|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
|
LPG - GAZ - LPG, generacja w przod, heneracja w tyl...
Michal2110 - |16 Sty 2007|, 2007 23:08 Temat postu: LPG, generacja w przod, heneracja w tyl... Witam!
Mam pytansko odnosnie generacji LPG ale od poczatku...
Mam obecnie 1 gen. z 2 mikserami, 2 srubkami, ktorymi Oddzielnie sobie gazior reguluje na kazda przepustnice. Zrobilem to sobie sam i zamontowalem AFR do regulowania.
Gazior sam reguluje i wiem, ze wiecej z mikserow nie wycine. Jak rozkrecam wiecej fajera to zaczyna smierdziec na jalowych gazem, jak przykrecam to zaczynam robic "dziure" w mocy od 35RPM do coraz nizej, proporcjonalnie do skrecenia srub.
Jalowe na gazie sa eleganckie, steruje nimi EBJ... Brak rzezb, dziur w przepustnicach itp.
Do brzegu,
Swoja instalke I gen. zrobilem sobie z instalki II gen. Zostal mi kabel ze sterownika z wtyczka i ten elektroniczny register.. II generacje wyjebalem bo jakos nie moglem z nia dojsc prawdy
Moje pytansko, to czy lepsiejsza jest I gen ze srubami, czy II gen z tym silniorem.
Gdzies po prostu obilo mi sie, ze II gen jakos lepiej sie dostosowuje, czy cos..
Zastanawiam sie, czy kombinuje i szukam dziury w calym, czy II gen rzeczywiscie jest lepsiejsza...
Struna - |17 Sty 2007|, 2007 09:15
Michal2110, a Ty nie miałeś blosa ?
co do lepszości to w wypadku auta z dwoma sondami w dwóch wydechach to raczej powinny być dwa niezależne sterowniki i dwa aktuatory jeśli już idzie o ścisłość.
Kevin Xy - |17 Sty 2007|, 2007 09:20
u mnie II generacja slabo chodzila, nie wkrecal sie specjalnie, na jalowych gasl
Struna - |17 Sty 2007|, 2007 09:33
u mnie była kiedyś pseudo druga bo niby był sterownik i emulator no i aktuator ale była i śruba a aktuator miał tylko 4 kroki działało to nawet jako tako - oczywiście nijako w porównaniu do blosa
marcys - |17 Sty 2007|, 2007 09:38
apropos blosa- strzla mialem wczoraj:) az PCVka sie rozmotnowała - skrecilem i hula:)
a co do posta - kuba mial w swoim 2.0 8v z 98 szybka elektronike przy 2 gen. osiagi byly porownywalne z moim ohackiem 85 ze sruba.
Angus - |17 Sty 2007|, 2007 09:39
Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i bo niewiem jak go założyć cy wytłumaczy mi ktoś
Kevin Xy - |17 Sty 2007|, 2007 09:40
nikt chyba nie ma, na zadnym z tych silnikow
marcys - |17 Sty 2007|, 2007 09:45
Kevin Xy napisał/a: | nikt chyba nie ma, na zadnym z tych silnikow |
Struna - |17 Sty 2007|, 2007 10:30
Angus napisał/a: | Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i | ja mam ale w dolocie siedzi sobie
irek - |17 Sty 2007|, 2007 10:38
Struna napisał/a: | Angus napisał/a: | Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i | ja mam ale w dolocie siedzi sobie |
tzn że masz go schowanego czy jak ?
Zysio - |17 Sty 2007|, 2007 10:59
w sensie że nie na samym silniku
Michal2110 - |17 Sty 2007|, 2007 21:15
He he....
wredziochy...
Struna napisał/a: | Michal2110, a Ty nie miałeś blosa ? |
Jeszcze nie zakladalem.. Szykuje sie do tego od roku
Czyli wniosek taki, ze 2 srubki sa lepsze niz 1 aktuator... Zostaje 1 gen i skupie sie raczej na BLOSIe
Dzieki Panowie.
Kevin Xy - |17 Sty 2007|, 2007 23:20
trojnik na kolege czeka
Vaux - |18 Sty 2007|, 2007 00:24
Michal2110 napisał/a: | Zostaje 1 gen i skupie sie raczej na BLOSIe
Dzieki Panowie. |
Skupiaj sie skupiaj, auta nie poznasz jak go założysz
Struna - |18 Sty 2007|, 2007 09:50
Michal2110 napisał/a: | Czyli wniosek taki, ze 2 srubki sa lepsze niz 1 aktuator... | wniosek błędny, jeśli byś miał dwa aktuatory i dwa szybkie strowniki to będzie to lepsze niż śruby - druga sprawa to kłopotliwość ustawienia mieszanki na dwóch niezależnych registrach - ale da się.
Michal2110 - |18 Sty 2007|, 2007 23:07
Struna napisał/a: | wniosek błędny, jeśli byś miał dwa aktuatory i dwa szybkie strowniki |
Ano wlasnie... Ale mam 1 podlaczony i gotowy do uzycia, stad pytalem, czy mam sie w to bawic, czy pozostac na 1 gen. W sumie to od 2 aktuatorow ze sterownikami taniej i lepiej wyjdzie mi BLOS wiec sobie daruje
Dziekowac wszystkim
|
|