|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Od czasu do czasu odcina elektrozawory gazu |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Mar 2011|, 2011 16:55
|
|
|
Larix napisał/a: | Jeżeli ktoś wie gdzie jest ten kabel zasilający wtryski to będę wdzięczny za info. | to jest kabel również zasilający EBJ, więc nie takie hop-siup sobie odciąć, znaczy odciąć to hop-siup, ale żeby potem jałowe były |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |1 Mar 2011|, 2011 17:14
|
|
|
Struna napisał/a: | znaczy odciąć to hop-siup, ale żeby potem jałowe były |
No właśnie, więc gdzie ciąć ?
Żeby było śmiesznie to do każdego wtrysku jest podłączona wiązka idąca do jakiejś czarnej skrzynki z napisem Digital Protect. Co to jest ? Emulator wtrysków czy jakiś alarm ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |1 Mar 2011|, 2011 17:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Mar 2011|, 2011 17:23
|
|
|
odcinka wtrysków właśnie.
A gdzie ciąć - w zasadzie byle gdzie, tylko potem bypas zrobić do EBJ. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |2 Mar 2011|, 2011 08:06
|
|
|
Jak masz magiczną skrzynkę i na gazie EBJ-ot ładnie Ci reguluje wolne obroty to oznacza, że opisywany przez Strunowatego bypas prawdopodobnie jest zrobiony w magicznym pudełku.
Czy dobrze rozumiem, że do każdego wtrysku idzie oddzielny przewód od tej skrzyneczki? jeśli tak to musisz prześledzić przewód (na którym jest +12V po zapodaniu "zapłonu") od EBJ-ota do skrzyneczki, potem znajdź przewód "zasilający" skrzyneczkę, na którym pojawia się +12V po zapodaniu "zapłonu" , przetnij oba te przewody i połącz ze sobą, w ten sposób powinno to działać tak jak tego chcesz. Zwróć uwagę, że do skrzyneczki może (powinno) dochodzić drugie +12V zależne od przełącznika od gazu i nie pomyl tego z tym pojawiającym się na "zapłonie". |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Mar 2011|, 2011 16:14
|
|
|
skrzyneczkę watro by rozebrać i zobaczyć czy wilgoć jej nie skonsumowała.
W przypadku takiej skrzyneczki bypass nie jest konieczny, bo skrzynka ta odcina sterowanie a nie zasilanie, jak to się robi pojedynczym przekaźnikiem. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |4 Cze 2011|, 2011 19:13
|
|
|
Koniec końców kupiłem pompę paliwa i dzisiaj (późno ale dopiero nabyłem pompę ) doszedłem który kabel mam ciachać. W przypadku mojego 2.9 to był czarny. Zrobiłem od jednego końca bypass na EBJ a drugi zasiliłem z centralki STAG 2W. Działa wszystko i na Pb i na LPG. Na koniec zamontowałem na stałe diodowy AFR w kabinie |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |4 Cze 2011|, 2011 19:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |