Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

LPG - GAZ - BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie

Larix - |6 Lip 2014|, 2014 11:32
Temat postu: BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie
Jako, że podmieniłem w 2.9 BLOS-a na inny, bo tamten miał klejone kolanko na Poxipol to mam teraz dziwny problem.
Poprzedni był rozkręcony na około 1,5 duża i 0,5 mała i spalanie było około 14,5 LPG średnie.
Założyłem inny i tak: auto jeździ podobnie ale obydwie śruby skręcone są na max a spalanie 16,5 LPG :/
Na oko wymiary slita takie same, przepustnica nie podparta itp.
Raczej przelany bo wali LPG z wydechu :/
Jak to możliwe , że jeździ dobrze pomimo zakręconych śrub ?

YaKuZ - |6 Lip 2014|, 2014 11:38

a tam u góry ta membranka nie uszkodzona? pod czapką?
Larix - |6 Lip 2014|, 2014 12:17

YaKuZ napisał/a:
a tam u góry ta membranka nie uszkodzona? pod czapką?

No fakt, muszę zobaczyć :oops:

flisbudwb - |16 Kwi 2015|, 2015 16:01

I co sie okazalo?
Larix - |16 Kwi 2015|, 2015 19:12

Prawdopodobnie dlatego, że były jakieś zadziorki na korpusie więc działały jak podparta przepustnica. W sumie nie sprawdzałem już spalania bo włożyłem ten poprzedni BLOS.
flisbudwb - |17 Kwi 2015|, 2015 07:46

Larix a reduktor masz rozkrecony na maxa? Ile wykrecona duza i ile mala ze śrub na blosie?
Larix - |17 Kwi 2015|, 2015 09:45

Parownik nie może być rozkręcony na maxa. Poczytaj w instrukcji BLOS-a zrobionej przez Strunę i Małpa. Znajdziesz na forum. Duża i mała śruba też nie ma reguł ile ma być wykręcona. Zależy od silnika, jego kondycji oraz wielu innych zmiennych.
P.S. Co do mojego przypadku z tytułu to mam inny egzemplarz BLOS-a, parownik BRC , ustawione na ucho i komputer spalania (wiem, wiem , że tak nie powinno być :-d ) .
Przy 4x4 i 2.9 mam spalanie średnio 15 L LPG (od 12,5-17) bez strasznych szaleństw ale i bez emerycenia. Auto ma but itp.

Mowad - |17 Kwi 2015|, 2015 12:30

Parownik nie powinien byc na max? Mozna prosic jakiegos linka do tej instrukcji? bo ja w kilku miejscach czytalem ze powinien wlasnie byc na max, ale w innym samochodzie zmienilem silnik i teraz mimo ze blos pokrecany na minimum to parownik mam na maxa i spaliny smierdza mi gazem, spalania nie znam bo malo tym jezdze.
VIK - |17 Kwi 2015|, 2015 14:33

Nie ma być na max.
trzypion - |18 Kwi 2015|, 2015 10:07

Sprzedaj BLOS-a kup sekwencję :D
Mowad - |18 Kwi 2015|, 2015 10:12

No dobra, ale gdzie moge znalesc ta instrukcje Panowie? Szukalem na forum, jest duzo postow o blosie, znalazlem jeden manual po angielsku, ale nie doczytalem tam nic o parowniku.
VIK - |18 Kwi 2015|, 2015 11:03

ftp://ftp.capri.pl/user/mkozlowsk/blos_pl_v2.pdf
z zastrzeżeniem, że przy regulacji na analizatorze śruba w reduktorze-nią też trzeba regulowac, aby wyniki były zgodne z oczekiwaniami

Mowad - |18 Kwi 2015|, 2015 16:44

Dzieki, ta instrukcje tez juz kiedys widzialem i tez wlasnie tam wyczytalem ze parownik trzeba rozkrecic. Trzeba bedzie poprobowac tym tez podregulowac.
Struna - |18 Kwi 2015|, 2015 18:49

V2, czyli raczej starsza wersja.
Na lpg-forum.pl jest przyklejona nowsza - poprawiona v3


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group