Ratunku. Nawet w serwisie rozłożyli ręce. |
Autor |
Wiadomość |
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Paź 2004|, 2004 10:21
|
|
|
No i 1i 1/2 godz. roboty na darmo - skrzyneczki czyste jak łza tak z góry jak i z dołu. Jesli natomiast chodzi o ten dehydryzator to czy klima by chodziła jak bylo by za małe ciśnienie? A chłodzi u mnie że aż miło. Tylko grzania niet. Może jednak ten kompik od sterowania nadmuchami i ogólnie klimą i grzaniem. Ale dzis juz nie mam zapału do rozbierania całej konsoli. Przyjdzie mi w zimnym wielorybie na groby jechać Pozdrawiam i miłego weekendu |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |30 Paź 2004|, 2004 12:39
|
|
|
jal bedziesz mial skrzunke suchutenka, i bez zielonych nalotów, to masz u mnie piwo - wysle ci pocztą! tylko zrob zdiecia jak bedziesz rozbierał |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Paź 2004|, 2004 10:26
|
|
|
qrna. Myślałem że to będzie bardziej proste. Nie dałem rady wymontować tej skrzyneczki . wrrrr może ktoś podpowie. |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lis 2004|, 2004 09:35
|
|
|
Witam. jak przeczytałem w jednym z postów do wymontowania tej skrzynki bezp. potrzeba rozkręcić prawie pół konsoli wewnątrz auta. Ale co dziwne po odpięciu tej głównej wtyczki dochodzącej do skrzynki, wszystkie funkcje ogrzewania i chłodzenia nadal działały (tz. dmuchawa, sterowanie klima itp. ) W instrukcji tez jest napisane ze za te rzeczy jest odpowiedzialna skrzynka ta przy akumulatorze. No i czy jest sens wyjmować ta druga? |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Lis 2004|, 2004 12:22
|
|
|
Czekaj bo ja juz sie nie łapie. To w koncu wymontowales ja czy nie? Do wymontowanie nie rozbiera sie deski, tylko dywanik nad nogami kierowcy. Skrzynke odkrecasz od wewnatzr 4 sruby. Dziala wszystko, bo ta wtyczka w komorze siklnika to tylko czesc i to do swiatel itp. ofdlacz kostki od spodu skrzynki to zobaczysz co padnie JA prawej skrzynki nie rozbieralem, nie wiem czy w niej sie cos dzieje, objawow raczej nie mam wiec chyba nie, ale to popytac kogos kto roznbieral, czy jest sens.
A skrzynka jest mokra i zasniedziala w srodku, jak sie wyjmie warstwy, nie na zewnątrz. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Aneta
Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 21 Kwi 2004 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |2 Lis 2004|, 2004 12:14
|
|
|
Jak dehydrator jest zawalony, to klima dziala normalnie, ale zaleca się ją wyłączać z uwagi na zbyt wysokie ciśnienie. Cena podróbki w P-niu to ok. 280 zł |
_________________ Pozdrawiam - Aneta |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2004|, 2004 13:11
|
|
|
Z klimą to mogę poczekać do wiosny ( rozłączyłem ją n przy zaworze wysokociśnieniowym i mam spokój z wentylatorami) natomiast jak nie grzał - tak nie grzeje.
Wymieniłem dzisiaj całe takie ustrojstwo jakis układ jakby komputer taki co znajduje sie za panelem sterującym i to samo 3 godz roboty i 200PLN diabli wzieli. A co ciekawe rurka doprowadzajaca płyn do nagrzewnicy jest gorąca ale powrotna zimna jakby jakis zawór nie otwierał sie może albo zapchany???? a mrozy nadchodzą wrrrrrr. |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2004|, 2004 20:01
|
|
|
dellux napisał/a: | Z klimą to mogę poczekać do wiosny ( rozłączyłem ją n przy zaworze wysokociśnieniowym i mam spokój z wentylatorami) natomiast jak nie grzał - tak nie grzeje.
Wymieniłem dzisiaj całe takie ustrojstwo jakis układ jakby komputer taki co znajduje sie za panelem sterującym i to samo 3 godz roboty i 200PLN diabli wzieli. A co ciekawe rurka doprowadzajaca płyn do nagrzewnicy jest gorąca ale powrotna zimna jakby jakis zawór nie otwierał sie może albo zapchany???? a mrozy nadchodzą wrrrrrr. |
UUUUUUUUUUUU to widzę że nagrzewnica do wymiany bo w niej nie ma zadnych zaworków jest przepływowa to nie łada czy fiat
Pozdrawiam
Jacek M.
SIERARS1 2.9 24V COSWORTH |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |3 Lis 2004|, 2004 21:14
|
|
|
Czyli trzeba wziąć węża ogrodowego (już gdzieś to było opisane) i przepłukać nagrzewnicę. U mnie pomogło |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
dellux [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2004|, 2004 23:30
|
|
|
Hmmm. Jak nie ma zaworka to co steruje ilością ciepla przepływającego przez nagrzewnicę??? U mnie jest automatyczne sterowanie coś musi ograniczac przepływ ciepłego płynu (inaczej byłby ukrop). Może tam leży przyczyna. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Lis 2004|, 2004 17:09
|
|
|
Nic nie ogranicza ilości płynu. Powietrze jest kierowane albo przez nagrzewnicę albo ją omija. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|