$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Ford Five Hundred
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ford Five Hundred
Autor Wiadomość
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: |3 Maj 2004|, 2004 01:34   

Zgadzam sie ze Scorpio to bardzo dobrze dopracowana i duza limuzyna,a z wiekszymi silnikami nawet szybka,przekonał sie o tym nie jeden z włascicieli BMW :twisted: No i ponad czasowa linia,zarówno liftback jak i sedan,a także kombi maja dobrze wyważoną linie :D A co do Delty to fura na wypasie eh...4x4,no i poczucie ze sie jezdzi rajdówka przystosowaną do normalnego ruchu :wink:
 
 
plastic
[Usunięty]

Wysłany: |3 Maj 2004|, 2004 23:47   

Wrócę do XM-a i C5.
C5 nie jest następcą XM-a tylko Xantii.
Citroen tak jak Ford nie ma flagowca. W przypadku Citroena od dawna zapowiadają pojawienie się C6, ale jej nie widać. Są spokojni bo jako koncern PSA mają Peugota 607.
Jeśli chodzi o XM-a to jeździłem nim pare lat i jest Super Bryka, aż czasami żałuję, że w Scorpio nie mam hydro.
BEZPIECZEŃSTWO!!! Jadąc moją Cytryną 120 km/h (zakręt, piesi) wpadłem w poślizg (mokro) napewno " tańcząc" wytraciłem troszkę prędkości, ale nie dużo. Przywaliłem czołowo moją stroną w przydrożne drzewo....straciłem przytomność, gdy obudził mnie pewien Pan wstałem i o własnych siłach wyszedłem z wraku (XM kasacja).
Miałem otartą skórę na kosce i od pasów bolała Mnie "klata".
Mam nadzieje, że rozumiecie Mój sentyment do XM-a.
Ostatnio zmieniony przez plastic |3 Maj 2004|, 2004 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pershing 



Auto: .
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |3 Maj 2004|, 2004 23:55   

Powiem Ci szczerze ze nie Ty jeden. Ja pare razy przejechalem sie XM-em z pelnym wypasem (lacznie ze skora) i 3.0 silnikiem. Po prostu bajeczka. Kiedy sprzedalem moja poprzednia Skorupke zastanawialem sie nad kupnem XM-a ...... ale jak to mowia ... stara milosc nie rdzewieje :wink:
 
 
 
COSSY
[Usunięty]

Wysłany: |20 Maj 2004|, 2004 08:35   

Hej Pershing, Scorpio nie był czasem autem 1985 roku?
W moich prospektach (oryginalne Ford) widnieje data 1985.
Ja mam przy zakupie auta jedną logikę. Kupuję takie auto i rocznik które jest już np. długo na rynku. Takie autko juz nie ma tzw. chorób dziecięcych i jest z biegiem czasu dopracowane. Każde nowe auto i model mają jakieś niedopracowania konstrukcyjne itp., a ja nie chcę ich doświadczać.
 
 
Pershing 



Auto: .
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |20 Maj 2004|, 2004 10:55   

A no moze byc i 85` :wink: Nie pamietalem dokladnie 85 czy 87 :) Niewazne fakt faktem ze byl to samochod roku i cos mi sie obilo o uszy ze byl jednym z pierwszych lub tez nawet pierwszym samochodem europejskim w ktorym montowano standardowo uklad ABS. A co do nowinek to zgadza sie pierwsze koty za ploty :) i maja troszke niedorubek ktore z biegiem czasu sa usowane. Tak ze lepiej kupic starszy model i przetestowany przez innych :)
 
 
 
Piof
[Usunięty]

Wysłany: |20 Maj 2004|, 2004 11:10   Scorpio 2

Tak jak pisaliście odnoścnie ostatniej budy scorupki jest ona ładna choć była szokiem, sprzedaż leciała z roku na rok o 50% w dół i chyba dlatego zrezygnowali zdaje się że ford za wczaśnie odważył się na tak gwałtowną zmianę i niestety klienci nie dorośli do tego posunięcia. Teraz coraz więcej samochodów przypomina forda szczególnie nowa lancia.
Pozdrawiam
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 14:12   

Mówicie choroby wieku dzieciecego na tyle ile sie znam na motoryzacji to pomalutku już to wychodzi z obiegu bo każdy producent chce mieć super dpracowany samochód już jak go wypuszcza na rynek :D A co do Wielorybów no cóż dla Mnie Przód auta....taki sobie :roll: ale tył prociutki i piękniutki :D A jak by jeszcze silnik Cossy no to by było to 8)
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 15:06   

Scorpio był autem roku 1985 i był pierwszym autem z seryjnie montowanym ABS-em w każdej nawet najbiedniejszej wersji.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:17   

Gierap: Zgadza sie ze kazdy z producentow wypuszczajac na rynek nowy model wierzy i chce zeby to wlasnie ten jego model byl najlepszy na rynku, mial najlepsze osiagi i byl niezawodny. Jednak z biegiem czasu i uzytkowania samochodu wychodza male niedorobki i bledy konstrukcyjne ktore pozniej sa usowane w pozniejszych modelach. Potwierdzeniem tego ze nie kazdy nowy samochod jest w 100% sprawny jest wypowiedz kolegi Hryniaka o C5 z poczatka tego tematu.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:29   

no już nie wspomnę o przykrej wadzie konstrukcyjnej w Scorpio odnośnie tylnych nadkoli, ale cóż nie ma ideałow na świecie. SCORPIO RULEZ !!!
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:35   

A no zgadza sie tutaj konstruktorzy dali ciala na calej linii :( Nadkola wpierdziela tylko ciamkanie slychac :wink: Jednak w pozniejszych modelach wada ta zostala usunieta no i zaczeto ocynkowywac blache co dodatnie wplywa na zywotnosc karoserii
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:41   

Z tego co wiem to scorpio ogólnie ma blachę w ocynku tylko blacha zewnętrzna i wewnętrzna nadkoli są zbyt blisko siebie i ciężko tam wpuścić środek konserwujący, a nawet jeśli się to jakos uda to takie bliskie ułożenie blach ocynkowanych działa z wilgocią jak kondensator i bardzo szybko koroduje.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 17:59   

No u mnie już wymienione reperaturki z tyłu i doły drzwi 8) No i wszystko polakierowane :D No to można zaliczyć do wad dzieci :lol: ale to furki kilkuletnie już a wszystkie nowe raczej testują ostro na wszystko :D Słyszałem nawet o wrzucaniu Audi do wody zasolonej :shock:
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 18:00   

W zasadzie jak na leciwe pojazdy to i tak blaszka świetnie sie trzyma, wystarczy spojrzeć na kilkuletnie poldki czy fiat-y.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
plastic
[Usunięty]

Wysłany: |25 Maj 2004|, 2004 22:59   

Polska to dziwny kraj.
Dlatego nie możemy patrzeć, które rdzewieją szybciej - dlatego, że duży procent aut jest po naprawie blacharskiej!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group