 2006 11:51
|
|
|
Transmission, manual, MT 75 Capacity 1,2 liter
Use: Normal
Products:
DuraBlend ATF
Check/Change:
Check 15000 km or 12 months
a jaki moge dac zamiennik bo mi duzo to nie mówi DuraBlend ATF czy to klasa oleji ATF???
CZy może to taki sam olej co wlewa sie do automatu? |
Ostatnio zmieniony przez skuter |22 Mar 2006|, 2006 11:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Mar 2006|, 2006 12:00
|
|
|
taki jak do wspomy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|