$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Pytanie czy silnik 2.9 12V pasuje z MK1 i MK2 do MK3????????
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie czy silnik 2.9 12V pasuje z MK1 i MK2 do MK3????????
Autor Wiadomość
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |13 Kwi 2006|, 2006 20:33   Pytanie czy silnik 2.9 12V pasuje z MK1 i MK2 do MK3????????

Pytanie pilne!

Czy silnik 2.9 12V pasuje z MK1 badz MK2 do MK3 oczatego, wieloryba etc
Chodzi mi o oczatego ktory mial wczesniej silnik 2.9 12V

Pytanie czy da sie go 1:1 czy jakaś delikatna przeróbka, czy cos z elektryki czy komp inny czy co i jak.

Prosze o rzetelne odpowiedzi, jeśli ktos wie, przekładał lub wie ze sie da ale trzeba cos zmienić.
Za odpowiedzi w stylu: "to chyba ten sam silnik teoretycznie sie powinno dać" z góry dziekuje i odarzu przydzialem banana

Musze wiedziec na 100% ze sie da lub nie, albo ze sie da z jakimis ALE i jakimi.

Uśmiecham sie szczegolnie do VIKa, Cudaka, Xxxxx

Pytanie dodatkowe, potrzebny silnik 2.9 12V na cito w dobrym stanie, do oczatego ma ktoś taki?
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
Ostatnio zmieniony przez Rafał A.(antek) |14 Kwi 2006|, 2006 11:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |14 Kwi 2006|, 2006 11:25   

Rafał A.(antek) napisał/a:
do MK3 oczatego,
ale chodzi Ci o takiego oczatego co miał wcześniej 2.9 12V6 czy zupełnie inny silnik z OBDII ?
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |14 Kwi 2006|, 2006 11:40   

Chodzi mi o oczatego ktory mial wczesniej silnik 2.9 12V
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 18:49   

Toż tam w wielorybkach ni ma nic innego na silniku niż we wcześniejszych krokodylkach czy MK1 (wiadomo, pomijamy te z MK1 gdzie były podwójne przepływomierze), wtyczki na wtryski i aparat zapłonowy i inne czujniki zapina się tak samo :688: sterownika i innych nie tykasz, reset kompa i w drogę.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |28 Maj 2006|, 2006 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fiebik 



Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 16 Paź 2005
Skąd: Iława Warm-Maz
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 18:55   

VIK napisał/a:
Toż tam w wielorybkach ni ma nic innego na silniku niż we wcześniejszych krokodylkach czy MK1
A wisko, pasek klinowy i w związku z nim koła pasowe?
_________________
`93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 19:01   

kółka w zal. od tego co jest na silniku-poprzekładać-nie problem, wiatraki elektryczne, ale wisko zdjąć=chyba nie ma filozofii
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
fiebik 



Auto: citroen C5 '05 2.2 hdi asb kombi
Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 16 Paź 2005
Skąd: Iława Warm-Maz
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 19:10   

VIK napisał/a:
sterownika i innych nie tykasz, reset kompa i w drogę.
No właśnie tego się najbardziej obawialismy.
Rafał A.(antek) napisał/a:
Pytanie dodatkowe, potrzebny silnik 2.9 12V na cito w dobrym stanie, do oczatego ma ktoś taki?

Jeżeli to dla mnie, to już nie aktualne, silnik się montuje (na wszelki wypadek wyszukałem silnik od oczatego), ale dziekuje za pomoc w poszukiwaniach :706:
_________________
`93 2.9 V6 12V asb nolpg
citroen C5 `05 2.2 hdi asb kombi - żony
z powodów technicznych nie używam wielkich liter za co z góry przepraszam
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |28 Maj 2006|, 2006 19:12   

Spokojowo! Na forum sami zdolni ludzie, będzie żył!! A takie kwestie jak pompy wspomagania/klimy i inne, to detale.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |29 Maj 2006|, 2006 00:17   

fiebik napisał/a:
Jeżeli to dla mnie, to już nie aktualne


dla Cie, przecie na co mnie 2.9 12V :)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |29 Maj 2006|, 2006 08:44   

Rafał A.(antek) napisał/a:
przecie na co mnie 2.9 12V :)
głupie pytanie - przecie to najfajniejszy motor do Scorpio :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |20 Lis 2006|, 2006 19:29   

Struna napisał/a:
Rafał A.(antek) napisał/a:
przecie na co mnie 2.9 12V :)
głupie pytanie - przecie to najfajniejszy motor do Scorpio :)

hehe, Struna, zmieniłes juz zdanie :one: ??
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 10:16   

VIK napisał/a:
hehe, Struna, zmieniłes juz zdanie :one: ??
post z maja - jeszcze nie miałem kosiarki :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 15:58   

No, dlatego pytam :one:
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 16:04   

z pewnością jest prostszy i łatwy w obsłudze bo kosiarka to kurna nieźle pogięta jest :) ale za to fajnie jedzie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |21 Lis 2006|, 2006 18:09   

24V jest prosty jak budowa cepa, wystarczy raz rozebrać i złożyć:) jak większość DOHCów, to tylko pod tymi osłonami tak ciężko wygląda no i jest zdecydowanie bardziej bezobsługoswy.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |21 Lis 2006|, 2006 18:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group