$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Czy zakladac BLOS'a?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy zakladac BLOS'a?
Autor Wiadomość
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 18:17   

pewnie ze mozna- i to chyba montowanie podobne jak w deohacu
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Raf7
[Usunięty]

Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 19:02   

A jakie to są koszta (przynajmniej przybliżone) i czy jest szansa, że wyeliminuje to strzały z gazu :?:
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 19:03   

Nie, no... EPIDEMIA na 100 %
Dzwonię na 112...
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 19:56   

@megalith Jak wypiołeś krokówke z obiegu to normalne że na beni i na gazie są problemy z utrzymaniem obrotów. Krokówka puszcza powietrze z przed przepusticy za przepustnice gdy ona (przepustnica) jest zamknięta, na gazie musi puszczać gaz z powietrzem. Oczywiście podchylenie przepustnicy pomorze ale takie praktyki są powszechnie tempione przez urzytkowników gdy gaziarze coś takiego robia. :D Niektórzy wiercą otwór w przepustnicy ale to jeszcze wieksza profanacja :D
Ostatnio zmieniony przez tomi503 |6 Wrz 2005|, 2005 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 20:31   

Jesli po wypieciu krokowki wystepuja problemy z wolnymi obrotami, to proponuje najpierw sprobowac wyregulowac je czerwona srubka BLOSa a reszte doregulowac na reduktorze, gdzie jest przeciez regulacja wolnych obrotow.

Krokowka od gazu jak sadze nie ma nic do pracy na benzynie.
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 21:49   

@IBOL ale tu nie chodzi o krokówke od gazu @megalith miał instalacje na śrube i jemu chodziło o krokówke silnika czyli inaczej mówiac zawór wolnych obrotów.
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 01:35   

wiecie co IBOL ma nie ruszona sprawe regulatora wonych obrotow noic normalnie i jemu to chodzi wiec innym tez powinno.

A w sprawie blosa bede sie dowiadywal czy nie bede mogl ich miec w promocji :)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 07:51   

mysle ze jak skoncze strone to bedzie mozna pobawic sie troche w marketing i reklame
w zamian za banery czy inne formy reklamy producentow wynegocjujemy jakies rabaty...
w koncu to jedyny tak powazny klub scorpio w Polsce, prawda?
 
 
Marcin 
-=Marcin=-



Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 08:28   

kJoFoL napisał/a:
w koncu to jedyny tak powazny klub scorpio w Polsce, prawda?



oczywiście
_________________
Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r 8)
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r 8)
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:25   

Ale Megalith miał niekiepski patent z obejściem "krokówki" zrobiony, jest przeniesiona w zupełnie inne miejsce - ale tak czy owak Tomi ma rację - nie możesz jej pominąć.

No widze że zainteresowanie BLOS-em zostało niekiepsko zasiane jak i uskutecznione

A mówiłem że działa zajebiście :) W sumie to najłatwiej założyć BLOS-a do 2.0 DOHC 8v/16v do OHC też prosto. W V6 są problemy natury dwóch dolotów które trzeba jakoś uwspólnić ( no chyba że wrsja droga na dwa blos-y : - swoją droga to by dopiero wymiatało )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Aneta 



Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 21 Kwi 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:27   

Struna napisał/a:
no chyba że wrsja droga na dwa blos-y : - swoją droga to by dopiero wymiatało

Jak Rafał będzie miał w promocji, to może się skuszę i zobaczylibyśmy jak toto lotto :D

Tylko będę potrzebować fachowej pomocy kogoś z forum :)
_________________
Pozdrawiam - Aneta
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:35   

toto będzi elotalo jak przecinak - ale ( bo zawsze musi być jakies ale :) ) trzaby nieco zmodyfikować system zasilania gazem ( nie wiadomo czy jeden reduktor by wydolił )
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
maup 
FST 008



Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Tarnów
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:38   

Może jednak nie dwa BLOS'y tylko taki patent jak Kevin wykonał i mocny parownik?
W końcu istnieje jakaś maksymalna ilość gazu, którą silnik może efektywnie przetrawić i wszystko co mu dasz więcej pójdzie w rurę
_________________
== Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik ===
 
 
 
Aneta 



Auto: Jeepnięta 5.7 HEMI
Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 21 Kwi 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:39   

A toto nie będzie paliło 100 na 100 ? :D
_________________
Pozdrawiam - Aneta
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |7 Wrz 2005|, 2005 10:51   

Nie, dlaczego, w BLOSie właśnie o to chodzi, że dostosowuje się do przepływu, więc będzie paliło tyle, ile mu się "przyciśnie".

Maup, problem z przerabianiem dolotu pod BLOSa to nie jest problem "ile i jak dać mu gazu", bo to załatwia odpowiedni parownik, tylko "ile i jak dać mu powietrza" :) Jak zmienić w V6 dolot na pojedyńczy to żeby miec dotychczasowe charakterystyki silnika trzebaby jakiegoś BLOSa giganta i rurę fi x 1.5 większą od obecnych.
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group