$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - ASB A4LDE - przerwa w przeniesieniu napędu.
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ASB A4LDE - przerwa w przeniesieniu napędu.
Autor Wiadomość
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:30   

Reader, zdarzało mi się nieświadomie robić taki test. Pytanie ile powinno wyjść w Scorpio? Bo zrobię taki test.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:35   

Trzeba by wiedzieć jaki współczynnik wzmocnienia ma konwerter.
Poszukaj danych serwisowych dotyczacych takiego testu.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:46   

To jak to jest? Robią, robili to niektórzy tu z forum, a nikt nie wie jakie są dane? :)
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:46   

Ekhm... A moim zdaniem pierwsza przekładnia pracuje :P
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:48   

jaroz napisał/a:
To jak to jest? Robią, robili to niektórzy tu z forum, a nikt nie wie jakie są dane? :)


bodajze do 2200 na kazdym biegu
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:49   

Ok Kat, to zrobię taki test najprawdopodobniej jutro po pracy, zobaczymy czy przetrzyma :D
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |19 Paź 2015|, 2015 07:17   

trzypion napisał/a:
Ekhm... A moim zdaniem pierwsza przekładnia pracuje :P

Przy 240km/h?
To tylko multiplikująca działa ale to też jest "spięcie na sztywno" czyli mechanicznie bez poślizgu na przekładni hydrokinetycznej, która to ma znacznie niższą sprawność.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |19 Paź 2015|, 2015 08:25   

Reader napisał/a:
Przy 240 masz wszystko mechanicznie spięte na sztywno, a podczas stall testu masz wzmocnienie momentu na konwerterze.
Także porównanie od czapy.


no ale jakbys dobrze przeczytal,to ja o swoim przypadku pisalem:

WieSiu napisał/a:
bo jak ja swoim jechałem prawie tak szybko przez 150 km tyle że w upał i co chwile gaz hamulec,to niestety skrzynia tego nie wytrzymała i bo straciłem lockupa


A u mnie lockup byl bardzo czesto rozłączany na czas redukcji, puszczania i dodawania gazu,wiec czesto mialem rozpiete mechanicznie i pisałem tak dlatego tez,ze ciezko mi sobie wyobrazic jazde 240 non stop jednostajnie,bo czesto warunki niepozwalaja na tak dużą stałą prędkość, no chyba ze w niemczech w nocy.
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |19 Paź 2015|, 2015 08:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |19 Paź 2015|, 2015 09:30   

WieSiu napisał/a:
no ale jakbys dobrze przeczytal,to ja o swoim przypadku pisalem:

Czytałem, ale przecież odpisałem na post jaroza a nie Twój.
Duże prędkości to bardzo dobre chłodzenie, gorzej jest przy dynamicznej jeździe przy niskich prędkościach.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
maly 



Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2014
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: |15 Lis 2015|, 2015 18:42   

Trochę odgrzeję kotleta... Skrzynia ostatnimi czasy jak na dworze zaczęło się robić zimniej zaczęła mi rozłączać napęd po jakiś 300m jazdy. Przykładowo, jadę spokojnie 30 km/h, zatrzymuje sie na pasach (cały czas mam D), puszczam hamulec i już bez biegu. Za kolejne około 300m to samo na pasach. Dopiero po jakiś 20 sek pojawia się napęd. A przez ten czas czerwienie się w samochodzie, bo za mną korek... Wiązki jeszcze nie robione. Olej jest, ale myślę, że nadaje się już do wymiany. I jeszcze jeden problem, ale nie wiem czy to wina skrzyni. W zakresie od 70-90km/h zaczyna pojawia się drżenie. Mocno to czuć na fotelu kierownika. W podłokietniku średnio wyczuwalne. Nie wiem, czy to skrzynia, czy podpora wału.

Wymiana oleju powinna pomóc? Czy loteriada bardziej?
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |15 Lis 2015|, 2015 18:50   

wiazki podstawa, ale tu raczej wymiana oleju przyspieszy smierc, mozna by przy zmianie oleju sprawdzic/wymienic uszczelke pod płyta, moze coś da...
 
 
maly 



Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2014
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: |15 Lis 2015|, 2015 18:56   

Co raz bardziej myślę, zrobić tą wiązke, a skrzynie po prostu dojechać i kupić nową. Uszczelka i tak by musiała wlecieć nowa, bo poci się.
EDIT: W ogóle mówimy o tej samej uszczelce?
Ostatnio zmieniony przez maly |15 Lis 2015|, 2015 18:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |15 Lis 2015|, 2015 19:12   

o dwóch rożnych, bo tamtej pod płyta sterujaca nie widzisz, a Ty mowisz o uszczelce pod miska :)

Wiazki to podstawa, szkoda skrzyni, bo ciezko znalezc sprawna w 100%, ja bym wymienił uszczelke.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group