$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Czy zakladac BLOS'a?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy zakladac BLOS'a?
Autor Wiadomość
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sie 2005|, 2005 13:54   

to co zostanie zostaw zamontujesz z powrotem jak bedziesz sprzedawal kiedys auto. bo przeciez nie z blosem.
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |24 Sie 2005|, 2005 14:18   

Dobra, jakbym kupowal Blos, to wszystko zostawie, bo jesli mi sie nie sprawdzi tak jak powinien, to jego odsprzedam komus z was troche taniej a sobie zamuntuje z powrotem to co teraz w miare dobrze mi sie spisuje.
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |25 Sie 2005|, 2005 13:08   

to ze jest dobrze wcale nie oznacza ze moze byc lepiej :D ja wlasciwie gdyby nie to ze moje ohc to mam zamiar niedlugo zbywać to napewno bym sie w o bawil...mnie przkonuje zdjecie blosa z jego "przelotowoscia" jak potem patrze na swoj mikserek z fi ponizej 3 cm to żal d.... ściska...
 
 
gastro
[Usunięty]

Wysłany: |26 Sie 2005|, 2005 08:37   

blos blos coto i za ile w warszawia czy ktpś wie co chetnie tylko z czym to sie je
napiszcie cos wiecej mam 2,0 dohc plstikowy kolektor i instalacje z mieszalnikowa :P
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |29 Sie 2005|, 2005 12:33   

No dobra, kupilem BLOSa na Allegro, szkoda tylko ze zdrozal o te 10zl :) ale o ile ta tendencja sie zachowa, to jesli mi sie nie sprawdzi, to moze nawet na nim nie strace odsprzedajac.

Teraz pozostaje kwestia tego zebym go otrzymal a nastepnie gdzies i bycmoze z czyjas pomoca zamontowal. Najpewniej uderze do Antka. Licze na pozytywne rezultaty :)
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |30 Sie 2005|, 2005 12:06   

Ibol- jak zamontujesz to wal od razu na analize- ja dopiero po 2 tygodniach pojechalem na analizator i dopiero widac bylo jaki tam pierdzielnik w parametrach
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
leo
[Usunięty]

Wysłany: |30 Sie 2005|, 2005 12:22   

A co Ci Kevin wyszło na analizatorze? chętnie dowiem się jakim autem jechałem ;-) na zlot
No i czy już wsio OK?
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |30 Sie 2005|, 2005 15:50   

parametry prawie przy skraju wyswietlacza na analizie- koles jeszcze otworzyl wyjscie z reduktora, przymknelismy blosa i powiedzial ze juz teraz oki- moc zostala ta sama, spalanie- zobaczymy niebawem
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |5 Wrz 2005|, 2005 11:47   

No dobra Panowie i Panie - zamontowalem BLOS'a.

To urzadzenie istotnie ma konstrukcje cepa i po zalozeniu wyregulowalem tylko wolne obroty srubka na nim i wolne obroty z reduktora - reszta byla krecona we wszystkie strony i na oko :) bo poki co na analize spalin u Rafala czekam.

Wrazenia:

PRZYSPIESZENIE:
Autko ciagnie jak popieprzone!! Wkreca sie na obroty lepiej niz na benzynie, nie wspominajac juz o tym jak bylo wczesniej na gazie.
Teraz nie ma juz czegos takiego, ze przyspieszal jedynie w poczatkowej fazie wciskania pedalu gazu, bo ja,k wcisnelo sie glebiej to nie ciagnal jak powinien - im mocniej cisne, tym bardziej przyspiesza.
Ciagnie tak jak powinien w kazdym zakresie obrotow.

STABILNOSC:
Taka sama jak na benzynie - wolne obroty idealnie stabilne
Nie ma juz czegos takiego, ze po 150km na gielde do Warszawy i pozniej 6 godzinach stania w sloncu nie chce jechac, szarpie ... - chodzi jak na benzynce

Wrazenia z tego jak przyjemnie przyspiesza jak sadze moze potwierdzic Rafal :)

SPALANIE:
Cykl mieszany - tak samo jak poprzednio
Trasa - tak samo jak poprzednio - nic sie nie zmienilo ... moze oprocz tego, ze o wiele bardziej niz zwykle go cisnalem ... nie moge sie powstrzymac!

