nierówne wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 18:39
|
|
|
A na benzynie są równe ? |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 18:45
|
|
|
tak - na benzynie sa równe |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 19:04
|
|
|
Powinienem mieć taki parownik to jutro spojrzę |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 19:40
|
|
|
a skad wiadomo ze to parownik ? moze pokrecic ta czarna sruba ? |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 22:23
|
|
|
Najpierw przeczyść EBJa i sprawdź czy nie ma nieszczelności.
Czarne plastikowe śruby regulują elastyczność membran (no chyba że śruba jest na dole parownika ,to jest ona do spuszczania syfu). |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 21:41
|
|
|
Adam73 napisał/a: | Najpierw przeczyść EBJa i sprawdź czy nie ma nieszczelności.
Czarne plastikowe śruby regulują elastyczność membran (no chyba że śruba jest na dole parownika ,to jest ona do spuszczania syfu). |
co to jest EBJ i gdzie sie znajduje ? |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 21:55
|
|
|
Przez innych mylnie nazywany silniczkiem krokowym,aluminowy walec zwtyczką na kolektorze dolotowym. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 22:32
|
|
|
To Ci się teraz jakoś pojawiło, czy zawsze tak miałeś ? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 16:44
|
|
|
Maciej1970 napisał/a: | duzo za duuuze | tak, powinny być w okolicy 700 |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 19:06
|
|
|
pablo19 napisał/a: | To Ci się teraz jakoś pojawiło, czy zawsze tak miałeś ? |
tak jest juz jakis rok, mi to nieprzeszkadzało -regulowałem sobie ibroty noga ale gdy córa zrobiła prawko to mosze to zrobic bo sobie nie poradzi a jezdzic na beni to w dzisiejszych czasach troche kosztuje. jest pod maska jeszcze jakas centralka moze tam sie ustawia obroty jałowe gazu ??? |
|
|
|
|
fordofil
Auto: '94 2.9 ASB kombi + lpg
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Gru 2011 Skąd: warszawa
|
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 20:50
|
|
|
na 100% to wina ustawienia skladu mieszani na wolnych obrotach, i na99% pokazałeś właściwą śrubę (nigdy nie miałem takiego parownika stąd 1% niepewności) |
_________________ "jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla kup mi luby ..." |
|
|
|
|
PiotrekGran
730 563 952
Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2012 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 21:01
|
|
|
Jejku, zaznacz mazakiem ustawienie śrub, i kręć w jedną albo drugą licząc obroty. Może Ci się uda zmniejszyć, a jak nie to zawsze będziesz mógł powrócić do tego co było. Kiedyś miałem przypadek, że pękła sprężyna która dociska kulkę w pokrętle od jałowych, obroty były wysokie a śrubą można było kręcić w nieskończoność-nic nie zmieniała, parownik to dość proste urządzenie nic tam nie popsujesz... |
_________________ Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |10 Lip 2012|, 2012 21:22
|
|
|
PiotrekGran napisał/a: | Jejku, zaznacz mazakiem ustawienie śrub, i kręć w jedną albo drugą licząc obroty. Może Ci się uda zmniejszyć, a jak nie to zawsze będziesz mógł powrócić do tego co było. Kiedyś miałem przypadek, że pękła sprężyna która dociska kulkę w pokrętle od jałowych, obroty były wysokie a śrubą można było kręcić w nieskończoność-nic nie zmieniała, parownik to dość proste urządzenie nic tam nie popsujesz... |
krecic ta czarna? ale to juz jutro, przed chwila kreciłem ta górna i było bez zmian non stop falowały i nieraz silnik gasł
[ Dodano: |10 Lip 2012|, 2012 21:37 ]
ogladam w internecie parowniki TOMASETTO i tak sie zastanawiam czy elektrozawór zamontowany na parowniku wtyczkami do srodka ( orginalny-nowy ) ma jakies znaczenie ? bo w moim parowniku ten sam elektrozawór jest zamontowany wtyczkami na zewnatrz . |
|
|
|
|
|