|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
2,5td VM problem z mocą |
Autor |
Wiadomość |
dominik4x4
Only VM
Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31 Dołączył: 21 Wrz 2011 Skąd: Chorzów Bytom
|
Wysłany: |8 Gru 2011|, 2011 20:00 2,5td VM problem z mocą
|
|
|
Cześć ostatnio już jeżdżę moim VeMem ale jest nie mały problem VM jest mułowaty totalny brak siły z dołu a ciąg ma tylko przez 500 obr 1500 do 2000 przecież sprawny VM ciągnie trochę dłużej
Filtry oleje powymieniane
Wtrysk sterujący sprawdzony daje dobre Parometry na zimno i na ciepło
Przepływomierz podmieniony na inny sprawny ale też to nic nie dało
Wcześniej były przedmuchy na kolektorze ale już zrobione EGR zaślepiony + czyszczenie kolektora
Grucha przy Turbo chodzi bez zarzutu
Czujnik temp co jest w głowicy jest Ok
VM w ogolę nie kopci nie ważne czy Ciepły czy Zimny
VM trzyma stałą temperaturę i sie nie grzeje
Pali od strzała nie ważne czy Ciepły czy Zimny
VM siedzi w jeepie ale prawie to samo rok VeMa to 97r pompa już sterowana Elektronicznie
przebieg to 125 tyś
Może Ktoś mi pomożecie |
_________________ XJ 2,5 'td 92' Limited
WG 3,1'td 00' Laredo
Remonty silników VM
509-808-089 |
Ostatnio zmieniony przez dominik4x4 |8 Gru 2011|, 2011 20:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |9 Gru 2011|, 2011 17:51
|
|
|
stawiam na za małe przejście paliwa do pompy ,jest tak na luzie -czy tylko w czasie jazdy zamulony |
|
|
|
|
dominik4x4
Only VM
Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31 Dołączył: 21 Wrz 2011 Skąd: Chorzów Bytom
|
Wysłany: |9 Gru 2011|, 2011 20:58
|
|
|
adamf napisał/a: | stawiam na za małe przejście paliwa do pompy ,jest tak na luzie -czy tylko w czasie jazdy zamulony |
i podczas postoju i podczas jazdy nawet na postoju jak mu depniesz to z wielką łaską zwinie sie na obroty |
_________________ XJ 2,5 'td 92' Limited
WG 3,1'td 00' Laredo
Remonty silników VM
509-808-089 |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |9 Gru 2011|, 2011 21:55
|
|
|
sprawdż proste rzeczy np;możesz mieć mocno przygięty tłumik-rura na całym odcinku dobrze sprawdż zbiornik paliwa lubi nie dostawać powietrza . |
|
|
|
|
karol MAŁY [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 04:29
|
|
|
Albo odstaw auto do mechanika a na poważnie jaki filtr paliwa dałeś hartsport?spróbuj na krótko bez filtra jak idzie to masz przyczyne |
|
|
|
|
dominik4x4
Only VM
Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31 Dołączył: 21 Wrz 2011 Skąd: Chorzów Bytom
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 14:40
|
|
|
karol MAŁY napisał/a: | Albo odstaw auto do mechanika a na poważnie jaki filtr paliwa dałeś hartsport?spróbuj na krótko bez filtra jak idzie to masz przyczyne |
Filtr paliwa MOPAR oryginał jeep'owski dziś w końcu po dwóch tygodniach mam trochę wolnego to bydymy z Adamem sprawdzać co i jak
Dzięki Karol za wsparcie telefoniczne |
_________________ XJ 2,5 'td 92' Limited
WG 3,1'td 00' Laredo
Remonty silników VM
509-808-089 |
Ostatnio zmieniony przez dominik4x4 |10 Gru 2011|, 2011 14:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
karol MAŁY [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 17:20
|
|
|
Ależ nie ma za co jak co polecam się na przyszłość |
|
|
|
|
dominik4x4
Only VM
Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31 Dołączył: 21 Wrz 2011 Skąd: Chorzów Bytom
|
Wysłany: |10 Gru 2011|, 2011 22:48
|
|
|
na wieczór przegoniliśmy razem z Adamem VeMa i po świętochłowickich bagnach i powiem tylko tyle z kilometra na kilometr VM idzie lepiej wydaje sie być zastany w końcu leżał w garage 6 lat nie ruszany ale mam nadzieje że będzie tylko lepiej
A VM ciągnie w Błocie aż miło na Part time oczywiście |
_________________ XJ 2,5 'td 92' Limited
WG 3,1'td 00' Laredo
Remonty silników VM
509-808-089 |
Ostatnio zmieniony przez dominik4x4 |10 Gru 2011|, 2011 22:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
karol MAŁY [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2011|, 2011 17:27
|
|
|
I nic mi o ym nie mówiłeś że będziesz go topić? |
|
|
|
|
dominik4x4
Only VM
Auto: XJ 2,5td VM Wg 3,1td VM
Wiek: 31 Dołączył: 21 Wrz 2011 Skąd: Chorzów Bytom
|
Wysłany: |13 Gru 2011|, 2011 08:57
|
|
|
karol MAŁY napisał/a: | I nic mi o ym nie mówiłeś że będziesz go topić? |
a gdzie go topić ja to nie zażynacz z lipin pojeździli my z Adamem po wertepach ścieżkach leśnych ale nie go topić ja kilka kałuż sie zaliczyło ale płytkie były
PS radio mam już do niego oryginalne
[ Dodano: |14 Sty 2012|, 2012 18:03 ]
Panie i panowie liczniki już○ chodzą i VM ciągnie od 1200 *-1900 i nic wiecej
[ Dodano: |25 Kwi 2012|, 2012 18:20 ]
Winny Okazał sie sterownik od silnika Po jego wymienianie XJot Zaapyla jak głupi Turbo dziura co to jest zaczyna ciągnać od 1200 bez żadnej zadyszki do końca obrotomierza Zdrowy VM po prostu
VM Power |
_________________ XJ 2,5 'td 92' Limited
WG 3,1'td 00' Laredo
Remonty silników VM
509-808-089 |
Ostatnio zmieniony przez dominik4x4 |13 Gru 2011|, 2011 08:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pader
Auto: "86 2.0 OHC EFI Liftback
Wiek: 36 Dołączył: 12 Gru 2006 Skąd: Z Warszawy
|
Wysłany: |26 Mar 2013|, 2013 15:29
|
|
|
I masz zamiar napisać to w każdym temacie o VM? |
_________________ tel- 697732587
@ - spotkanenaulicy@gmail.com
FORD SCORPIO 86r 2.0 i GL
|
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |26 Mar 2013|, 2013 15:37
|
|
|
kolega ma cos do opchniecia i limit musi osiagnac |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Mar 2013|, 2013 15:39
|
|
|
Ban na IP i sie skończy |
|
|
|
|
Kasia
Auto: Scorpio :)
Pomogła: 1 raz Wiek: 39 Dołączyła: 11 Lut 2011 Skąd: Lublin
|
Wysłany: |26 Mar 2013|, 2013 16:01
|
|
|
cezary001 napisał/a: | witam
jasne że chce coś sprzedać
tylko nie rozumiem wymagań 20 postów |
To proponuję porozmawiać o tym z adminem, może zrobi wyjątek, zamiast robić syf na forum. |
_________________ Gdy ci smutno gdy ci źle, wsiądź do Scorpio, przejedź się.
MKI 2.0 HB (żegnaj mój pierwszy i jedyny)
MKI 2.4 HB
MKI 2.9 HB |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |