Łańcuch rozrządu - cosworth 95' |
Autor |
Wiadomość |
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Mar 2006|, 2006 15:32
|
|
|
Ja bym tylko wymienił jeżeli już tylko ten napinacz. Ja jeżdżę już masę kilometrów tak z tym hałasowaniem i się nic nie dzieje.
To, że BOA na manualu jest szybszy to się nie zgadzam.
Ostatnio ścigałem się na zlocie z BOA na manualu i mimo, że BOB jest około 300kg cięższy i ma mniej mocy w stosunku do wagi i jest na automacie to auta szły w łeb w łeb. Scigaliśmy się do prędkości 180km/h. |
|
|
|
|
michopawel [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Mar 2006|, 2006 20:53
|
|
|
jeżeli dobrze pamietam to napinacze i łańcuchy maja po 545 zł na tej stronie http://www.ford.sklep.pl/...pln,9913,0.html ja wymieniałem wszystko bo mi pękła lewy i koszt to około 5000 zł. tak więc lepiej zrobić wcześniej troszkę miejsze koszty. A jeszcze lepiej kupować w niemczech lub angli podobno jeszce taniej można wyrwać. tylko trzeba sobie przywież. Zycze wszystkim żeby łąncuchy w cosworcie niegdy nie pękały. :694: |
|
|
|
|
cosin [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 08:15
|
|
|
U mnie podobnie coś terkocze przy rozruchu przez 1-2 sek w cosworthcie '96. Przebieg 132 tyś. (tylko jak auto kika dni stoi). Oby nie łańcuch |
|
|
|
|
BC_Leszcz [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 08:44
|
|
|
Nic innego terkotać nie może, niestety |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 08:45
|
|
|
cosin napisał/a: | U mnie podobnie coś terkocze przy rozruchu przez 1-2 sek w cosworthcie '96. Przebieg 132 tyś. (tylko jak auto kika dni stoi). Oby nie łańcuch |
To normalny objach hydraulika musi się zapełnic ciśnieniem i to dlatego ci terkocze przez 1-2sec. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 10:41
|
|
|
BC_Leszcz napisał/a: | Nic innego terkotać nie może, niestety | a popychacze hydrauliczne to pies ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
cosin [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 12:40
|
|
|
Jak narazie ten jakze nieprzyjemny dzwiek mialem niewatpliwa nieprzyjemnosc uswiadczyc 2 razy w ciagu 2 tyg. Mam nadzieje, ze z wieksza czestotliwoscia nie bedzie sie pojawial. |
|
|
|
|
darek mikinka [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 13:16
|
|
|
Struna dobrze główkuje,uszczelniacze popychaczy poleciały niewszystkie oczywiście i dlatego nietrzyma oleju. |
|
|
|
|
cosin [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 14:38
|
|
|
Jaki jest koszt uszczelniaczy popychaczy (jezeli to faktycznie to)? Duzo z tym jest zachodu? Macie przed soba motoryzacyjnego laika |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 14:39
|
|
|
kup sobie nowy silnik - taniej wyjdzie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
cosin [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 14:50
|
|
|
Profilaktycznie zapytam....gdzie i za ile wyrwac mozna coswortha(nie zajechanego i z "pewnoscia" ze za miesiac nie bedzie to samo....)? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |10 Kwi 2006|, 2006 14:53
|
|
|
masz tak w podpisie - niech to posłuży Ci za odpowiedź na Twoje pytanie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
BC_Leszcz [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2006|, 2006 12:46
|
|
|
Co do silnika to można go kupic taniej niż części ale gwarancji nie ma żadnej.
Co do "normalności" terkotania łąńcucha to z zeznań wielu właścicieli wynika że jest to norma w silnikach BOB, tzn. na zimnym silniku terkocze praktycznie w każdym silniku - rozrząd zaczyna być już słyszalny po przebiegu 50tys km więc dziś każdy cosworth BOB na to cierpi w wiekszym lub mniejszym stopniu.
Natomiast czy to uszczelniacze czy rozrząd - wystarczy posłuchać, ja stawiam na łańcuch bo tak mi sie kojarzy terkotanie, klepanie uszczelniaczy mnie bardziej przypomina klapanie czy stukanie a nie terkot.
Jeśli to rozrząd to chyba lepiej zrobić niż kupować drugi silnik - taki sam, jeśli uszczelniacze, to chyba lepiej drugi silnik, bo rozrząd i tak pewnie marny, no ale to trudna decyzja ....
najlepiej kupić drugi silnik jak się trafi okazja i jeździć na tym co jest dopóki go całkowicie szlag nie trafi - wtedy dopiero zmienic silnik - może to nigdy nie nastąpi ? |
Ostatnio zmieniony przez BC_Leszcz |11 Kwi 2006|, 2006 13:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2006|, 2006 15:49
|
|
|
BC_Leszcz napisał/a: | może to nigdy nie nastąpi ? | no duże szansę są, że właśnie tak będzie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
cosin [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Kwi 2006|, 2006 18:07
|
|
|
I tak też pewnie zrobie odpuszczę sobie naprawy sięgające połowy wartości auta...w końcu to tylko samochód....
Dzięki za pomoc |
|
|
|
|
|