Czy zakladac BLOS'a? |
Autor |
Wiadomość |
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |1 Sty 2007|, 2007 22:17
|
|
|
Struna napisał/a: | buku napisał/a: | czy " nie uprawniony" gaziarz jesteś | nieuprawniony ale znam takich co mogą założyć i są uprawnieni, może nawet coś taniej by wyszło. |
to juz nawet nie chodzi o nieco taniej tylko zeby było perfekcyjnie |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Sty 2007|, 2007 22:19
|
|
|
ja nie narzekam - dobrze się chłopaki sprawiły. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |1 Sty 2007|, 2007 23:01
|
|
|
blos strzela na zyczenie, to prawda
ja nie mam zadnych antywybuchow i jak reguluje mieszanke to opaske na blosie delikatnie popuszczam wiec jak zdarzy sie piardnac to wlasnie to opaska zeskakuje
odnosnie zalozenia instaliki to poszukaj gaziarzy ktorzy Ci zalaza I gen, ale taka nie do konca- da sie dogadac, bo wtedy raczej gwarancji nie dostajesz ale duzo taniej wyjdzie bo sporo gratow sie nie bierze |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
megalith [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Sty 2007|, 2007 00:04
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | blos strzela na zyczenie, to prawda |
Ja nawet jak mojego prosiłem (gołymi kablami m.in.) to nie strzelał
Kombinowałeś już z tym odwróconym? |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |4 Sty 2007|, 2007 00:11
|
|
|
megalith napisał/a: | Kombinowałeś już z tym odwróconym? |
jutro, z samego rana sie pobawie |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Sty 2007|, 2007 09:02
|
|
|
Tak sie zastanawiam co chcecie uzyskac z tym odworceniem. Swego czasu jak tak IBOL zrobil to dostal OPR za kombinowanie. Pytam bo mi bylo by wygodniej odwrocic na razie jezdze z przechylonym o 45 stopni bo inaczej klapą dostawał |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |5 Sty 2007|, 2007 09:10
|
|
|
chlopaki pisza ze wolniej schodzi z obrotow, ja uwazam ze u mnie za szybko wiec chociazby to chce zobaczyc jak u mnie wyjscie- poza tym taka zamiana to nieduzo roboty wiec sprobuje |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Sty 2007|, 2007 09:38
|
|
|
aha-wolniej z obrotów - no tobie moze pomoze. Moze zamiast od razu do gory nogami jakies pośednie pozycje przetestowac? (dopuszczane przez producenta). mam prawie skrecona srube od wolnych a i tak na cieplym silniku schodzi dosc powoli z obrotów. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Sty 2007|, 2007 10:03
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | chlopaki pisza ze wolniej schodzi z obrotow, | na początku jest ok ale jak się nieco przybrudzi to wolniej no i więcej spala bo i więcej gazu dostaje z racji nieodpowiednio szybko zamkniętej przepustnicy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |5 Sty 2007|, 2007 11:44
|
|
|
faktem jest ale mój tak siedział z racji eksperymentu - eksperyment średnio się udał bo nic to nie dało (poza tym schodzeniem właśnie no i przy okazji możliwością zamknięcia maski).
Natomiast w tej chwili obserwuję w Passacie ożenienie Blosa z atuatorem Blitza - całkiem ciekawie to się zachowuje |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Angus [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 10:14
|
|
|
Panowie czy ma ktoś z was fotki jak założony jast BLOS w silniku 24i V6 lub 29i V6 |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 10:16
|
|
|
jest sporo fotek na forum, poszukaj |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
Angus [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 10:34
|
|
|
szukałem i nie moge znajść a niewiem jak założyć blosa jak tam są dwa przepływomieże |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 10:44
|
|
|
No... kurde... nie kojarzę nikogo z V-ką na przepływomierzach i blosem. Ciaaasno |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 00:43
|
|
|
ciasno i raczej z deka ciężko będzie, złoty środek to dwa blosy w tym przypadku. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|