|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Brak świateł przednich po regeneracji małej skrzynki |
Autor |
Wiadomość |
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |29 Paź 2011|, 2011 09:42
|
|
|
lukas2 napisał/a: | Pomylić wtyczek podobno się nie da | - nie raz uduwodniono na tym forum, że się da ...
lukas2 napisał/a: | (...podobno - w przejsciówce 2 mam zamienne). | - wtyczki i gniazda są identyczne w MK2 i MK3, różnice w samej skrzynce są: skrzynka do MK2 i do MK3 diesel jest inna niż do MK3 benzyna. każda wtyczka ma tylko jedno swoje położenie w skrzynce, Zysio napisał/a: | Z tego co oglądałem to sam gabaryt wtyczki może być identyczny, kwestia położenia zatrzasku. | - oprócz położeniem zatrzasków różnią sie też niektóre iloscią i typem pinów. lukas2 napisał/a: | Na każdej wtyczce w innej pozycji. U mnie tylko dwie da rade zamienic z 4 takich samych (1 rząd od przodu) | - jak wkładasz z odpowiednią siłą, to nie zamienisz, chyba, że już to zrobiłeś i wtyczkalub gniazdo jest uszkodzone. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |29 Paź 2011|, 2011 09:53
|
|
|
Bingo robiłem to delikatnie nie na siłę. Widocznie ktoś już tam u mnie grzebał choć sama skrzynka nie była uszkodzona. Zresztą nieważne wszystko działa. Skrzynki fakt inme w mk2 i mk3. Obudowy też się różnią. Może kolega przekaźniki źle umiejscowił i dlatego światła nie trybią tak jak napisałem. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
Ostatnio zmieniony przez lukas2 |29 Paź 2011|, 2011 09:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kobert [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Paź 2011|, 2011 10:55
|
|
|
lukas2 napisał/a: | Bingo robiłem to delikatnie nie na siłę. Widocznie ktoś już tam u mnie grzebał choć sama skrzynka nie była uszkodzona. Zresztą nieważne wszystko działa. Skrzynki fakt inme w mk2 i mk3. Obudowy też się różnią. Może kolega przekaźniki źle umiejscowił i dlatego światła nie trybią tak jak napisałem. |
hmm, wlasnie, na przekaznikach jest wybity pelny numer, oraz 3 (cyfry + litery) . Czy mam brac pod uwage numeracje "3 liter/cyfr" czy nie?!
na tej aukcji jest to ladnie widoczne http://allegro.pl/skrzynk...1869338644.html
Nastepne pytanie, prad do skrzynki dostarczaja wtyczki od spodu podlaczane czy jedna duza wtyczka od gory?? chyba te od dolu jesli dobrze sie orientuje... chce posprawdzac miernikiem na pinach we wtyczce czy jest prad |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |29 Paź 2011|, 2011 12:10
|
|
|
Kobert napisał/a: | prad do skrzynki dostarczaja wtyczki od spodu podlaczane | - tak, trzy grube kanble, jeden to masa, drugi to stały plus, trzeci to plus po stacyjce.
Cytat: | chce posprawdzac miernikiem na pinach we wtyczce czy jest prad | - jak byś nie miał, to by ci wszystko nie działało. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Kobert [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Paź 2011|, 2011 12:57
|
|
|
a za co odpowiada mala niebieska wtyczka ??
zauwazylem ze po odpieciu jej - zero roznicy , wyglada jakby wszystko dzialalo...
wszystko tzn nic innego poza w/w nie dzialalo dodatkowo |
Ostatnio zmieniony przez Kobert |29 Paź 2011|, 2011 13:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |29 Paź 2011|, 2011 16:46
|
|
|
lukas2 napisał/a: | U mnie tylko dwie da rade zamienic z 4 takich samych (1 rząd od przodu) | Albo masz rzeźbe albo źle patrzysz,powtarzam nie ma takich samych wtyczek ,różnica może byc minimalna ale zawsze jest. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |31 Paź 2011|, 2011 10:09
|
|
|
Pierwsze pytanie, czy zbadałeś czy wychodzi prąd z włącznika świateł? To chyba nie problem.
Drugie pytanie, dlaczego to jest w dziale Kuter, a nie w dziale Elektron? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
nk3 [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lis 2011|, 2011 03:34
|
|
|
Mi to wygląda na tą dużą wtyczkę w dużej skrzynce od strony komory silnika, pewnie metalowy zatrzask jest źle zapięty i stąd problem. |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Lis 2011|, 2011 06:22
|
|
|
No ale kurcze, jak można tę wtyczkę źle zapiąć? Ja to oglądałem, wypinałem i wpinałem ostatnimi czasy i średnio widzę możliwość złego zapięcia. No chyba że kiepsko trafione w prowadnicę od strony błotnika, to wtedy i dobrze zapięty zatrzask nie pomoże. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |1 Lis 2011|, 2011 06:28
|
|
|
Zysio, masz racje tam poprostu nieda sie źle obsadzić bo zatrzask nie dociśnie. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
nk3 [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lis 2011|, 2011 12:46
|
|
|
No właśnie można. Sam tak zrobiłem i też byłem w głębokim szoku jak nie miałem świateł, wycieraczek i właśnie stopu.
Okazało się, że właśnie źle wpieła mi się ta wtyczka, a dokładnie ten metalowy zatrzask był źle włożony i nie dociskał wtyczki do końca. |
|
|
|
|
Kobert [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lis 2011|, 2011 21:13
|
|
|
nk3 napisał/a: | No właśnie można. Sam tak zrobiłem i też byłem w głębokim szoku jak nie miałem świateł, wycieraczek i właśnie stopu.
Okazało się, że właśnie źle wpieła mi się ta wtyczka, a dokładnie ten metalowy zatrzask był źle włożony i nie dociskał wtyczki do końca. |
wielki szacuneczek dla Ciebie!! dobralem sie do tej wielkiej wtyczki - rzeczywiscie , juz wszystko rozwiazane! powodem byla wtyczka - teraz all "hula" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |