zwrotnica scorpio |
Autor |
Wiadomość |
artur [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Paź 2004|, 2004 23:14 zwrotnica scorpio
|
|
|
Czy moze ktos wie czy zwrotnica kola przedniego z 2.0 DOHC z 89r bedzie pasowac do coswortha sedana z 92 r z napędem tylko na tyl? Z góry dzieki za pomoc.
Pozdrawiam, Artur. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |15 Paź 2004|, 2004 02:54
|
|
|
to zależy z ktorego masz miesiąca jeśli do 08.92 to powinna pasować, jeśli po sierpniu to juz niekoniecznie bo chłopaki coś zmienili pewnie musiał byś obie zmieniać tak samo jest z klockami w 08.92 zrobili zmiane
A co sie stalo ze trzeba zmienic? |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
artur [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Paź 2004|, 2004 14:13
|
|
|
Dzieki wielkie za informacje. Moj jest z czerwca 92 wiec piasta powinna pasowac skoro zmiana byla w sierpinu , a Krzyszthof ma taka do sprzedania kpl. z lozyskiem za 40 zl. U mnie w moim niewiedziec czemu powstal luz miedzy piasta a lozyskiem i troche stuka (nakretka byla dobrze caly czas dokrecona).
Pozdrawiam, Artur |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |15 Paź 2004|, 2004 19:03
|
|
|
HEj
Ja miałem to samo powstał luz w zwrotnicy na łożysku i nie ma znaczenia jak mocno była zakręcona nakrętka, u mnie łożysko się rozleciało i ledwo dojechałem do domu. Wymieniłem łożysko i gówienko dało luz już był gdyż widocznie łożysko musiało się obracać i wytarło gniazdo, wkurzyłem sie kupiłem używaną zwrotnicę i jeżdzę już na niej 3 lata i żadnych luzów nie ma a starą zwrotnicę wraz z nowymi łożyskami za 250 zł zostawiłem sobie na pamiątkę
pozdrówka |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Paź 2004|, 2004 13:55
|
|
|
Ja sam nie wiem co mi łomocze - nie stuka a trochę chuczy jakby łożysko - ale nie jednostajnie tylko jakby w jednym miejscu piasta była krzywa lub coś i tak w takt obrotu koła mi chuczy. Niezależnie czy w zakręcie czy na prostej - może troszkę intensywność dźwięku się zmienia ale nieznacznie. I powiedzcie mi piasta to czy samo łożysko do wymiany ?? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |16 Paź 2004|, 2004 16:41
|
|
|
Hej
Struna może faktycznie tobie tylko szumi łożysko,weź też podnieś tą stronę i chwyć za koło i sprawdż czy minimalnie nie ma luzu na piaście, na samej piaście się nie wyczuje ale już za koło jak się chwyci to tak. Jeśli nie masz luzu to może faktycznie można zmienić tylko łożyska (są dwa).
Pozdrawiam
Irek |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Paź 2004|, 2004 14:19
|
|
|
No ale 250 zeta to mi się nie uśmiecha skoro za 40 zeta ktoś sprzedał całą zwrotnicę z łożyskami A luz sprawdzałem oczywiście w pierwszej kolejności - i nie ma luzu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |18 Paź 2004|, 2004 08:06
|
|
|
Hej
No dokładnie ja też wybrałbym używaną zwrotnicę, bo łożyska kosztują zdeczka za dużo
Pozdrówka |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |18 Paź 2004|, 2004 09:44
|
|
|
A jesteście pewni ile pojeździcie na tych używanych łożyskach? Czy po miesiącu nie będzie to samo? Ja teraz wymieniałem łożyska prawy przód zapłaciłem chyba (ach ta skleroza) 150 PLN za dwa. |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |18 Paź 2004|, 2004 10:02
|
|
|
Hej
No masz rację ryzyko jest ale ja zrobiłem tak bo moja piasta już nie przyjęła nowego łożyska bo i tak był dalej luz, a w takim przypadku to tylko ratuje inna piasta
Irek |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Paź 2004|, 2004 10:07
|
|
|
Mnie dzisiaj na zbieżności powiedzieli że to łożysko i że piasta powinna być OK bo luzu nie ma a huczy ostro - zakupię chyba łożyska i zobacze co będzie po wymianie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |18 Paź 2004|, 2004 10:11
|
|
|
U mnie bylo tak jak u Struny luzu na kole nie bylo, a huczało łożysko. Po wymianie wszystko cacy.
Irek w Twoim przypadku nie ma co się dziwić. |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
Lesiu [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Paź 2004|, 2004 23:48
|
|
|
Jestem po wymianie :czerwiec `04 prawa piasta, sierpień `04 lewa piasta. Zestaw 2 łożyska + uszczelniacz 147,20 PLN do tego dokupiłem dekiel przeciwpyłowy piasty za 15,52 PLN na jedną piastę. Sądząc po tym jakie objawy opisujesz to na bank są łożyska piast. Najczęściej zaczyna sie od prawych tak jak to było u mnie. Teraz mam cichutko w środku, żadnego mielenia.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Paź 2004|, 2004 23:59
|
|
|
No właśnie zakupiłem komplet n aprawe koło - też jakoś 147 czy 8 zeta dałem za SKF - ponoć dobre łożyska. Wymienię i zobaczymy jak będzie. Dużo roboty z wymianą ?? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |22 Paź 2004|, 2004 07:49
|
|
|
Hej
Z wymianą nie ma dużo roboty ale tylko się zaopatrz w klucz bodajże rozmiar 40 lub 41 aby odkręcić i zakręcić śrubę trzymającą łożyska z ośką. Najlepiej zdejm dekielek zakrywający łożyska i zmierz suwmiarką a jak nie masz suwmiarki to dzisiaj jak wrócę z pracy to dokładnie podam jaki to klucz gdyż mam cała piastę która leży sobie ( to już pisałem).
Generalnie wymiana nie jest ciężka.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|