POLECAM!!!
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |5 Wrz 2005|, 2005 12:25   

bardzo sie i ja ciesze ze jetes zadowolony !! kolejny w rodzinie z podziemia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a wiec tak Ibol- wal na analizator !!
musze sie pochwalic ze spalilem po wwie pierwsze 100 km od analizatora- spalanie ??? 16,3 gazu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hura !!!!!!!!!!!!!!!!! wczesniej na zwyklych palnikach wahal sie miedzy 22-24 !! 6 litrow gazu na 100 to zajebista oszczednosc !! pozdrawiam i polecam !!
do Ibol: przed analizatorem palil troszke mniej niz na palnikach ale byl zwawszy- teraz pali malo i nadal zwawy :)
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |5 Wrz 2005|, 2005 20:55   

no to niezle mnie chłopaki motywujecie do zakupu:) jak tylko robote dostane to zaraz bedzie blosik :mrgreen:
 
 
kJoFoL
[Usunięty]

Wysłany: |5 Wrz 2005|, 2005 21:04   

i ja, bedac przeciwnikiem cial obcych w silniku, zarazem sluchajac tego pier....nia w TV o koniecznosci podwyzki cen paliw bo jakas rozwichrzona Kasia jebnela w USA (z ktorego i tak nie bierzemy ropy, tylko od "ruskich") bardzo powaznie zaczynam rozwazac instalacje LPG z blosem w swoim scorpionku.
 
 
megalith
[Usunięty]

Wysłany: |5 Wrz 2005|, 2005 22:26   

No i jest! w związku ze śmiercią krokóweczki BLOS pojawił się w trybie przyśpieszonym.

Założyłem go w miejsce poprzedniego miksera, czyli tuż przed kolektor ssący, jest z nim połączony 3 cm kawałkiem gumy na dwóch opaskach. Dalej gumową seryjną częścią idzie do plastiku rezonatora.

Krokówka tkwi na posterunku z odłączonym napięciem, jej dyndający koniec zatkałem korkiem i uszczelniłem silikonem.

Po 1,5 h roboty odpalenie. Odpalił na beni po czym zgasł. Odpalił na gazie po czym zgasł. Wolne obroty - kupa. No to kręcę śrubą. Trochę się podniosły ale to dalej za mało - na beni gaśnie, na gazie trzyma do momentu załączenia biegu. Podniosłem nieco kołek na przepustnicy i chodzi dobrze :) , a same obroty bardzo stabilne i na gazie i na benzynce. Podejrzewam, że ciągnie gdzieś powietrze na połączeniu guma-blos (cholernie twarda i sparciała wewnątrz była), albo poprzez wydłużenie dolotu i zwiększenie jego średnicy zmniejszyłem ciśnienie wewnątrz kolektora.

Jutro profilaktycznie założę nowe rury i przywalę silikonem. Zobaczymy jak efekt, jak nie to pobawię się dalej przepustnicą.

No i najważniejsze - na razie po regulacji "na słuch":
- wolne obroty: po przeżuceniu z gazu na benzynę lekki wzrost
- wysokie obroty: po przeżuceniu z gazu na benzynę lekki SPADEK!

No i zapierdziela po drodze jak marzenie - benzyna chodzi lepiej niż wcześniej, a gaz lepiej niż benzyna! Przyśpieszenie w dolnej partii na beni i na gazie bez różnicy praktycznie, w górnej to gaz górą! - czuć po prostu jak po zrzuceniu na etylinkę spada przyśpieszenie. :D
Dokładnie jak IBOL pisze, im mocniej się depnie tym mocniej przyśpiesza!

Do tego po przeżuceniu na gaz nie trzeba go przegazowywać, obroty spadają powoli i trzymają się jak kamień.

Plany na jutro to nowe orurowanie dolotu przewodami do klimy fi/70, uszczelnienie tego wszystkiego raz a porządnie, i jak zdążę to wycieczka na analizator!

A potem test na stacji benzynowej :D

[ Dodano: 2005-09-05, 22:51 ]
No i nie uwierzycie ile syfu wyciągnąłem z kolanek za reduktorem... czarna twarda smoła, już nie mówiąc o zatkanej śrubie regulacji wysokich obrotów na wężu gazowym.

I za to się kuźwa płaci grubą kasę na firmowych stacjach :evil: :evil: :evil:
 
 
michalkrak
[Usunięty]

Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 09:33   blos..

tak czytam o tym blosie już od dłuższego czasu i chętnie bym go zakupił ale ciągle tej kasiorki mało, powoli zaczynam odkładać moze jeszcze przed zimą zdąże założyć.... 8)
 
 
Raf7
[Usunięty]

Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 15:09   

A czy tego BLOS'A można do 2.0 16V zamontować :?:

Pozdrawiam
Rafał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group