|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
|
Nadwozie - dokładka spyskiwaczy reflektorów mk3
lukas2 - |5 Lis 2014|, 2014 16:24 Temat postu: dokładka spyskiwaczy reflektorów mk3 Dokładał koś spyski do oczatego?
Generalnie znowu peszek. Mam cały komplet raze z wiązką i niestety po odsunięciu dechy w białej wtyczce na słupku u mnie brakuje pinów od sprysków. Wszystkich 3. Różnica wiązek jest też w układzie Tcs. Na dodatkowej wiązce tcs, spryski i tempomat są na jednej wtyczce a u mnie Tcs jest jakoś osobno. Wychodzi całkowicie inaczej. Tcs i dokładany tempomat działa ale chciało się spryski oczu. Można coś wyrzeźbić z tego?
aviator - |5 Lis 2014|, 2014 16:31
Ja dokladalem, ale z wiązka od Jankesa siadlo plug&play
lukas2 - |5 Lis 2014|, 2014 16:38
No mi by siadła tylko co z tego jak brakuje pinów na słupku i tcs inaczej jest wysterowany u mnie
gufer-posepny - |5 Lis 2014|, 2014 16:44
trochę cięcia kabli w sumie . potrzebujesz plusa po zapłonie , masę , plusa od świateł mijania i sygnał spryskiwaczy szyby . to leci do przekaźnika czasówki . także do nadkola lecą tylko 2 druty do pompki dodatkowej . TCS prościej bo leci wszystko z modułu ABS-TCS więc z niego puścić kable do siłownika i potencjometru . Całe 30 cm . Pierwotnie jest masło maślane , z modułu leci do słupka podłużnicą a zaraz wraca w przeciwną stronę znów podłużnicą do silnika TCS .
pepi - |5 Lis 2014|, 2014 16:52
ja zakładałem nie dawno
ciekawie czy były piny
gufer-posepny - |5 Lis 2014|, 2014 16:58
jak jest TCS to pewnie piny czekają .
Jankes - |5 Lis 2014|, 2014 16:59
Masz ta wiazke full na której jest TCS, tempomat i spryski, wywal ta co idzie od białego złacza, daj ta full i musi gadac.
gufer-posepny - |5 Lis 2014|, 2014 17:15
ale mówił że brakowało w słupku pinów na resztę sprzętu właśnie .
pepi - |5 Lis 2014|, 2014 17:40
gufer-posepny napisał/a: | jak jest TCS to pewnie piny czekają | -ups
lukas2 - |5 Lis 2014|, 2014 17:43
Jankes u mnie w oryginale tcs jest całkiem osobno. Ta biała wtyczka zanim nie dołożyłem tempomatu była całkiem pusta na slupku. A teraz patrząc po pinach: w wtyczce od cie ie są osadzone wszystkie. Zero wolnych miejsc a aumnie na aucie w tej białej wtyczce nawet połowa nie jest osadzona. Zrobilem foto komórką po odchyleniu dechy (głowy tam nie włożę). Więc co mi po włożeniu całej wiąchy jak i tak nie podłączenia sprysków z instalacją auta i pewnie umrze tcs
Po stronie zatrzasku wtyczki brakuje mi 5 pinów od dołu a po drugiej stronie od góry 3 na pewno.
Trza inaczej. Masa nie problem, sygnał z pompki szyby nie problem, potrzebuję 12v po zapłonie i sygnał ze świateł mijania (można z lampy buchnąć)
Skąd to wziąść? Gdzie się podpiąć???
A i fajnie by było wiedzieć który kabel przkaźnika od czego. Który od pompki spryskiwacza szyby, świateł i +12v
Reader - |5 Lis 2014|, 2014 20:27
Tu był temat:
http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=35998
Nawet schematy jakieś chciało mi się malować.
lukas2 - |5 Lis 2014|, 2014 21:16
Reader czytałem to tylko nie ma rozpiski który pin przekaźnika jest od czego. 2 znamy czyli mase i zasilanie pompki. Nadal brakuje 3 pozostałych który pin jest od pompki szyb, ktory to 12v po zapłonie a który to światła mijania
aviator - |5 Lis 2014|, 2014 21:31
A to nie o to chodzi?:
No to opis co jest co w MK3 na przekaźniku :
1 - MASA
2 - +12 V stałe
3 - sygnał z pompki spryskiwacza, dla włączonej spada z 12 na 0V
4 - wyjście na pompkę
5 - zasilanie świateł mijania - uruchamia wewnętrzną elektronikę
Reader - |5 Lis 2014|, 2014 22:05
lukas2 napisał/a: | Reader czytałem to tylko nie ma rozpiski który pin przekaźnika jest od czego. 2 znamy czyli mase i zasilanie pompki. Nadal brakuje 3 pozostałych który pin jest od pompki szyb, ktory to 12v po zapłonie a który to światła mijania |
Nie łatwiej podłączyć tam gdzie jest fabrycznie czyli do tej białej kostki?
lukas2 - |5 Lis 2014|, 2014 22:24
Avoator przekaźnik nie ma po kooei numerowanych pinów. Tam są jakieś popieprzone numery.
