Schemacik testerka |
Autor |
Wiadomość |
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 18:49
|
|
|
Zaraz zaraz w koncu to ma byc wtyczka czy gniazdko ? Bo ze zdjecia w temacie wnioskuje ze gniazdko z 3 dziurkami. |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 18:55
|
|
|
Zdecydowanie gniazdo u mnie jest kolo akumulatora. |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 19:04
|
|
|
No wlasnie ja mam takie cos kolo akumulatora z tym ze w tym gniazdku 3 dziurkowym siedzi 3 dziurkowa wtyczka i ten kabelek dalej leci gdzies pod maska. Moze jest jeszcze jedno takie zlacze gdzies za akumulatorem. Ale to musze wymontowac akumulator bo nic takiego na wierzchu nie widze oprocz wspomnianego gniazdka z wtyczka
Pozdrawiam |
|
|
|
|
DaraZ [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 21:59
|
|
|
Sprawdz gdzie on dalej leci. Moze ktos zrobił sobie jakis przedłużacz do tego |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 22:17
|
|
|
I może masz już diodę gdzieś zainstalowaną na stałe może na desce? |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
DaraZ [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Kwi 2004|, 2004 22:38
|
|
|
Wkoncu to jest Ghia |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 00:34
|
|
|
Są jeszcze gniazdka 5-cio pinowe z tym, że podłączone są do nich tylko 3 kabelki.
A sprawdzić czy znalezione gniazdeczko to złącze diagnostyczne bardzo łatwo,
dioda podpięta (jak na rysunku) przy wyłączonej stacyjce powinna świecić. Jeśli świeci to zwieramy przez jakiś słabiutki bezpiecznik (np 5) (na wypadek gdyby gniazdo służyło do czegoś innego) pozostałe dwa piny. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce dioda powinna zgasnąć i po chwili zacząć mrugać. Jeśli nie zgasła to na 100 to nie jest złącze diagnostyczne. Aaa i podpinając zworkę dobrze jest dokładnie przeczyścić piny bo często bywają zasyfione. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 00:42
|
|
|
Hello
Co do rezystorka do diody 3v to wydaje mi się że powinno to być 1000 ohm |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:07
|
|
|
bardzo możliwe, cienki jestem w tym temacie a znaczenia kolorków na rezystorkach niegdy nie udało mi się zapamiętać |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 01:15
|
|
|
Mi tez nei do konca ale musze przyznac ze jakos samo mi sie zaczyna zapamietywac pomimo ze sie nie uczylem ale troche uzywam ostatnio to sie wpaja |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 11:26
|
|
|
Witam
Wyjalem akumulator w poszukiwaniu zlacza testowego i cos znalazlem Opis sprawcy : szerokosc ok.1 cm, dlugosc jakies 1.5 cm ale ma 5 dziurek ulozone sa jak trojkat 3 zajete a dwie pomiedzy sa wolne. Czyzby to byl moj poszukiwany ?:)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Kwi 2004|, 2004 12:07
|
|
|
Dokładnie to powinien być ten
Niemniej jednak polecał użycie bezpiecznika w zworce |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 16:11
|
|
|
Panowie
Rozumiem, ze najpierw trzeba rozgrzać silnik, następnie wyłączyć, podłączyć diodkę, uruchomić ponownie i zczytać kod???
mam jeszcze pytanko!
Byłem kiedyś na badaniu diagnostycznym w ASO i oni podłączali się przez WDS takie kilkunastopinowe wejście w schowku po lewj stronie kierownicy!
Jak ma się jedno zczytywanie do tego drugiego?
pozdrawiam |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Kwi 2004|, 2004 16:14
|
|
|
jeśli chodzi o zczytywanie "diodką" to są dwie metody
na wyłączonym silniku (podłaczasz tester, przekręcasz kluczyk dopozycji zapłon i rozpoczyna się test)
i na pracującym silniku i tutaj fakczynie silnik powinien mieć optymalną temperaturę |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Kwi 2004|, 2004 07:59
|
|
|
...mam lepszy problem, bo tej wtyczki nie mogę znaleźć! w weekend wyjmę akumulator może się podwinęła!
pozdrawiam
...A co to jest ten WDS w schowku po lewej stronie kierownicy? |
|
|
|
|
|