|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Menu serwisowe |
Autor |
Wiadomość |
maakee [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 23:46 Menu serwisowe
|
|
|
Witam. W moim wielorybie (2.0 16V) po włączeniu menu serwisowego i wybraniu opcji typ silnika pokazuje mi że mam silnik 2.0 8V (TYPE 00, a powinno być TYPE 12). Czy ma ktoś pojęcie dlaczego tak jest i czy to może jakoś wpływać na osiągi silnika. Dla mnie wszystko jest w parządku, silnik pracuje dobrze, przspiesza też nieźle (jak na 2.0), Vmax 210km/h też nie ma problemu na płaskim osiągnąć, ale nie daje mi to spokoju dlaczego tak jest.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 01:12
|
|
|
moze masz 2.0 8V a nawet nie wiesz 210, na 2.0 16V to troche wolno moj 8V tyle wyciaga Sprawdz w microcacie co ci mowi o silnuiku A co tr jest menu serwisowe tak wogole? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
maakee [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 11:44
|
|
|
Menu serwisowe jest ukryte pod przyciskiem do kasowania przbiegu (przynajmniej u mnie w wielorybie z 95r. tak jest) i uaktywnia sie po przytrzymaniu tego przycisku przez 10s. są tam zakoodowane (w mojej wersji, niższej) dane nt:
- typu silnika
- temperatury płynu chłodzącego
- poziomu paliwa
- długości impulsu wtrysku
- napięcia w instalacji
i jeszcze dwie funkcje które pozostaja nierozszyfrowane.
Silnik mam napewno 16V, podaje tak XXXXXXX i inne, pozatym pokrywa nad świecami też na to wskazuje. |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |25 Paź 2004|, 2004 14:56
|
|
|
Silniki 2.0 8v i 2.0 16v różnia sie wyglądem - nie sposób ich pomylić. |
|
|
|
|
maakee [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lis 2004|, 2004 10:16
|
|
|
Dokładnie silnik na bank jest 16V. Co do Vmax. To pojechałbym znacznie więcej niż 210 ale przy tej prędkości obroty silnika są już przy czerwonym polu, a nie chce go zbytnio żyłować (szkoda że tak zestopniowali skrzynie i most bo mocy to jest jeszcze spokojnie zeby wyciągnąć 230) |
|
|
|
|
fructon [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Lis 2004|, 2004 17:18
|
|
|
w wiekszosci pokazuje oo ze wzgledu na kodowanie deski widocznie na etapie produkcji narobili ich wiecej niz silnikow 8 zaworowych dostepnym parametrem jest jeszcze aktualna predkosc pojazdu |
|
|
|
|
Art [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Gru 2004|, 2004 10:10
|
|
|
Mądra strona fordscorpio.co.uk mówi, iż taki przypadek występuje najczęściej jeśli ktoś wymieniał panel z zegarami. Pewnie ktoś włożył zegary od 8V, stąd takie wskazanie.
Pzdr,
Art |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |