BOA przerywa i muli |
Autor |
Wiadomość |
undertaker22 [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Lip 2011|, 2011 13:37
|
|
|
Ale na pewno jest różnica między Shellem a jakąś pod wiejską stacyjką, tak przypuszczam. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |18 Lip 2011|, 2011 09:55
|
|
|
no masz w cenie |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
qhen
Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lut 2011 Skąd: Zgorzelec
|
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |24 Lip 2011|, 2011 12:56
|
|
|
undertaker22 napisał/a: | reduktor jest pod filtrem a komputer za przednią prawą lampą | Generalnie nie jest źle. Ale reduktor mógłby być na prawym kielichu (wtedy chowa się ładnie pod osłony komory) wtedy miałbyś jak u mnie. A tak pod filtr ciągnąć przewody i zasilanie trochę wiocha. Wtryski spoko, u mnie też nie ma szału |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |24 Lip 2011|, 2011 16:01
|
|
|
jaroz napisał/a: | Ale reduktor mógłby być na prawym kielichu |
Czyli chyba najgorsza możliwa lokalizacja oprócz montaży na dachu
undertaker22 napisał/a: | reduktor jest pod filtrem |
Przynajmniej raz gaziarz się przyłożył do roboty i wybrał dobrą lokalizację
jaroz napisał/a: | A tak pod filtr ciągnąć przewody i zasilanie trochę wiocha |
A jakiż to problem ? |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |24 Lip 2011|, 2011 16:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |25 Lip 2011|, 2011 11:21
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Czyli chyba najgorsza możliwa lokalizacja | Uzasadnij. Przecież wg mnie idealna. Nie musisz dużo ciągnąć przewodów gazowych, tylko wzdłuż ściany grodziowej. To raz. Przewody wodne są krótkie, bo wpinasz się w układ nagrzewnicy (mniej płynu chłodniczego i mniej przewodów więc potencjalnie mniej miejsc awaryjnych). To dwa. Chowa się reduktor ładnie pod osłony komory silnikowej. To trzy. Dlatego nie rozumiem dlaczego ciągnięcie wszystkich przewodów i zasilań pod filtr jest takie dobre? Już nie wspomnę, że każda obsługa reduktora wymusza demontaż filtra powietrza. Ani to wygodne, ani zasadne. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |25 Lip 2011|, 2011 12:19
|
|
|
montaż reduktora ma jak najmniejsze robić zamieszanie w układzie chłodzenia
pomijam estetykę i nie może być za wysoko czyli wyżej od zbiorniczka wyrównawczego
ja mam w kosie pod serwem
a w drugim przy lampie z prawej strony
i na kielichu w jednym |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |25 Lip 2011|, 2011 12:28
|
|
|
pepicosi napisał/a: | montaż reduktora ma jak najmniejsze robić zamieszanie w układzie chłodzenia | I to właśnie próbuję Romkowi uzmysłowić |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |25 Lip 2011|, 2011 13:05
|
|
|
jaroz napisał/a: | ford2fast napisał/a:
Czyli chyba najgorsza możliwa lokalizacja
Uzasadnij. Przecież wg mnie idealna. | Według mnie najbardziej kretyńska
Tak jak kolega pepicosi napisał :
pepicosi napisał/a: | nie może być za wysoko czyli wyżej od zbiorniczka wyrównawczego |
A montaż na kielichu to najwyższe możliwe miejsce w komorze silnika
jaroz napisał/a: | pepicosi napisał/a: | montaż reduktora ma jak najmniejsze robić zamieszanie w układzie chłodzenia | I to właśnie próbuję Romkowi uzmysłowić |
Raczej próbujesz usprawiedliwić partacza gaziarza |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |25 Lip 2011|, 2011 13:08, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |25 Lip 2011|, 2011 18:53
|
|
|
da się niżej niż zbiorniczek na kielichu |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |25 Lip 2011|, 2011 19:07
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Według mnie najbardziej kretyńska
Tak jak kolega pepicosi napisał :
pepicosi napisał/a:
nie może być za wysoko czyli wyżej od zbiorniczka wyrównawczego
| Romeczku, na kielichu to nie znaczy przy śrubach podałem tylko dla orientacji, jak dla Ciebie możesz to miejsce nazwać nadkolem Mój jest bardzo nisko i z pewnością poniżej zbiorniczka. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
|