$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Ciśnienie paliwa
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie paliwa
Autor Wiadomość
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |17 Sie 2021|, 2021 11:41   

Może jeździli do suchego baku ?
_________________
Przegiąłem, więc prostuję
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |17 Sie 2021|, 2021 13:59   

Oni zrobili 5km bo strzeliłem zdjęcie licznika w dniu kiedy im auto zostawiłem, na postoju kręcili widocznie. Strasznie cicho ta pompa pracuje...

[ Dodano: |17 Sie 2021|, 2021 14:51 ]
A jak usłyszę ją dobrze to odpala od obrotu wałem.
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |21 Sie 2021|, 2021 20:36   

Up
_________________
Przegiąłem, więc prostuję
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |22 Sie 2021|, 2021 12:49   

ford2fast napisał/a:
Up

Dzięki Romek :)
A więc, zmierzyłem ciśnienie paliwa i wyszło tak po przekręceniu kluczyka na zapłon:

Po odpaleniu było 3 bary, po zgaszeniu wygląda na to że ciśnienie gdzieś ucieka i jakby zapowietrzał się układ ? Bo już po godzinie trzeba znowu kręcić parę sekund żeby odpalił, po czym po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pali na strzała. Co może być nie tak ? Pompa nie trzyma ? Czy regulator ciśnienia się kończy? Brak mi już pomysłów, może wy macie jakiś ?
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |22 Sie 2021|, 2021 17:15   

Po wyłączeniu silnika spada od razu?
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |22 Sie 2021|, 2021 19:38   

pablo19 napisał/a:
Po wyłączeniu silnika spada od razu?
to manometr do sprawdzania ciśnienia opon, nie miałem innego, ale nie spada od razu, wczoraj z 2.8bar przez 40min spadło do 2.3bar, ale pomysłów nie mam :/
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Sie 2021|, 2021 16:04   

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
wczoraj z 2.8bar przez 40min spadło do 2.3bar
no to jest ok
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |3 Wrz 2021|, 2021 00:21   

Struna napisał/a:
Kamil_Scorpio_ napisał/a:
wczoraj z 2.8bar przez 40min spadło do 2.3bar
no to jest ok

Jeśli po odpaleniu było 3 bary, to jest mocno nie OK, 3 bary to powinny byc w stosunku do ciśnienia w kolektorze, na biegu jałowym jest tam podciśnienie, wioęc i ciśnienie paliwa mniejsze, ok. 1,7 bara.
Regulator ciśnienia jest właściwie podpięty?
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |3 Wrz 2021|, 2021 23:38   

trzypion napisał/a:
ciśnienie paliwa mniejsze, ok. 1,7 bara.
chyba Ci się z jakimś innym autem pomyliło.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |5 Wrz 2021|, 2021 01:11   

Struna napisał/a:
trzypion napisał/a:
ciśnienie paliwa mniejsze, ok. 1,7 bara.
chyba Ci się z jakimś innym autem pomyliło.

Absolutnie nie. Regulator trzyma ciśnienie paliwa w odniesieniu do ciśnienia powietrza w kolektorze, a nie do ciśnienia atmosferycznego. Na biegu jałowym masz spore podciśnienie w kolektorze i o tyle samo względem ciśnienia atmosferycznego spada ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej.
Zobacz jak to chodzi w DOHC 2.3: http://trzypion.oldfield.org.pl/FST/Cisnienie.avi
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |6 Wrz 2021|, 2021 17:55   

Problem wstępnie rozwiązany, winny jest reduktor gazu KME Gold który puszcza gaz przez podciśnienie do kolektora dolotowego. Po odpięciu węża zasilającego listwę wtryskową LPG auto pali od strzała.
_________________
'96 FS Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'01 Audi A6 Allroad 2.7BiT V6 305km ASB Avant
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 53 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |6 Wrz 2021|, 2021 22:07   

trzypion napisał/a:
Struna napisał/a:
trzypion napisał/a:
ciśnienie paliwa mniejsze, ok. 1,7 bara.
chyba Ci się z jakimś innym autem pomyliło.

Absolutnie nie. Regulator trzyma ciśnienie paliwa w odniesieniu do ciśnienia powietrza w kolektorze, a nie do ciśnienia atmosferycznego. Na biegu jałowym masz spore podciśnienie w kolektorze i o tyle samo względem ciśnienia atmosferycznego spada ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej.
Zobacz jak to chodzi w DOHC 2.3: http://trzypion.oldfield.org.pl/FST/Cisnienie.avi

2.9 12V ma mieć 3 bary, przy częściowym i pełnym obciążeniu, 2.4 12V ma mieć 2,7 bara jw. to może Twoje 2.3 miało prawidłowo mniej.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Wrz 2021|, 2021 02:40   

trzypion napisał/a:
Absolutnie nie. Regulator trzyma ciśnienie paliwa w odniesieniu do ciśnienia powietrza w kolektorze, a nie do ciśnienia atmosferycznego. Na biegu jałowym masz spore podciśnienie w kolektorze i o tyle samo względem ciśnienia atmosferycznego spada ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej.


W sprawnym aucie masz jakieś 0,3 - 0,35 bara ciśnienia bezwzględnego w kolektorze na jałowych ( auto rozgrzane )
Zakładając dla uproszczenia że atmosferyczne to 1 bar, więc podciśnienia masz 0,65-0,7 bara więc max o tyle może występować zmiana ( obniżenie ) ciśnienia względem braku podciśnienia.
To jakim cudem z 3 barów ma Ci się zrobić 1,7 ? Wykonaj proste działanie - 3 bar - 0,7 bar = ???
Chyba, że CI się literówka trafiła i 2,7 miałeś na myśli a nie 1,7

[ Dodano: Wto 07 Wrz, 2021 ]
pablo19 napisał/a:
może Twoje 2.3 miało prawidłowo mniej.
no way - 2.3 to najbardziej "wysilony" silnik w gamie scorpio, to generuje więcej koni z gara niż kosa.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |8 Wrz 2021|, 2021 00:12   

Dlatego szkoda czasu na dyskusję z matołem
_________________
Przegiąłem, więc prostuję
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |15 Wrz 2021|, 2021 01:01   

ford2fast napisał/a:
Dlatego szkoda czasu na dyskusję z matołem


Co zapewne jest przyczyną, że masz tak mało partnerów do rozmowy :D

[ Dodano: |15 Wrz 2021|, 2021 01:02 ]
Struna napisał/a:

Chyba, że CI się literówka trafiła i 2,7 miałeś na myśli a nie 1,7


No właśnie ;)
Poniżej 2 nie zejdzie nigdy, więcej niz próżnia się nie da ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group