Reader poczytaj.... nie mam osadzonych pinów we wtyczce na słupku. Mam wolne co nwjmniej 8 pinów w tym właśnie te co odpowiadają za spryskiwacze świateł więc co mi da wpi3cie tej wtyczki w to gniazdo???? Tcs u mnie też jest inaczej sterowany.
uniaktowe scorpio mam
Reader - |5 Lis 2014|, 2014 22:29
lukas2 napisał/a: | Reader poczytaj.... nie mam osadzonych pinów we wtyczce na słupku. | We wtyczce czy w gnieździe?
Bo we wtyczce to właśnie trzeba ewentualnie dołożyć i wtedy to nie dziwne że ich nie masz.
artur.k - |5 Lis 2014|, 2014 22:42
Reader jemu chodzi o gniazdo w słupku... szkoda że wcześniej o tym nie napisałeś bo ja 3 dni temu wsadzałem tempomat do 2.3 i miałem w rękach z ori kablownią od sprysków... wykorzystaj tylko kabelki potrzebne do uruchomienia sprysków i daj spokój ze słupkiem...swoją drogą nie myślałeś by do sprysków dać osobny wł. w kabinie?podobno straasznie dużo płynu zużywają...
lukas2 - |5 Lis 2014|, 2014 23:14
Reader właśnie brakuje pinów w gnieździe na słupku co jest zamontowane na aucie w tej chwili.
Artur myślę jak to uruchomić jak kolwiek. Osobny włącznik mógłby być cbociaż jestem zwolennikiem oryginałów. Nie ruszę z jiczym dopóki nie dowiem się które z 3 pinów do przekaźnika za co odpowiadają i nie znajdę jakiegoś sensownego plusa po zapłonie. Chociaż robiąc to na osobnym włączniku to żadna filozofia bo plus z aku, masa gdzie bądź i włącznik po drodze. Ale jednak wolałbym to chciaż trochę jak w oryginale.
Jankes - |6 Lis 2014|, 2014 07:25
Przeciez Reader podsylal ladnie rozpisany/ rozrysowanyc schemat. Tam jest wszystko.
trzypion - |6 Lis 2014|, 2014 07:53
Lukas2, znowu trzeba się będzie umówić
lukas2 - |6 Lis 2014|, 2014 13:33
Elektryka sprysków ogarnięta tylko jest problem. Wyjeżdżają ale nie pryskają. O co kaman? Jak dmucham w dysze to niby prselot między nimi jest.
Kevin Xy - |6 Lis 2014|, 2014 13:35
trzeba odpowietrzyc
aviator - |6 Lis 2014|, 2014 14:18
Podłącz na dłużej na krótko niech się przepchaja lub zamień miejscami kable na pompce spryskow u mnie pomoglo i śmiga do dzisiaj
bingo - |6 Lis 2014|, 2014 14:42
lukas2 napisał/a: | Wyjeżdżają ale nie pryskają. | - albo za krótki czas pracy, albo ciekną ci spryski na łączeniu.
lukas2 - |6 Lis 2014|, 2014 15:04
Już sikają. Za maly prąd dostawała pompka. Po podłączeniu bezpośrednio pod aku żyją. I tak zostaną podłączone. Pod aku z bezpiecznikiem po drodze, lampa i sygnałz pompki szyby no i masa. Pytanie: jaki dać bezpiecznik???
bingo - |6 Lis 2014|, 2014 17:28
10A powinien wystarczyć spokojnie.
lukas2 - |25 Lis 2014|, 2014 18:58
Pilnie proszę zdjęcie zamontowanych sprysków jak to wygląda od spodu. Mógłby ktoś wrzucić?
konrad85 - |25 Lis 2014|, 2014 20:16
http://allegro.pl/szczeci...4777860974.html
druga fotka
gufer-posepny - |30 Lis 2014|, 2014 12:00
ten trójnik jest ważny bo to zawór przeciwzwrotny jest . punkty montażowe to pikuś , dziury to zabawa .
lukas2 - |17 Sty 2015|, 2015 23:05
Temat ogarnięty i zrobione jak w oryginale... 1 kabelek do wtyczki do dużej skrzynki i dwa do zworki za zegarami ukrytej. Dwa pozostałe od przekaźnika to zasilanie pompki i masa całości wzięta z za lampy. Powycinane dziurska i spryski sikają ładnie chociaż ten od pasażera jakby mocniej niż ten po stronie kierownika.
Zysio - |18 Sty 2015|, 2015 07:21
lukas2 napisał/a: | chociaż ten od pasażera jakby mocniej niż ten po stronie kierownika |
Bliżej pompki
|
|