Nie chce zejść ze spalaniem poniżej 20-21L / 100km |
Autor |
Wiadomość |
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 14:55
|
|
|
Aha no spoko Bo gdzies czytałem ze zakładaja takie wieksze i jest ok To jak tak to ten lovato wezme |
|
|
|
|
qhen
Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lut 2011 Skąd: Zgorzelec
|
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 19:19
|
|
|
A co nie za bardzo lovato? |
|
|
|
|
qhen
Auto: Toyota Avensis 2.0 D4D. 2015r/MK3 2.0 dohc
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lut 2011 Skąd: Zgorzelec
|
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 19:53
|
|
|
No wiesz można to dwu znacznie rozumiec Dobra spoko czaje |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 20:12
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Wg. moich obserwacji 2 lata |
bez względu na ilość km ?
ja swój dopiero po ponad 6 regenerowałem ale wtedy juz trzeba było
znaczy się kupiłem zestaw do regeneracji bo zestaw i tak poszedł koledze do jego parownika |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 21:18
|
|
|
pytanie jest taki kto jak go szanuje ile razy przymarzł lub ile syfu do niego się dostało
ja znam jednego co zrobił 150 tys na parowniku landi i sprzedał auto i było ok
a można zrobić i 20 tys i po parowniku |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 22:41
|
|
|
Waski napisał/a: | pablo19 napisał/a: | Wg. moich obserwacji 2 lata |
bez względu na ilość km ?... |
Czy ja wiem, założyłem w powyższej mojej wypowiedzi, że samochód jest używany codziennie i przejeżdża powiedzmy 50 km dziennie. Podejrzewam, że membrana/ny po takiej eksploatacji są dalekie od normy i mało elastyczne. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |28 Cze 2011|, 2011 23:26
|
|
|
To mój pojazd nie jest eksploatowany codziennie. Średnio w tygodniu robi ze 150 km i po 5 latach parownik odpadł. Tankowanie tylko na jednej stacji (orlen) palony tylko na PB a przełączany po osiągnięciu temp pracy, a na dystansach do 10 km w ogóle nie przełączany na gaz. |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Cze 2011|, 2011 20:27
|
|
|
Aha rozumiem A ja nawet nie wiem kiedy był ten parownik wymieniany i czy ktos dbał o niego |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |29 Cze 2011|, 2011 23:23
|
|
|
Reasumując wymień parownik a później się zobaczy, bo bez tego nic nie zrobisz. Proponowałbym jednak zrobić to u gazownika, ponieważ po swoim przykładzie wiem ze regulacja na instalce drugiej generacji opiera się o działanie lambdy, a bez tego ciężko trafić. Ja swego czasu skręciłem nowy parownik na wolnych na maksa - polepszyło się nie dopalał w kolektorze ale podjechałem w końcu do gazownika a on mi z tekstem "nie wolno tak robić bo ta śruba może przebić membranę". Podłączył kompa coś tam pokręcił i jest ok. Lambda pracuje idealnie, nie zalewa się i ciągnie od samego dołu obrotów. |
|
|
|
|
mati910807 [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Cze 2011|, 2011 10:10
|
|
|
Rozmiem |
|
|
|
|
|