ASB A4LDE - przerwa w przeniesieniu napędu. |
Autor |
Wiadomość |
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:30
|
|
|
Reader, zdarzało mi się nieświadomie robić taki test. Pytanie ile powinno wyjść w Scorpio? Bo zrobię taki test. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:35
|
|
|
Trzeba by wiedzieć jaki współczynnik wzmocnienia ma konwerter.
Poszukaj danych serwisowych dotyczacych takiego testu. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:46
|
|
|
To jak to jest? Robią, robili to niektórzy tu z forum, a nikt nie wie jakie są dane? |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:46
|
|
|
Ekhm... A moim zdaniem pierwsza przekładnia pracuje |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:48
|
|
|
jaroz napisał/a: | To jak to jest? Robią, robili to niektórzy tu z forum, a nikt nie wie jakie są dane? |
bodajze do 2200 na kazdym biegu |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |18 Paź 2015|, 2015 21:49
|
|
|
Ok Kat, to zrobię taki test najprawdopodobniej jutro po pracy, zobaczymy czy przetrzyma |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |19 Paź 2015|, 2015 07:17
|
|
|
trzypion napisał/a: | Ekhm... A moim zdaniem pierwsza przekładnia pracuje |
Przy 240km/h?
To tylko multiplikująca działa ale to też jest "spięcie na sztywno" czyli mechanicznie bez poślizgu na przekładni hydrokinetycznej, która to ma znacznie niższą sprawność. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |19 Paź 2015|, 2015 08:25
|
|
|
Reader napisał/a: | Przy 240 masz wszystko mechanicznie spięte na sztywno, a podczas stall testu masz wzmocnienie momentu na konwerterze.
Także porównanie od czapy. |
no ale jakbys dobrze przeczytal,to ja o swoim przypadku pisalem:
WieSiu napisał/a: | bo jak ja swoim jechałem prawie tak szybko przez 150 km tyle że w upał i co chwile gaz hamulec,to niestety skrzynia tego nie wytrzymała i bo straciłem lockupa |
A u mnie lockup byl bardzo czesto rozłączany na czas redukcji, puszczania i dodawania gazu,wiec czesto mialem rozpiete mechanicznie i pisałem tak dlatego tez,ze ciezko mi sobie wyobrazic jazde 240 non stop jednostajnie,bo czesto warunki niepozwalaja na tak dużą stałą prędkość, no chyba ze w niemczech w nocy. |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |19 Paź 2015|, 2015 08:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |19 Paź 2015|, 2015 09:30
|
|
|
WieSiu napisał/a: | no ale jakbys dobrze przeczytal,to ja o swoim przypadku pisalem: |
Czytałem, ale przecież odpisałem na post jaroza a nie Twój.
Duże prędkości to bardzo dobre chłodzenie, gorzej jest przy dynamicznej jeździe przy niskich prędkościach. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |15 Lis 2015|, 2015 18:42
|
|
|
Trochę odgrzeję kotleta... Skrzynia ostatnimi czasy jak na dworze zaczęło się robić zimniej zaczęła mi rozłączać napęd po jakiś 300m jazdy. Przykładowo, jadę spokojnie 30 km/h, zatrzymuje sie na pasach (cały czas mam D), puszczam hamulec i już bez biegu. Za kolejne około 300m to samo na pasach. Dopiero po jakiś 20 sek pojawia się napęd. A przez ten czas czerwienie się w samochodzie, bo za mną korek... Wiązki jeszcze nie robione. Olej jest, ale myślę, że nadaje się już do wymiany. I jeszcze jeden problem, ale nie wiem czy to wina skrzyni. W zakresie od 70-90km/h zaczyna pojawia się drżenie. Mocno to czuć na fotelu kierownika. W podłokietniku średnio wyczuwalne. Nie wiem, czy to skrzynia, czy podpora wału.
Wymiana oleju powinna pomóc? Czy loteriada bardziej? |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2015|, 2015 18:50
|
|
|
wiazki podstawa, ale tu raczej wymiana oleju przyspieszy smierc, mozna by przy zmianie oleju sprawdzic/wymienic uszczelke pod płyta, moze coś da... |
|
|
|
|
maly
Auto: '97 2.3 ASB sedan LPG
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2014 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: |15 Lis 2015|, 2015 18:56
|
|
|
Co raz bardziej myślę, zrobić tą wiązke, a skrzynie po prostu dojechać i kupić nową. Uszczelka i tak by musiała wlecieć nowa, bo poci się.
EDIT: W ogóle mówimy o tej samej uszczelce? |
Ostatnio zmieniony przez maly |15 Lis 2015|, 2015 18:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2015|, 2015 19:12
|
|
|
o dwóch rożnych, bo tamtej pod płyta sterujaca nie widzisz, a Ty mowisz o uszczelce pod miska
Wiazki to podstawa, szkoda skrzyni, bo ciezko znalezc sprawna w 100%, ja bym wymienił uszczelke. |
|
|
|
|
|