|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
|
LPG - GAZ - Są jakieś problemy z regeneracją parownika BRC AT90E?
Vaux - |20 Paź 2012|, 2012 23:03 Temat postu: Są jakieś problemy z regeneracją parownika BRC AT90E? ...bo spalanie 22-23l/100km zaczyna mnie drażnić i nie wiem czy inwestować w nowy czy naprawić ten który mam
Zestaw widzę 77 zeta za oryginał..jest gdzieś taniej? (zamienniki odpadają)
http://allegro.pl/k42-ory...2727038798.html
Kevin Xy - |20 Paź 2012|, 2012 23:13
pozorna oszczednosc
znajdziesz taniej o 5pln ale przez ten czas wydasz 30 wiecej na alpage
bierz i regeneruj, sam bedziesz wiedzial czy zaoszczedziles
Aro - |20 Paź 2012|, 2012 23:36
Fajna robota, tylko ten twardy syf ze środka po stronie gazowej się nieprzyjemnie usuwa. Nie zapomnij wymienić gumki w grzybku elektrozaworu - ja przeoczyłem i mi sie teraz elektrozawór "przysysa".
Adam73 - |21 Paź 2012|, 2012 08:15
BRC to coś pośredniego pomiędzy Tomasetto (którego nie opłaca sie regenerować) a LOVATO (którego zregeneruje nawet przedszkolak).
Czyli w krótkich zołnierskich słowach, regeneracja BRC to koło fortuny gdzie masz jakieś 60-70 % na sukces.
Vaux - |21 Paź 2012|, 2012 09:16
No wlasnie o to mi chodzi, regenerowalem juz omvla i lovato i bylo ok ale pamietam ze ktos na forum pisall ze niektore parowniki sa nieregenrowalne; )
pepi - |21 Paź 2012|, 2012 10:14
kup drugi parownik
bo to brc jest nie udane
Vaux - |21 Paź 2012|, 2012 14:38
Drugi=inny?
pepi - |21 Paź 2012|, 2012 17:56
tak zdecydowanie
Adam73 - |21 Paź 2012|, 2012 20:36
Polecam cepa czyli Lovato teraz widziałem nawet na 140kW
Kamil_Scorpio_ - |23 Paź 2012|, 2012 09:57
Jeżeli można się wypowiedzieć to i ja się wypowiem, ja mam taki parowniczek niby do 100kW 136KM, lecz u mnie w 12v skręcony do połowy + blos radzi sobie bardzo dobrze, nie zabrakło mu gazu nigdy, chyba że już była końcówka, zaś te parowniki landi renzo ktoś już kiedyś pisał w moim temacie jak się martwiłem za czasu że 136km a z fabryki miałem 145km i że to nie wyrobi, ale spokojnie.. ma dość spory zapas i jest wszystko dobrze, regenerowałem go jakiś rok temu i za zestaw regeneracyjny zapłaciłem całe 60zł, wymiana jest prosta również, a jakby ktoś miał problemy to gdzieś mam w linkach instrukcję "Krok po Kroku"
Pozdrawiam
Kamil
kat - |23 Paź 2012|, 2012 10:31
w obu swoich mam Tomasetto ze zintegrowanym filterkiem
w 2,9 mialem Super do 200KM i zostawilem go w boa,pracuje tak jak powinien,wyregulowalem tylko pod blosa w boa i nie placze
w dohcu mam do 140 KM i tez jezdze.
Powiem szczerze,ze odkad mam te parowniki ani razu ich nie dotknalem paluchem,oprocz oczywiscie regulacji pod blosa
VIK - |23 Paź 2012|, 2012 18:59
To są dobre parowniki. Dość "stara" firma. Podobnie jak LOVATO wspomniane czy BRC.
Vaux - |29 Paź 2012|, 2012 00:09
Staneło na tym że jednak zregenerowałem BRC oryginalnym zestawem...z tego co zobaczyłem to ogólnie prosty konstrukcyjnie parownik, nawet dość czysty był w środku Zobaczymy jak spalanie i wolne obroty teraz będą..
pepi - |29 Paź 2012|, 2012 07:09
nie polecam ale zrobisz jak chcesz
Zysio - |29 Paź 2012|, 2012 08:34
pepi, kiedy on już to zrobił
Vaux - |29 Paź 2012|, 2012 13:58
Ano, niestety finansow na nowy zabraklo..
ramanujan - |22 Lip 2013|, 2013 02:17
Ja powiem że dobrze zrobiłeś, jeździłem na tym parowniku z 1,5 roku, zregenerowałem go ostatnio, zestaw za 70zł, nie było specjalnych problemów wcześniej (po zimie zaczął trochę gorzej chodzić co pewnie i tak było kwestią regulacji) po regeneracji jest bez zarzutów. To dobry parownik. Do silnika zawsze powinien być parownik z zapasem mocy. Ogólnie słyszę że jak można większy - to większy
Wiem że temat ma parę miesięcy, ale może komuś się przyda - regeneracja parownika ma sens, gaziarze są przeciwni, bo przecież po co jakikolwiek parownik regenerować, jak można łatwiej wymienić na nowy?
A prawda jest taka że prawie w każdym przypadku sprawność zregenerowanego parownika jest praktyczne taka sama jak parownika nowego..
Zysio - |22 Lip 2013|, 2013 10:15
ramanujan napisał/a: | zregenerowałem go ostatnio, zestaw za 70zł, |
Ja różne opinie o zamiennikach zestawów słyszałem - kupiłem zatem oryginał BRC za 88 PLN.
To i tak nadal taniej niż nowy parownik.
pablo19 - |22 Lip 2013|, 2013 11:36
Z tą mocą to się zastanawiam ile w tym powiedzeniu jest prawdy, a to dlatego, że w wielu przypadkach jak ktoś sobie zwęża dolot to i o mocy tej co poprzednio chyba może pomarzyć.
Np. taki Kamil_Scorpio czy Vaux (chyba miał tak samo) 2.9 na oryginalnej obudowie filtra powietrza. Jeden wylot z filtra zaślepiony i tylko jeden podłączony do silnika. To chyba tak z matematyki silnik dostaje 2x mniej powietrza niż w oryginale.
Vaux - |22 Lip 2013|, 2013 12:12
Mam tak do tej pory
pablo19 - |22 Lip 2013|, 2013 12:36
boszzz
PiotrekGran - |22 Lip 2013|, 2013 12:43
Zysio napisał/a: | kupiłem zatem oryginał BRC za 88 PLN. |
Ja też wziąłem oryginał, bo kilkanaście złotych różnicy było. Parownik zrobiony i śmiga OK, a roboty na godzinę czasu.
|
|