Sonda lambda |
Autor |
Wiadomość |
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Lis 2004|, 2004 13:51
|
|
|
Witaj! udało mi sie naprawić furkę! wymieniłem 2 wtryskiwacze i oczywiście czujnik temperatury ECT, który podejzewalem od początku, a szkoda mi było kasy!
Poprawa jest ogromna! aczkolwiek jak sie przyjzałem zauwazyłem w okolicach cewki przeskok iskry! to może jeszcze pogarszac! TRZEBA WYMIENIĆ PRZEWÓD WYSOK. NAP.
UWAGA! JAK SPRAWDZIĆ CZ.TEMP. ECT!
NALEŻY PORÓWNAĆ WSKAZANIA CZUJNIKÓW TEM. ACT I ECT!SAMOCHÓD PO NOCY-ZIMNY PODŁĄCZAMY MIERNIK NAPIĘCIA DO JEDNEGO Z PRZEWODÓW CZUJNIKA W OKOLICACH 0 ST. CELCJUSZA POWINNO BYĆ OKOŁO 3.85V NA OBU!! WSKAZANIA POWINNY BYĆ PODOBNE!
jEŻELI URUCHOMIMY SILNIK WODA ZACZNIE SIĘ NAGRZEWAĆ I NA CZ. ECT ILOŚC WOLTÓW ZACZNIE SPADAĆ DO OKOŁO <1.0V
DAJ ZNAC JAK SIE UPORASZ!?
A wtryskiwacze, musiałem niestety kupic całą listwę! na szrocie! |
|
|
|
|
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Lis 2004|, 2004 16:15
|
|
|
Ile dales za listwe i jak sie zmienia (co trzeba odkrecic)? Bo mam namiar na same wtryski i chetnie bym to zrobil samodzielnie. |
Ostatnio zmieniony przez MarcinK |30 Lis 2004|, 2004 16:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |30 Lis 2004|, 2004 16:19
|
|
|
Zdejmujesz kolektor ssący i masz dostęp do listwy. Oczywiści eprzewody odpinasz, linki itp |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 09:36
|
|
|
Struna napisał/a: | Zdejmujesz kolektor ssący i masz dostęp do listwy. Oczywiści eprzewody odpinasz, linki itp |
dokładnie tak to ( w desperacji) zrobiłem! Bałem sie wsadzić wszytkie nowe wtryski dlatego włożyłem tylko dwa!
za listwe dałem 240,00!
...sprawdz tez przy okzaji czujnik ECT |
|
|
|
|
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 10:29
|
|
|
To tez biore pod uwage bo jak jest zmino na dworzu to chodzi duzo gorzej niz po rozgrzaniu. I to na benzynie i na gazie. |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Gru 2004|, 2004 11:42
|
|
|
...jeszcze jedno zauważyłem u siebie wyraźne zmniejszenie zużycia paliwa!
Wiesz czemu?
zepsuty czujnik , podawał zły sygnał do kompa, a komp przestwiał zapłon!- tak myśle!
U mnie czujnik podwała ok 2.0 V dlatego silnik pracował tak jak by był zimny przy tem po 20st. na dworze! dlatego problemy sie pojawiły waraz ze spadkiem tem. powietrza! |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Gru 2004|, 2004 11:08
|
|
|
MarcinK napisał/a: | To tez biore pod uwage bo jak jest zmino na dworzu to chodzi duzo gorzej niz po rozgrzaniu. I to na benzynie i na gazie. |
witaj, jak sytuacja na froncie!? |
|
|
|
|
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Gru 2004|, 2004 20:43
|
|
|
JUtro mam dostac wtryski, bede zmienial w srode, dam znac jaki efekt. Na razie po zmianie RegWolnychObrotow, i przeczyszczeniu czujnika przepustnicy, na gazie pracuje lepiej i nastapil wzrost mocy. Ale na benzynie nadal slabo... |
|
|
|
|
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Gru 2004|, 2004 21:31
|
|
|
Wymienilem dwa wtryskiwacze i ECT. Mialem drobne problemy (robilem to pierwszy raz) bo po zlozeniu sikala mi benzyna (zapomnialem o jednej malej uszczelce) ale po wymianie chodzi dobrze i zimny zapala i nie gasnie!! Ale niestety pojawil sie inny problem. Po tej operacji nie moge dac sobie rady z wolnymi obrotami na gazie. Trzesie silnikiem i smierdzi zle spalonym gazem. Gazownik tez nie mogl tego wyregulowac. Jak jade szybko to jest OK, ale jak przy szybkosci 100 zdejme noge z gazu to tez czuje ze wystepuje jakies drobne dlawienie i takie leciutkie pykniecia w ukladzie wydechowym. A i jeszcze w tlumiku na gazie zdecydowanie bardziej dudni, dzwiek zrobil sie taki jak w samochodach rajdowych (nieprzyjemny). Moze ktos cos potrafi doradzic? |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Gru 2004|, 2004 08:17
|
|
|
...ale juz na benzynce chodzi super? i zapala bez problemu? a jakie zuzycie paliwa?
ile dales za wtryski?, czy moze czyściles?
pozdrawiam |
|
|
|
|
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Gru 2004|, 2004 11:32
|
|
|
Najlepiej to zapala! Jak jest zimny to czuc ze prawdopodobnie pozostale 4 wtryskiwacze tez juz sie powoli koncza bo ma taki "dolek" przy przyspieszaniu. Jak sie rozgrzeje to jest OK. Ale na gazie slabo... A wtryski kupilem po 20 zl za sztuke. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Gru 2004|, 2004 22:19
|
|
|
JAk śmierdzi gazem to znaczy że gdzieś ci spierdziela - może węże niedokładnie nałożyłeś albo świeca niedokręcona któraś. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|