na zimnym silniku problemy po odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
Tritan
Auto: brak
Wiek: 41 Dołączył: 25 Lip 2005 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: |3 Sty 2007|, 2007 17:50 na zimnym silniku problemy po odpaleniu
|
|
|
Witam ostatnio zapalam na gazie bo coś układ benz mi nie domaga. zapalać zapala ale musze trzymać go na wyższych obrotach bo sam na jałowych sie nie utrzyma i nie moge dopuścić żeby zgasł zanim się nagrzeje bo potem nie odpale dopiero zapalanie na popych pomaga Nagrzany pracuje normalnie. |
_________________ Jest:
MB 124W T 2.5D ASB
Renault Clio 1.9D VAN |
|
|
|
|
zztop2
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
Tritan
Auto: brak
Wiek: 41 Dołączył: 25 Lip 2005 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: |3 Sty 2007|, 2007 18:58
|
|
|
czyli jak najszybciej uruchomi układ paliwowy dzięki |
_________________ Jest:
MB 124W T 2.5D ASB
Renault Clio 1.9D VAN |
|
|
|
|
bubekgroszek [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 05:30
|
|
|
rozumiem ze na gazie nie chce palic, ja mialem taki sam problem na benzynie nie moge odpalac bo wtryskiwacze padly. Wymien parownik albo kup komplet naprawczy ja kuoilem komplet naprawczy i od 1,5 roku nawet w -30 z dotyku |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 06:18
|
|
|
Witam!Sprawdz czy reduktor(parownik) nie jest zapowietrzony i plyn w chlodnicy.Jezeli uruchamiasz na gazie powinien miec temp krzepniecia(zamarzania) ponizej -25 stopni.Regeneracji reduktora nie polecam. Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Michal2110 [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 09:18
|
|
|
Nie kombinuj nic. Na gazie zimny motor ma prawo jeczec i nie chciec pracowac...
Mozna przezezbic tak, zeby w miare trzymal jalowe na gazie ale lepiej skup sie na naprawie beni. Gazior pracuje dobrze, jak ma powyzej 36C plyn. Parownik wtedy lepiej pracuje i gazior wie lepiej miesza. Przy okazji motor tez jest cieply i wyrabia na normalnej mieszance, nie potrzeba mu "ssania".
Mi tez jak go na gaz przelacze od razu po calej nocy, to sie trzesie caly, w prawdzie trzyma jalowe ale czuc, ze steka. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 00:45
|
|
|
Michal2110 napisał/a: | Mi tez jak go na gaz przelacze od razu po calej nocy, to sie trzesie caly, w prawdzie trzyma jalowe ale czuc, ze steka. | a mi nic nie trzęsie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
robin34 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 12:49
|
|
|
Struna napisał/a: | a mi nic nie trzęsie | bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 14:09
|
|
|
a mi tez nic nie trzesie.... |
|
|
|
|
zztop2
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 14:18
|
|
|
mmmk napisał/a: | a mi tez nic nie trzesie.... | mi tez, ale od razu nie chce sie przełączyć |
_________________ tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko |
Ostatnio zmieniony przez zztop2 |21 Sty 2007|, 2007 14:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 14:39
|
|
|
moj sie przelacza... zawsze najszybciej jak to tylko jest mozliwe |
|
|
|
|
Michal2110 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 21:52
|
|
|
robin34 napisał/a: | bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie |
Wlasnie. Moj poprzedni zdech to kupilem se uzywke po cierpie. Ma pewnie z milion km przebiegu - sam zrobilem na nim 70kkm. I dalej jest git. Tylko na zimnym motorze czuje, ze wolne mu nie wychodza za bardzo |
|
|
|
|
Tritan
Auto: brak
Wiek: 41 Dołączył: 25 Lip 2005 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 23:54
|
|
|
Naprawiłem zasilanie paliwem i uszczelniłem dolot i kolektor wylotowy (miałem wydmuchaną uszczelkę) teraz zapalam na beni i jakby troche lepiej pracuje na gazie jak jest zimny. |
_________________ Jest:
MB 124W T 2.5D ASB
Renault Clio 1.9D VAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 09:17
|
|
|
mi troche ostatnio przygasal blos byl brudny. a jak zimno to po prostu ma niskie obroty rzedu 500 a na cieplo ma w porywach 1000 a blos srubke od wolnych ma prawie calkiem skreconą. parownik juz dostal troche w d.. na nowym tego nie bylo. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 10:02
|
|
|
robin34 napisał/a: | bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie | niby nowy ale już ale już z 9 kkm na nim zrobiłem |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|