$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Zamiana kompa
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamiana kompa
Autor Wiadomość
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 16:50   Zamiana kompa

Czy można podłączyć komputer z 2.0 EFI manual do 2.4 EFI manual?
W związku z tym, że nie moge odpalić, chciałbym wyeliminować uszkodzenie komputerka.
W niezłej rosyjskiej instrukcji sprawdzałem, że połączenia pinów raczej powinny pasować.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
fructon
[Usunięty]

Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 17:15   

nie bo sie diametralnie roznia podam ci przyklad jeden ma 4 cylindry drugi 6 roznia sie rodzajem zaplonu itd.
 
 
klinu
[Usunięty]

Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 19:39   

a jest w tej instrukcji opis który pin do czego odchodzi w komputerze? chciałem sprawdzić pewien obwód ale nie miałem info który to kabelek. Jeżeli masz linka do tej instrukcji albo mógłbyś mi przełać na maila, będę wdzięczny :)
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 20:12   

Schematy są na zajefanej stronce naszego kolegi z forum - Struny (chyba nie będzie miał za złe rozpowszechniania Jego skarbów): http: //www.waxpol.net/test/literatura/MANUAL__RUS/Instr_ros_Scorpio85-94.pdf
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
klinu
[Usunięty]

Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 20:40   

sciągam powoli (sporawe dzieło) musi być bardzo mądre zatem ;) , tymczasem idę podszlifować mój "super" rosyjski - ahh trzeba było słuchać rudej pani na lekcji ale grunt że alfabet się zna :lol:
 
 
Staszek
[Usunięty]

Wysłany: |20 Sty 2005|, 2005 10:22   

Może się mylę ,jednak jestem przekonany, że komputer odpowiada za ilość rozpylanego paliwa i jest rozpylane stale, z komputera są dwa wyjścia. W silniku 4 cyl. po dwa wtryskiwacze są podłączone pod jedno wyjscie , a w 6 cyl. po trzy wtryskiwacze na jedno wyjście. A za zapłon odpowiada aparat zapłonowy i moduł zapłonu.
 
 
fructon
[Usunięty]

Wysłany: |20 Sty 2005|, 2005 16:53   

a wiec jeszcze raz jesli ktos chce to niech probuje zamienic kompy ja twierdze ze roznia sie na tyle miedzy soba ze nic z tego nie bedzie wystarczy porownac piny i polaczenia co do zaplonu ten w 2.0 jest sterowany z czujnika pozycji walu no i ma inne mapy w pamieci
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |20 Sty 2005|, 2005 19:53   

z R4 do V6 nie spasuje
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group