|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
![](images/print.gif) |
Silnik + zasilanie paliwem - 2.0 16v
Marcin - |13 Lis 2004|, 2004 21:31 Temat postu: 2.0 16v powiedzcie mi Ludzie takie rzeczy: czy silnik 2.0 16v montowany w wielorybie miał rozrząd napędzany łańcuchem jak 2.0 8v w pierwszej budzie i czy luzy zaworowe były regulowane hydraulicznie??. a jeśli rozrząd na pasek to co jaki czas wymiana i ewentulanie regulaja luzów zaworowych
z góry dzięki
fructon - |13 Lis 2004|, 2004 22:09
rozrzad lancuchowy co do wymiany to instrukcja serwisowa nie przewiduje okreslonego terminu wymiany, popychacze hydrauliczne
Marcin - |14 Lis 2004|, 2004 08:45
dzięki...
Marcin - |15 Lis 2004|, 2004 16:42
nie chce zaczynać nowego tematu, wiec chiałbym, żebyście napisali mi tutaj jeszcze kilka rzeczy odnośnie tego silnika, jak innych rzeczy w wielorybie. chodzi mi o takie sprawy: ile wchodzi oleju do silnika, jaki jest koszt kolcków hamulcowych p/t i tarcz, ile to pali z manualem/automatem [ale podczas waszej jazdy, a nie danych technicznych], jak często w automacie wymieniać oleum, narazie to tyle, jak mi sie coś przypomni to dopiszę....
Rafał A.(antek) - |18 Lis 2004|, 2004 05:53
alc kurde, mielaes scorpio 2.0 to przecierz wiesz wsio. oleju włazi tak samo, klocki posztuja podobnie (sta takie jak w monndeo) pali tak samo jak 2.0 z automatem nieco wiecej. Nie wiem tylko jak sie wymienia olej w automacie.
Przecie 2.0 8V, 2.0 16V, i 2.3 16V to własciwie ten sam silnik.
Pierwsze 2 od siebie roznia sie głowica tylko, a 2 od 3 rym ze jest nieco rozwiewrcony
W wielorybie to sie martw raczej o cene wahacza, i el karoseri tudziesz pierdół elektryki.
VIK - |18 Lis 2004|, 2004 08:18
Rafał A.(antek) napisał/a: | Przecie 2.0 8V, 2.0 16V, i 2.3 16V to własciwie ten sam silnik.
Pierwsze 2 od siebie roznia sie głowica tylko, a 2 od 3 rym ze jest nieco rozwiewrcony
|
no, prawie
|
|