Wymiana kolektora ssącego w 2.0 8V z sekwencją |
Autor |
Wiadomość |
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |10 Sty 2011|, 2011 21:43
|
|
|
też prawda bo ostatnio to już nawet przytakuję jak widzę staga i waldemary i jeszcze gość twierdzi że mu lepiej
jedzie niż na paliwie
zakładam teraz do mondeo gaz to wylukam czy te pdkładki są ok bo mi się też nie chce korektora dziurawić
można by bez odkręcania na smar |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Sty 2011|, 2011 22:30
|
|
|
wielu wierci bez zdejmowania i auta jeżdżą. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 08:00
|
|
|
wiem ja też ale nie w swym |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 09:28
|
|
|
ja bym wam powiedział co robi silnik mdo v6 z kawałkiem upalonego tłoka z innego silnika który niechcący się dostał do kolektora ssącego
a co dopiero wióry plasticzane lub ewentualnie alumuniowe, które tam na ogół nie wpadają |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 12:05
|
|
|
to powiedz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 15:33
|
|
|
Waski napisał/a: | a co dopiero wióry plasticzane lub ewentualnie alumuniowe, które tam na ogół nie wpadają | - w silniku na 99,99 % się nic nie stanie
tylko podobno to wpada w katalizator te opiłki i potem on ulega spaleniu
[ Dodano: |11 Sty 2011|, o 15:34 ]
ja nawet widziałem klucz wbity w tłok |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
fidowski [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 22:09
|
|
|
jak wiercisz to sobie pierw dmuchasz w kolektor kompresorem (i podczas wiercenia tez )
i szanowne opiłki z wiercenia w alu które są raczej drobne nie wpadają w kolektor i dalej w komory spalania
tylko są wydmuchiwane na zewnątrz ponieważ są lekkie
bardzo proste i pewne rozwiązanie
tylko należy posiadać kompresor |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |11 Sty 2011|, 2011 22:39
|
|
|
i nic nie wpadnie wpadnie zawsze tylko może juz nie uszkodzi silnika
ps zazwyczaj się demontuje aby lepsze narwierty zrobić
ale ostatnio widziałem takie coś że mało nie padłem jedna w prawo druga w lewo i nie na jednej wysokości i jedna pod wiatr
i też to działało
plus butla na wstecznym ale to akurat standart |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 13:18
|
|
|
fidowski, zrób taki patent jak mówisz w BOB-ie i zagwarantuj, że nic nie wpadnie w doloty - po prostu NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.
No chyba, że nawierty to chcesz zrobić gdzieś mega wysoko, a nie w podstawach kolektorów, do tego pod złym kątem itd - no ale to już drut team. Pomijając już fakt, że i tak byłoby dość trudno nawiercać BOB-a - bo ciasno i dostęp średni.
pepicosi napisał/a: | jedna w prawo druga w lewo i nie na jednej wysokości i jedna pod wiatr | też widziałem takie kwiatki, a potem gadanie że na benie dziwnie działa, że to normalne przy gazie, że źle odpala z rana itd. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |12 Sty 2011|, 2011 13:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 13:43
|
|
|
komp beny cały czas "czyta" spaliny i się adaptuje, jak ma się zwaloną instalkę ( nie ważne czy przez źle wkrętki zrobione, czy lipne wtryski, czy tam inne powody ) to się mapa beny rozjedzie, co się potem an pracę na benie bardzo wymiernie przekłada.
Także bezpośrednio wkrętki gazu nie mają do beny nic, ale pośrednio - baaardzo wiele. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 13:55
|
|
|
Struna napisał/a: | no ale to już drut team. | -wklej może z forum lpd bo tam jest taki temat ja miałem ubawo co nie mało
jak to jeden pan powiedział 50 % instalek zwalonych śmiga a nie powino |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |12 Sty 2011|, 2011 15:05
|
|
|
tam to moim zdaniem w tym temacie sporo instalek być nie powinno, ale niektóre są naprawdę godne wytknięcia jako mega drut team. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
k_maro01
Auto: '97 2.3 MSB sedan +LPG
Wiek: 34 Dołączył: 16 Lis 2009 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: |28 Sty 2011|, 2011 12:35
|
|
|
... |
_________________ Smoke tires not drugS ;] |
Ostatnio zmieniony przez k_maro01 |16 Wrz 2011|, 2011 11:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |5 Maj 2011|, 2011 02:45
|
|
|
k_maro01, w którym miejscu w kolektorach masz nawierty ? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
k_maro01
Auto: '97 2.3 MSB sedan +LPG
Wiek: 34 Dołączył: 16 Lis 2009 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: |6 Maj 2011|, 2011 16:59
|
|
|
zaraz przy flanszy, wkrętki wchodzą pod kątem, jak dla mnie to za duży kąt, i nie przecina się z linią wtrysku paliwa. Jedną wkrętke musiałem przenieść w inne miejsce, bo zawadzała o odlew alu sekcji wodnej. Musiałem wywiercić dwa otwory, bo pierw wywierciłem w takim miejscu, w którym po zamontowaniu przepustnicy nie podpiął bym węża od lpg Także dwie dziury musiałem zakleić. |
_________________ Smoke tires not drugS ;] |
Ostatnio zmieniony przez k_maro01 |4 Lut 2015|, 2015 16:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|