$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Schemacik testerka
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Schemacik testerka
Autor Wiadomość
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 18:49   

Zaraz zaraz w koncu to ma byc wtyczka czy gniazdko ? Bo ze zdjecia w temacie wnioskuje ze gniazdko z 3 dziurkami. :)
 
 
 
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 18:55   

Zdecydowanie gniazdo :D u mnie jest kolo akumulatora.
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 19:04   

No wlasnie ja mam takie cos kolo akumulatora z tym ze w tym gniazdku 3 dziurkowym siedzi 3 dziurkowa wtyczka i ten kabelek dalej leci gdzies pod maska. Moze jest jeszcze jedno takie zlacze gdzies za akumulatorem. Ale to musze wymontowac akumulator bo nic takiego na wierzchu nie widze oprocz wspomnianego gniazdka z wtyczka
Pozdrawiam
 
 
 
DaraZ
[Usunięty]

Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 21:59   

Sprawdz gdzie on dalej leci. Moze ktos zrobił sobie jakis przedłużacz do tego :D
 
 
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 22:17   

I może masz już diodę gdzieś zainstalowaną na stałe :) może na desce?
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
DaraZ
[Usunięty]

Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 22:38   

Wkoncu to jest Ghia :D
 
 
hryniak
[Usunięty]

Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 00:34   

Są jeszcze gniazdka 5-cio pinowe z tym, że podłączone są do nich tylko 3 kabelki.
A sprawdzić czy znalezione gniazdeczko to złącze diagnostyczne bardzo łatwo,
dioda podpięta (jak na rysunku) przy wyłączonej stacyjce powinna świecić. Jeśli świeci to zwieramy przez jakiś słabiutki bezpiecznik (np 5) (na wypadek gdyby gniazdo służyło do czegoś innego) pozostałe dwa piny. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce dioda powinna zgasnąć i po chwili zacząć mrugać. Jeśli nie zgasła to na 100 to nie jest złącze diagnostyczne. Aaa i podpinając zworkę dobrze jest dokładnie przeczyścić piny bo często bywają zasyfione.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 00:42   

Hello

Co do rezystorka do diody 3v to wydaje mi się że powinno to być 1000 ohm
 
 
 
hryniak
[Usunięty]

Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:07   

bardzo możliwe, cienki jestem w tym temacie a znaczenia kolorków na rezystorkach niegdy nie udało mi się zapamiętać :-)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:15   

Mi tez nei do konca ale musze przyznac ze jakos samo mi sie zaczyna zapamietywac pomimo ze sie nie uczylem ale troche uzywam ostatnio to sie wpaja
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 11:26   

Witam
Wyjalem akumulator w poszukiwaniu zlacza testowego i cos znalazlem :) Opis sprawcy : :wink: szerokosc ok.1 cm, dlugosc jakies 1.5 cm ale ma 5 dziurek :shock: ulozone sa jak trojkat 3 zajete a dwie pomiedzy sa wolne. Czyzby to byl moj poszukiwany ?:)
Pozdrawiam
 
 
 
hryniak
[Usunięty]

Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 12:07   

Dokładnie to powinien być ten
Niemniej jednak polecał użycie bezpiecznika w zworce :-)
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 16:11   

Panowie
Rozumiem, ze najpierw trzeba rozgrzać silnik, następnie wyłączyć, podłączyć diodkę, uruchomić ponownie i zczytać kod???

mam jeszcze pytanko!
Byłem kiedyś na badaniu diagnostycznym w ASO i oni podłączali się przez WDS takie kilkunastopinowe wejście w schowku po lewj stronie kierownicy!
Jak ma się jedno zczytywanie do tego drugiego?
pozdrawiam
 
 
hryniak
[Usunięty]

Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 16:14   

jeśli chodzi o zczytywanie "diodką" to są dwie metody
na wyłączonym silniku (podłaczasz tester, przekręcasz kluczyk dopozycji zapłon i rozpoczyna się test)
i na pracującym silniku i tutaj fakczynie silnik powinien mieć optymalną temperaturę
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 07:59   

...mam lepszy problem, bo tej wtyczki nie mogę znaleźć! w weekend wyjmę akumulator może się podwinęła!
pozdrawiam

...A co to jest ten WDS w schowku po lewej stronie kierownicy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group