zaślepianie zaworu recyrkulacji spalin EGR 2.5 VM |
Autor |
Wiadomość |
Superbolek [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Lip 2009|, 2009 12:23 zaślepianie zaworu recyrkulacji spalin EGR 2.5 VM
|
|
|
Mam takie pytanko, czy ma ktoś doświadczenie z zaślepianiem EGR, chodzi mi o to czy ktoś to robił i czy nie ma z tym jakichś problemów? |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |10 Lip 2009|, 2009 12:26
|
|
|
W benzyniakach nie ma z tym najmniejszych problemów. Nie wiem jak wygląda sprawa z dizlem. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |10 Lip 2009|, 2009 20:12
|
|
|
zaslepiaj smialo,jesli nie zalezy ci na atmosferze i matce ziemi bla,bla... |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Superbolek [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Lip 2009|, 2009 18:35
|
|
|
zaślepiłem, zresztą tak jak w busie,
trochę odżył ale mam wrażenie że powinien się trochę lepiej zbierać |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |13 Lip 2009|, 2009 21:02
|
|
|
Superbolek napisał/a: | ale mam wrażenie | coz....moze to tylko wrazenie.ciesz sie,ze jeszcze jezdzi.Nasi sie powoli wykruszaja..... |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 07:27
|
|
|
Kiedyś zaślepiłem w Felicji 1,9D bo był walnięty zawór. Pomogło i spalanie spadło o 1,5l/100km |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
juran_k [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 11:12
|
|
|
a EGR ni steruje po części turbiną??
I w ogóle jak to wygląda od strony prawnej? Misiaki się nie czepią czegoś takiego?? |
|
|
|
|
Superbolek [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 12:33
|
|
|
to może przy okazji podpowiecie mi gdzie znajdę MAP sensor, bo miałem z tym ustrojstwem przygody przy okazji innego auta.
gdzieś przeczytałem że przepływomierz w VM jest poto żeby był i nie ma znaczenia czy podpięty czy nie, u mnie faktycznie nie ma znaczenia. szukać nowego czy olać ? |
|
|
|
|
juran_k [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 13:10
|
|
|
A analiza spalin przy przeglądzie? |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 13:45
|
|
|
Analizę spalin robi się na biegu jałowym, a wtedy EGR nie działa. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 20:49
|
|
|
Speedo napisał/a: | mam powazne watpliwosci | Sa rzeczy o ktorych sie fizjologom nie snilo.Map jest niezbedny przy pompie na EDC,zastepuje on membrane przy starej pompie.jest on za prawym reflektotem. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Superbolek [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lip 2009|, 2009 21:09
|
|
|
dzięki, jutro sobie z nim pogadam, mam nadzieję że nie trzeba zdejmować lampy
[ Dodano: |16 Lip 2009|, o 08:35 ]
slawektg, za reflektorem mam dwa podobnie wyglądające zaworki i mnóstwo przewodów podciśnienia czy ciśnienia, map który miałem to było jedno podciśnienie i dwa kabelki, nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, jak sprawdzić czy to ustrojstwo działa ? |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |18 Lip 2009|, 2009 18:18
|
|
|
A czy Ty przyjacielu masz aby EDC? a moze jakis miszmasz i pompa jest na linke?MAP sensor to faktycznie pudeleczko do ktorego dochodzi jedno podcisnienie i kostka elektryczna.mnogosc wezykow i zaworkow jest w 115tce ze wzgledu na sterowanie EGR,ktore u Ciebie jest przez przeplywke. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Superbolek [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Lip 2009|, 2009 07:49
|
|
|
Nie, faktycznie znalazłem pod tymi wężykami MAPa i jest podłączony jak należy, ale jak zdejmę wężyk to nc się nie zmienia, czy to znaczy że nie działa |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |21 Lip 2009|, 2009 20:31
|
|
|
Ale odlaczasz i jezdzisz?czy na postoju? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
|