Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

LPG - GAZ - problem z wybuchającym kawałkiem instalacji gazowej:/

Juniorez - |9 Paź 2006|, 2006 13:17
Temat postu: problem z wybuchającym kawałkiem instalacji gazowej:/
Mam problem...kilka dni temu kupiłem sobie skorupiaka i po wyjechaniu z 3 różnych warsztatów(85 rok produkcji więc trochę trzeba było sobie porobić) po serii remontów wkońcu jeździł...do wczoraj gdy wybuchła jakaś puszka. Jak go kupowałem to ta puszka była zalepiona silikonem i sprzedający mówił coś na ten temat ale jestem zielony jeśli chodzi o samochody więc nazwy części nic mi nie mówią. Teraz ja zakleiłem tą puszkę jakimś podobno dobrym klejem, ale chyba to nie jest normalne żeby tak sobie po prostu coś wybuchało w samochodzie. Stąd pytanie do bardziej zorientowanych odemnie czyli do każdego z was: co może powodować takie rzeczy jak wyżej opisane? załączam zdjęcie tej puszki tu: http://img228.imageshack....icam0001pi4.jpg Dodam jeszcze, że ten samochód ma całkowicie odłączoną instalację benzynową (chyba nawet niema pompy) i jeździ tylko na gaz.
Z góry dzięki

Juniorez - |9 Paź 2006|, 2006 13:41

jak to wybuchło to samochód przestał odpalać, a w środku jest chyba działająca jeszcze jakaś jakby zapadka w kształcie litery "L". Czyli mogę to usunąć i podłączyć bezpośrednio? ciekawi mnie tylko czy nie wybuchnie coś innego jak to odłącze...bo z jakiegoś wkońcu powodu rozerwało aluminowe wieko:/
blasta - |9 Paź 2006|, 2006 13:42

Tu http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=4074 poczytaj conieco :) przeplywomierz musi być przede wszystkim szczelny.. a jak jezdzisz tylko na lpg to w zasadzie tylko to mu starczy do szczesia. Takze zapoznaj sie z opisem zrob jak nalezy i bedzie wsio ok.. a jak Ci gaz strzelil to znaczy ze masz rozregulowana instalke i/lub swiece + kable WN do wymiany (swieca ok 7-8zł szt., kable okolo 100zł, regulacja u gazownika jakies 20-30zł zalezy gdzie)
mmmk - |9 Paź 2006|, 2006 13:44