Silny na LPG |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Paź 2011|, 2011 17:29
|
|
|
żaden, od wentyli jest jeszcze inny. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |3 Paź 2011|, 2011 17:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |3 Paź 2011|, 2011 17:33
|
|
|
Mówiłeś że są 3
Po prostu chce aby układ chłodzenia był sprawny... aby wentyle się włączały w odpowiednim czasie i wszystko ładnie hulało... żeby wskazówka nie stała pod N tylko tak jak u Was...
[ Dodano: |3 Paź 2011|, 2011 18:20 ]
Dobra już wszystko wiem... dziękuje bardzo za pomoc
Jesteście dla mnie tacy dobrzy... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
Ostatnio zmieniony przez playandwin24 |3 Paź 2011|, 2011 18:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Paź 2011|, 2011 08:43
|
|
|
Struna napisał/a: | ... do momentu wyprzedzania zapłonu auto generowało więcej mocy i momentu niż benzyna.
... | Nie rozumiem tego.
Druga sprawa to jaki wariator się nadaje dla 12V6? Tamte od AC potrzebują CPW, a u nas brak tegoż. Napisałeś, że są jakieś co im Hall wystarczy, czy możesz coś wskazać? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2011|, 2011 10:49
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Nie rozumiem tego. | grzechu miał ustawione wyprzedzanie zapłonu na gazie bodajże do niecałych 4 krpm i właśnie do tego momentu mocy i momentu na gazowni było więcej niż na benie, po tym momencie ( niejako deaktywacji wariatora ) bena była już mocniejsza.
pablo19 napisał/a: | Tamte od AC potrzebują CPW, a u nas brak tegoż. | nie brak, masz halla, to robi za CPW w 12V6 pablo19 napisał/a: | Napisałeś, że są jakieś co im Hall wystarczy, czy możesz coś wskazać? |
a pewnie, że mogę - STAG-TAP-02
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/318/tap-02 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Paź 2011|, 2011 10:57
|
|
|
Czemu się ustawia wyprzedzenie np. do tych 4 krpm, a nie w całym zakresie? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2011|, 2011 11:01
|
|
|
grzechu się bał więcej aczkolwiek im wyżej tym mniej się wyprzedza bo może zacząć stukać. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |4 Paź 2011|, 2011 13:06
|
|
|
silnik można zamordować jak by co
co prawda mało prawdopodobne ale możliwe
bo nie mamy czujnika stukowego |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2011|, 2011 13:19
|
|
|
no ale gaz niby więcej oktanowy więc prawdopodobieństwo stukania małe, aczkolwiek trzeba posłuchać. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |4 Paź 2011|, 2011 21:58
|
|
|
Struna napisał/a: | Nawet trzy są ( a nie dwa ) dwa przy termostacie i jeden w kolektorze ssącym.
Przy termostacie oba od temp. płynu z tym że jeden na zegary, drugi do kompa i w dolocie jeden do kompa. |
Nie trzy tylko dwa
Czujnik na zegary , czujnik temperatury w dolocie
A do wentylatorów jest włącznik termiczny |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Paź 2011|, 2011 22:08
|
|
|
a ECT to pies ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
wieloryb
KR 501 HU
Auto: '95 2,3 16V, MSB, Ghia, kombi + LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2009 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 10:03
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Czujnik na zegary , czujnik temperatury w dolocie |
na pewno są dwa przy termostacie i jeden w dolocie, więc trzy |
_________________ Pozdrawiam,
wieloryb
KOBI Mobilny Serwis Rowerowy www.kobiserwis.pl
606-857-942
Team 4 Gary |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |17 Paź 2011|, 2011 14:31
|
|
|
Byłem na regulacji jakiś czas temu... i wczoraj się przejechałem dalej i pomykałem na gazie...
Podkręciłem go pod 4.5 tys... dalej nie kręciłem bo już trza było hamować... tak że wszystko już jest ok...
Myślę że możemy zamknąć ten temat....
Dziękuję za pomoc... |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
|