|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Demontaż deski MK3 |
Autor |
Wiadomość |
MarcinQ
Auto: 1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Dołączył: 24 Maj 2011 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |3 Sie 2020|, 2020 22:33 Demontaż deski MK3
|
|
|
Czy może ktoś zapodać link do info jak zdemontować deskę w MK3 celem wymiany nagrzewnicy? Nie mogę znaleźć na forum... |
_________________ Jest:
1997, 2.3, ASB, Sedan, LPG, GHIA
Był:
1997, 2.3, ASB, Kombi, GHIA
1997, 2.3, ASB, Kombi, LPG, GHIA |
|
|
|
|
pandy
Auto: Scorpio Mk3 96, 2.3, MAN, sedan, benzyna
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |4 Sie 2020|, 2020 04:51
|
|
|
Wyciągasz radio, osłonę kolumny kierownicy, ściągasz plastik nad nogami kierowcy (dwa torxy przy drzwiach, dwa krzyzaki w małym schowku i krzyżak nad pedałem gazu), ściągasz "drewno" (dwa wkręty pod kierownicą, dwa nad zegarami i dwa przy radiu) ściągasz listwę na podszybiu z nawiewami (zatrzaski po bokach i na środku) pod tą listwą trzy torxy odkręcasz, ściągasz plastik z suwakiem od ręcznego (dwa wkręty po otwarciu podłokietnika, ręczny na maxa do góry i najpierw delikatnie plastik do tyłu a potem przeciągnięcie przez wajchę ręcznego (wypinasz oczywiście wszystkie guziki z niego), ściągasz podłokietnik (2 wkręty pod radiem dwa po bokach przy dźwigni ręcznego od strony foteli i 3 na dnie schowka podłokietnika (odpinasz kable od gniazdka zapalniczki po uniesieniu podłokietnika), ściągasz blachę wkoło dźwigni zmiany biegów (4 wkręty na rogach i spinki trzymające wykładzinę). Ściągasz schowek pasażera (zatrzaski zawiasów po bokach, zawiasy zostaj na desce) Odkręcasz deskę: dwa wkręty przy biegałce, jeden po prawej stronie schowka pasażera i nad ecu dwie nakrętki na klucz 10. I deska do góry lekko i do siebie i wyciągasz przez drzwi pasażera. W celu ułatwienia pracy ze zdjęciem drewna i wyjęciem deski polecam odkręcić kierownicę. Czyli zdemontować poduszkę (dwa torxy po bokach od strony zegarów 35 lub 30) i śruba trzymająca kierownicę na klucz 17 lub 19 (nie pamiętam) kierowałkę wyciągamy jak jesf zwolniona jej blokada czyli kluczyk w stacyjce.
Zaopatrz się od razu w jakis dobry klej bo połowa mocowań deski odpanie co najmniej połowa |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |