Są jakieś problemy z regeneracją parownika BRC AT90E? |
Autor |
Wiadomość |
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |29 Paź 2012|, 2012 13:58
|
|
|
Ano, niestety finansow na nowy zabraklo.. |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
ramanujan
Auto: '88 2.9 Manual HB +LPG
Wiek: 34 Dołączył: 10 Maj 2013 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Lip 2013|, 2013 02:17
|
|
|
Ja powiem że dobrze zrobiłeś, jeździłem na tym parowniku z 1,5 roku, zregenerowałem go ostatnio, zestaw za 70zł, nie było specjalnych problemów wcześniej (po zimie zaczął trochę gorzej chodzić co pewnie i tak było kwestią regulacji) po regeneracji jest bez zarzutów. To dobry parownik. Do silnika zawsze powinien być parownik z zapasem mocy. Ogólnie słyszę że jak można większy - to większy
Wiem że temat ma parę miesięcy, ale może komuś się przyda - regeneracja parownika ma sens, gaziarze są przeciwni, bo przecież po co jakikolwiek parownik regenerować, jak można łatwiej wymienić na nowy?
A prawda jest taka że prawie w każdym przypadku sprawność zregenerowanego parownika jest praktyczne taka sama jak parownika nowego.. |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Lip 2013|, 2013 10:15
|
|
|
ramanujan napisał/a: | zregenerowałem go ostatnio, zestaw za 70zł, |
Ja różne opinie o zamiennikach zestawów słyszałem - kupiłem zatem oryginał BRC za 88 PLN.
To i tak nadal taniej niż nowy parownik. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Lip 2013|, 2013 11:36
|
|
|
Z tą mocą to się zastanawiam ile w tym powiedzeniu jest prawdy, a to dlatego, że w wielu przypadkach jak ktoś sobie zwęża dolot to i o mocy tej co poprzednio chyba może pomarzyć.
Np. taki Kamil_Scorpio czy Vaux (chyba miał tak samo) 2.9 na oryginalnej obudowie filtra powietrza. Jeden wylot z filtra zaślepiony i tylko jeden podłączony do silnika. To chyba tak z matematyki silnik dostaje 2x mniej powietrza niż w oryginale. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |22 Lip 2013|, 2013 11:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |22 Lip 2013|, 2013 12:12
|
|
|
Mam tak do tej pory |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Lip 2013|, 2013 12:36
|
|
|
boszzz |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
PiotrekGran
730 563 952
Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2012 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: |22 Lip 2013|, 2013 12:43
|
|
|
Zysio napisał/a: | kupiłem zatem oryginał BRC za 88 PLN. |
Ja też wziąłem oryginał, bo kilkanaście złotych różnicy było. Parownik zrobiony i śmiga OK, a roboty na godzinę czasu. |
_________________ Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy |
|
|
|
|
|