$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie
Autor Wiadomość
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 47
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
  Wysłany: |6 Lip 2014|, 2014 11:32   BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie

Jako, że podmieniłem w 2.9 BLOS-a na inny, bo tamten miał klejone kolanko na Poxipol to mam teraz dziwny problem.
Poprzedni był rozkręcony na około 1,5 duża i 0,5 mała i spalanie było około 14,5 LPG średnie.
Założyłem inny i tak: auto jeździ podobnie ale obydwie śruby skręcone są na max a spalanie 16,5 LPG :/
Na oko wymiary slita takie same, przepustnica nie podparta itp.
Raczej przelany bo wali LPG z wydechu :/
Jak to możliwe , że jeździ dobrze pomimo zakręconych śrub ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |6 Lip 2014|, 2014 11:38   

a tam u góry ta membranka nie uszkodzona? pod czapką?
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 47
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |6 Lip 2014|, 2014 12:17   

YaKuZ napisał/a:
a tam u góry ta membranka nie uszkodzona? pod czapką?

No fakt, muszę zobaczyć :oops:
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
flisbudwb 
Alter ego - KubusWariat


Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015
Skąd: Skierniewice
Wysłany: |16 Kwi 2015|, 2015 16:01   

I co sie okazalo?
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 47
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |16 Kwi 2015|, 2015 19:12   

Prawdopodobnie dlatego, że były jakieś zadziorki na korpusie więc działały jak podparta przepustnica. W sumie nie sprawdzałem już spalania bo włożyłem ten poprzedni BLOS.
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
flisbudwb 
Alter ego - KubusWariat


Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015
Skąd: Skierniewice
Wysłany: |17 Kwi 2015|, 2015 07:46   

Larix a reduktor masz rozkrecony na maxa? Ile wykrecona duza i ile mala ze śrub na blosie?
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 47
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |17 Kwi 2015|, 2015 09:45   

Parownik nie może być rozkręcony na maxa. Poczytaj w instrukcji BLOS-a zrobionej przez Strunę i Małpa. Znajdziesz na forum. Duża i mała śruba też nie ma reguł ile ma być wykręcona. Zależy od silnika, jego kondycji oraz wielu innych zmiennych.
P.S. Co do mojego przypadku z tytułu to mam inny egzemplarz BLOS-a, parownik BRC , ustawione na ucho i komputer spalania (wiem, wiem , że tak nie powinno być :-d ) .
Przy 4x4 i 2.9 mam spalanie średnio 15 L LPG (od 12,5-17) bez strasznych szaleństw ale i bez emerycenia. Auto ma but itp.
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
Ostatnio zmieniony przez Larix |17 Kwi 2015|, 2015 09:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mowad 



Auto: Scorpio III (na czesci ;))
Dołączył: 10 Kwi 2015
Skąd: Opole
Wysłany: |17 Kwi 2015|, 2015 12:30   

Parownik nie powinien byc na max? Mozna prosic jakiegos linka do tej instrukcji? bo ja w kilku miejscach czytalem ze powinien wlasnie byc na max, ale w innym samochodzie zmienilem silnik i teraz mimo ze blos pokrecany na minimum to parownik mam na maxa i spaliny smierdza mi gazem, spalania nie znam bo malo tym jezdze.
_________________
www.mowad.opole.pl
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |17 Kwi 2015|, 2015 14:33   

Nie ma być na max.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 10:07   

Sprzedaj BLOS-a kup sekwencję :D
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Mowad 



Auto: Scorpio III (na czesci ;))
Dołączył: 10 Kwi 2015
Skąd: Opole
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 10:12   

No dobra, ale gdzie moge znalesc ta instrukcje Panowie? Szukalem na forum, jest duzo postow o blosie, znalazlem jeden manual po angielsku, ale nie doczytalem tam nic o parowniku.
_________________
www.mowad.opole.pl
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 11:03   

ftp://ftp.capri.pl/user/mkozlowsk/blos_pl_v2.pdf
z zastrzeżeniem, że przy regulacji na analizatorze śruba w reduktorze-nią też trzeba regulowac, aby wyniki były zgodne z oczekiwaniami
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |18 Kwi 2015|, 2015 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mowad 



Auto: Scorpio III (na czesci ;))
Dołączył: 10 Kwi 2015
Skąd: Opole
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 16:44   

Dzieki, ta instrukcje tez juz kiedys widzialem i tez wlasnie tam wyczytalem ze parownik trzeba rozkrecic. Trzeba bedzie poprobowac tym tez podregulowac.
_________________
www.mowad.opole.pl
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 18:49   

V2, czyli raczej starsza wersja.
Na lpg-forum.pl jest przyklejona nowsza - poprawiona v3
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group