Czy zakladac BLOS'a? |
Autor |
Wiadomość |
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 18:17
|
|
|
pewnie ze mozna- i to chyba montowanie podobne jak w deohacu |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Raf7 [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 19:02
|
|
|
A jakie to są koszta (przynajmniej przybliżone) i czy jest szansa, że wyeliminuje to strzały z gazu |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 19:03
|
|
|
Nie, no... EPIDEMIA na 100 %
Dzwonię na 112... |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
tomi503 [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 19:56
|
|
|
@megalith Jak wypiołeś krokówke z obiegu to normalne że na beni i na gazie są problemy z utrzymaniem obrotów. Krokówka puszcza powietrze z przed przepusticy za przepustnice gdy ona (przepustnica) jest zamknięta, na gazie musi puszczać gaz z powietrzem. Oczywiście podchylenie przepustnicy pomorze ale takie praktyki są powszechnie tempione przez urzytkowników gdy gaziarze coś takiego robia. Niektórzy wiercą otwór w przepustnicy ale to jeszcze wieksza profanacja |
Ostatnio zmieniony przez tomi503 |6 Wrz 2005|, 2005 21:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
IBOL [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 20:31
|
|
|
Jesli po wypieciu krokowki wystepuja problemy z wolnymi obrotami, to proponuje najpierw sprobowac wyregulowac je czerwona srubka BLOSa a reszte doregulowac na reduktorze, gdzie jest przeciez regulacja wolnych obrotow.
Krokowka od gazu jak sadze nie ma nic do pracy na benzynie. |
|
|
|
|
tomi503 [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 21:49
|
|
|
@IBOL ale tu nie chodzi o krokówke od gazu @megalith miał instalacje na śrube i jemu chodziło o krokówke silnika czyli inaczej mówiac zawór wolnych obrotów. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 01:35
|
|
|
wiecie co IBOL ma nie ruszona sprawe regulatora wonych obrotow noic normalnie i jemu to chodzi wiec innym tez powinno.
A w sprawie blosa bede sie dowiadywal czy nie bede mogl ich miec w promocji |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
kJoFoL [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 07:51
|
|
|
mysle ze jak skoncze strone to bedzie mozna pobawic sie troche w marketing i reklame
w zamian za banery czy inne formy reklamy producentow wynegocjujemy jakies rabaty...
w koncu to jedyny tak powazny klub scorpio w Polsce, prawda? |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 08:28
|
|
|
kJoFoL napisał/a: | w koncu to jedyny tak powazny klub scorpio w Polsce, prawda? |
oczywiście |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:25
|
|
|
Ale Megalith miał niekiepski patent z obejściem "krokówki" zrobiony, jest przeniesiona w zupełnie inne miejsce - ale tak czy owak Tomi ma rację - nie możesz jej pominąć.
No widze że zainteresowanie BLOS-em zostało niekiepsko zasiane jak i uskutecznione
A mówiłem że działa zajebiście W sumie to najłatwiej założyć BLOS-a do 2.0 DOHC 8v/16v do OHC też prosto. W V6 są problemy natury dwóch dolotów które trzeba jakoś uwspólnić ( no chyba że wrsja droga na dwa blos-y : - swoją droga to by dopiero wymiatało ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Aneta
Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 21 Kwi 2004 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:27
|
|
|
Struna napisał/a: | no chyba że wrsja droga na dwa blos-y : - swoją droga to by dopiero wymiatało |
Jak Rafał będzie miał w promocji, to może się skuszę i zobaczylibyśmy jak toto lotto
Tylko będę potrzebować fachowej pomocy kogoś z forum |
_________________ Pozdrawiam - Aneta |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:35
|
|
|
toto będzi elotalo jak przecinak - ale ( bo zawsze musi być jakies ale ) trzaby nieco zmodyfikować system zasilania gazem ( nie wiadomo czy jeden reduktor by wydolił ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
maup
FST 008
Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:38
|
|
|
Może jednak nie dwa BLOS'y tylko taki patent jak Kevin wykonał i mocny parownik?
W końcu istnieje jakaś maksymalna ilość gazu, którą silnik może efektywnie przetrawić i wszystko co mu dasz więcej pójdzie w rurę |
_________________ == Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik === |
|
|
|
|
Aneta
Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy Dołączyła: 21 Kwi 2004 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:39
|
|
|
A toto nie będzie paliło 100 na 100 ? |
_________________ Pozdrawiam - Aneta |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:51
|
|
|
Nie, dlaczego, w BLOSie właśnie o to chodzi, że dostosowuje się do przepływu, więc będzie paliło tyle, ile mu się "przyciśnie".
Maup, problem z przerabianiem dolotu pod BLOSa to nie jest problem "ile i jak dać mu gazu", bo to załatwia odpowiedni parownik, tylko "ile i jak dać mu powietrza" Jak zmienić w V6 dolot na pojedyńczy to żeby miec dotychczasowe charakterystyki silnika trzebaby jakiegoś BLOSa giganta i rurę fi x 1.5 większą od obecnych. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
|