$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Wymiana kolektora ssącego w 2.0 8V z sekwencją
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana kolektora ssącego w 2.0 8V z sekwencją
Autor Wiadomość
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |10 Sty 2011|, 2011 21:43   

też prawda bo ostatnio to już nawet przytakuję jak widzę staga i waldemary i jeszcze gość twierdzi że mu lepiej
jedzie niż na paliwie :P
zakładam teraz do mondeo gaz to wylukam czy te pdkładki są ok bo mi się też nie chce korektora dziurawić
można by bez odkręcania na smar :P
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |10 Sty 2011|, 2011 22:30   

wielu wierci bez zdejmowania i auta jeżdżą.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 08:00   

wiem :P ja też ale nie w swym :690:
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Waski 
FST Member 000



Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Lubin
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 09:28   

ja bym wam powiedział co robi silnik mdo v6 z kawałkiem upalonego tłoka z innego silnika który niechcący się dostał do kolektora ssącego
a co dopiero wióry plasticzane lub ewentualnie alumuniowe, które tam na ogół nie wpadają
_________________
Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
run-log.com
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 12:05   

to powiedz.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 15:33   

Waski napisał/a:
a co dopiero wióry plasticzane lub ewentualnie alumuniowe, które tam na ogół nie wpadają
- w silniku na 99,99 % się nic nie stanie
tylko podobno to wpada w katalizator te opiłki i potem on ulega spaleniu

[ Dodano: |11 Sty 2011|, o 15:34 ]
ja nawet widziałem klucz wbity w tłok :-D
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
fidowski
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 22:09   

jak wiercisz to sobie pierw dmuchasz w kolektor kompresorem (i podczas wiercenia tez )
i szanowne opiłki z wiercenia w alu które są raczej drobne nie wpadają w kolektor i dalej w komory spalania
tylko są wydmuchiwane na zewnątrz ponieważ są lekkie
bardzo proste i pewne rozwiązanie
tylko należy posiadać kompresor
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 22:39   

i nic nie wpadnie :) wpadnie zawsze tylko może juz nie uszkodzi silnika
ps zazwyczaj się demontuje aby lepsze narwierty zrobić
ale ostatnio widziałem takie coś że mało nie padłem jedna w prawo druga w lewo i nie na jednej wysokości i jedna pod wiatr
i też to działało :P
plus butla na wstecznym ale to akurat standart
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 13:18   

fidowski, zrób taki patent jak mówisz w BOB-ie i zagwarantuj, że nic nie wpadnie w doloty - po prostu NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.
No chyba, że nawierty to chcesz zrobić gdzieś mega wysoko, a nie w podstawach kolektorów, do tego pod złym kątem itd - no ale to już drut team. Pomijając już fakt, że i tak byłoby dość trudno nawiercać BOB-a - bo ciasno i dostęp średni.
pepicosi napisał/a:
jedna w prawo druga w lewo i nie na jednej wysokości i jedna pod wiatr
też widziałem takie kwiatki, a potem gadanie że na benie dziwnie działa, że to normalne przy gazie, że źle odpala z rana itd.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |12 Sty 2011|, 2011 13:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 13:43   

komp beny cały czas "czyta" spaliny i się adaptuje, jak ma się zwaloną instalkę ( nie ważne czy przez źle wkrętki zrobione, czy lipne wtryski, czy tam inne powody ) to się mapa beny rozjedzie, co się potem an pracę na benie bardzo wymiernie przekłada.
Także bezpośrednio wkrętki gazu nie mają do beny nic, ale pośrednio - baaardzo wiele.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 13:55   

Struna napisał/a:
no ale to już drut team.
-wklej może z forum lpd bo tam jest taki temat ja miałem ubawo co nie mało
jak to jeden pan powiedział 50 % instalek zwalonych śmiga a nie powino :P
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 15:05   

tam to moim zdaniem w tym temacie sporo instalek być nie powinno, ale niektóre są naprawdę godne wytknięcia jako mega drut team.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
k_maro01 



Auto: '97 2.3 MSB sedan +LPG
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2009
Skąd: Szczecinek
Wysłany: |28 Sty 2011|, 2011 12:35   

...
_________________
Smoke tires not drugS ;]
Ostatnio zmieniony przez k_maro01 |16 Wrz 2011|, 2011 11:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |5 Maj 2011|, 2011 02:45   

k_maro01, w którym miejscu w kolektorach masz nawierty ?
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
k_maro01 



Auto: '97 2.3 MSB sedan +LPG
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2009
Skąd: Szczecinek
Wysłany: |6 Maj 2011|, 2011 16:59   

zaraz przy flanszy, wkrętki wchodzą pod kątem, jak dla mnie to za duży kąt, i nie przecina się z linią wtrysku paliwa. Jedną wkrętke musiałem przenieść w inne miejsce, bo zawadzała o odlew alu sekcji wodnej. Musiałem wywiercić dwa otwory, bo pierw wywierciłem w takim miejscu, w którym po zamontowaniu przepustnicy nie podpiął bym węża od lpg :) Także dwie dziury musiałem zakleić.
_________________
Smoke tires not drugS ;]
Ostatnio zmieniony przez k_maro01 |4 Lut 2015|, 2015 16:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group