$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - ciekawostak na temat wolnych obrotów
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ciekawostak na temat wolnych obrotów
Autor Wiadomość
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 14:54   ciekawostak na temat wolnych obrotów

chyba jak wszyscy miałem kiedyś problemy z wolnymi obrotami. Wszyscy stawiali na regulator wolnych obrotów. Ale ten odpada a dlaczego-- a dlatego wymieniłem silnik na nowy ale założyłem całe sterowanie od starego cały kolektor ssący w szystkie czujniki założyłem od starego jedyne co przeszło z nowego silnika to kolektor wydechowy ale tylko element przy głowicy, i wiecie co się stało chodzi równiutko obroty na poziomie 1000 rpm przy zimnym silniku i około 700 na ciepłym. więc teraz pytanie co było walnięte w starym silniku skoro regulator biegu jałowego nie był naprawiany tylko został założony tak jak był w starym silniku??
 
 
seru123
[Usunięty]

Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 15:32   

No bo pewnie gdzies lecialo falszywe powietrze i po ponownym poskladaniu nieszczelnosc zniknela :))

pzdr
Sebastian
 
 
Mariusz
[Usunięty]

Wysłany: |25 Paź 2004|, 2004 22:04   

być może był tak zużyty, że miał takie przedmuchy, że komp nie mół sobie poradzić z dobraniem odpowiedniej dawki powietrza i paliwa?
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |26 Paź 2004|, 2004 07:27   

żużyty nie był nie brał oleju sapalanie miał całkiem przyjemne tylko nie mógł utrzymać ciśnienia oleju pprzez co kontrolka się swieciła do 1500 rpm rozrząd nie pracował dobrze tzn hałasował oraz zawory także
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |28 Paź 2004|, 2004 00:47   

no to wcale zużyty nie był :D :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |3 Lis 2004|, 2004 14:17   

żużyty jeszcze nie aż tak kręcić kręcił jeszcze pchać go też nie trzeba było. Wszyscy mi pukali po co ja wymieniam silnik doradzali żebym kontrolke odłączył od oleju i jeszcze ze 2 lata pośmiga
 
 
Mariusz
[Usunięty]

Wysłany: |5 Lis 2004|, 2004 22:11   

tez miałem problemy z wolnymi obrotami - nie do wyregulowania ale teraz wymieniłem silnik i problemy same się rozwiazały
dodam że na starym silniku miałem takie przedmuchy, że cały filtr powietrza był w oleju (aż kapalo z niego)
PS Lancer nie mogę znależć postu gdzie opisywałeś jak "zalegalizować" silnik
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |6 Lis 2004|, 2004 10:32   

http://forum.ford-scorpio...php?p=9521#9521
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |6 Lis 2004|, 2004 13:00   

jak było słychać rozrząd i zawory, i ciśnienie gasło przy 1500 obr. to zrobiłbyś góra 5tys.km, i silnik na smietnik, dobrze zrobiłeś, a co do obrotów-pewnie były nieszczelnosci na dolocie
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group