$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Ile wam pali na gazie?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile wam pali na gazie?
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 11:43   

cena ta sama ale jak wezmiesz za duże to potem będzie muka bo reduktorem ciśnienia noe zbijesz i będzie poniżej jedynki mnoznik.
Jeszcze kwestia jaki reduktor bo np. zavoli s nie zjedziesz z ciśnieniem poniżej 1.1 bara
IG1 z kolei najlepiej prqcuje w okolicy 1 bar więc od tego też trzeba uzależniać dobór wtryskow bez dysz, stąd Barracuda jest pod tym kątem też lepsza bo masz dysze i można nimi wydatek doregulowac
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 13:49   

zawoli n starczy i wtedy juz zejdzie
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 14:22   

jawasaki,
Do czego Ci ta sekwencja ? Do gotującego się silnika, na którym nie da się przejechać kilku kilometrów ? :shock:

jawasaki napisał/a:
w wakacje bd montowal kompresor wiec chcialbym pewnien zapas mocy zeby instalacja miala


No nie rozwalaj mnie :-d Nie możesz się uporać z chłodzeniem, a będziesz kompresor zakładał ;)
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
jawasaki 



Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2012
Skąd: Starachowice
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 18:56   

Pośmiać się zawszę ze mnie możesz :D Pytasz się do czego mi sekwencja ? a do tego by jezdzić to że silnik teraz kaput to nie znaczy że sobie go nie wyremontuje albo wymienię co to za problem :D a co do kompresora lubię się po prostu bawić w różne rzeczy a czy to bd działało czy nie to inna kwestia liczy się fun z roboty :P
 
 
 
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 19:42   

Nie no ja się nie śmieję :) Jedynie powątpiewam delikatnie ;)
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
jawasaki 



Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2012
Skąd: Starachowice
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 19:46   

Pewnie i tak zamiast coś poprawić to to jeszcze zepsuję ale w sumie kto nie próbuje ten się nie nauczy :D Na razie mam dylemat sekwencja czy blosik :P
 
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 21:28   

na co ci tam w 2,9 sekwencja? zrób chłodzenie, daj blosa i spokój...
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
jawasaki 



Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2012
Skąd: Starachowice
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 21:31   

w sumie racja zwłaszcza że kasy mało bo tu jeszcze trzeba motrka na sezon do szykować :P
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 21:35   

a probowales to poskladac jak w oryginale, bez reduktora, i wtedy oblukac ??
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
jawasaki 



Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2012
Skąd: Starachowice
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 21:45   

Wszystko juz robiłem i nic, jedną opcją było by to że zamarzło coś w bloku ale chyba by już do tej pory odmarzło więc zostaje jedynie głowica, w sumie to i dobrze rozbiorę to wszystko i poskładam to jak trzeba już na blosie bo te miksery to sobie można o kant tyłka porozbijać bo ma na nich mocy tyle co nic :P
Ostatnio zmieniony przez jawasaki |6 Lut 2013|, 2013 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
żabka13 


Auto: 95 2.0 MSB sedan+lpg
Wiek: 36
Dołączyła: 13 Cze 2012
Skąd: Kielce
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 22:21   

zrób głowice porządnie i zobaczysz ze ożyje ;) ja tak miałam słabo jeździło jak na 2.9 po wymianie uszczelek zupełnie inne auto było, i na zwykłym gazie ładnie się zbierało, choć spalanie po mieście 18-20 to norma ten typ tak chyba już ma, ale chętnie bym do tego silnika powróciła
_________________
jeśli chcesz zostać ze mną...to jeździj moja cierpliwość ma swoje granice...
 
 
jawasaki 



Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2012
Skąd: Starachowice
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 22:25   

Już raz go robiłem :D na mikserach 200 szło złapać ale jak zobaczyłem jak chodzi na benzynie bez nich to inne auto, i powiedziałem nigdy więcej tego parszywego dziadostwa :-d
 
 
 
żabka13 


Auto: 95 2.0 MSB sedan+lpg
Wiek: 36
Dołączyła: 13 Cze 2012
Skąd: Kielce
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 22:34   

220 2.0 na sekwencji poszedł ale to już była głupota :-d szkoda auta bo to już stary dziadek jest do spokojnej wygodnej jazdy, a vka już wogóle przyjemnie mruczy i szkoda to katować
_________________
jeśli chcesz zostać ze mną...to jeździj moja cierpliwość ma swoje granice...
 
 
jawasaki 



Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2012
Skąd: Starachowice
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 22:42   

Ja tak własnie chyba zakatowałem uszczelki bo dziadek zawsze emeryt style 2tyś rmp ja siadłem to i sobie go pokręciłem na maxa aż chyba za bardzo ale ta zaleta że wreszcie go ogarnę będzie blos może stożek :D a czy taki staruszek paczyłem to na beznynie do 100 idzie równo z 180 konnym volvem mojego kolegi oczywiście automat
 
 
 
żabka13 


Auto: 95 2.0 MSB sedan+lpg
Wiek: 36
Dołączyła: 13 Cze 2012
Skąd: Kielce
Wysłany: |6 Lut 2013|, 2013 22:49   

splanujesz dobrze głowice to jeszcze pojeździ, to są dobre silniki bynajmniej tak mi mówił mechanik co grzebał przy uszczelkach że sporo wytrzymają, ale nie ma co tego za mocno kręcić, z moich doświadczeń to chyba tylko hondy wysokie obroty lubią, forda szkoda za ładne autko
_________________
jeśli chcesz zostać ze mną...to jeździj moja cierpliwość ma swoje granice...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group