$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - podświetlenie zegarów (deski)
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
podświetlenie zegarów (deski)
Autor Wiadomość
marcin_wlkp
[Usunięty]

Wysłany: |19 Wrz 2004|, 2004 21:39   podświetlenie zegarów (deski)

Mam malutki problemik - mianowicie przepaliła mi się jedna z żaróweczek podświetlających prękościomierz na zielono i czy muszę rozkręcić "pół samochodu" żeby się do niej dobrać?
o jaką zaróweczkę muszę pytać w sklepie ?
zdjęcia
www.radmat.konin.lm.pl
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |19 Wrz 2004|, 2004 23:34   

Wykrec deche rozdzielcza i "od tylu" powkladane sa zaroweczki oswiatlenia deski oraz kontrolek. Sa koloru bialego. Najlepiej wez przepalona i idz z nia do sklepu czy na stacje benzynowa to cos sie dobierze
 
 
 
Piof
[Usunięty]

Wysłany: |20 Wrz 2004|, 2004 15:27   

A więc po kolei Macinie
po pierwsze poszukaj sobie w moich postach tego tematu już komuś pisałem ile i jakie żarówki idą do podświetlenia.
Co do prędkościomierza są dwie drogi - każda zaczyna się od zdjęcia plastiku dookoła zegarów, kierownica na maksa do siebie i do dołu - 4 wkręty, delikatnie pociągnąć (po bokach są zatrzaski - blaszki) odłączyć dwie żarówki podświetlające (po bokach nad włącznikami świateł i nawiewu) obracamy w celu wyjęcia o 90 st.
I teraz albo 4 wkręty mocujące zegary i wyciągasz powoli całość albo zdejmujesz górną połowę deski - pierwsze rozwiązanie jest wygodniejsze i mniej roboty więc pozostań przy nim.
Jeżeli tylko jedna żarówka to nie musisz odpinać zegarów tylko wystarczy wyjąć samą żarówkę (konieczna szczupła dłoń).
Można wypiąć wtyczki i wyjąć całość na zewnątrz (opcja dla ciekawskich).
I teraz wszystko zależy od żarówki jaka Ci padła bo są z krótką i długą oprawką - w krótkiej od biedy można wlutować żarówkę samemu - konieczna lutownica z naprawdę cienkim grotem ale przekonałem się że najlepiej kupić taką żarówkę razem z oprawką (lut słabo się trzyma blaszek i w wyniku tego trzeba zaniedługo wyciągać zegary ponownie).
Proponuję wcześniej zaopatrzyć się w obydwa rodzaje żarówek i dopiero rozbebeszać licznik.
Składanie oczywiście w odwrotnej kolejności.
Chyba dobrze byłoby zebrać sie i wrzucić taki opisik do faq
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |20 Wrz 2004|, 2004 17:44   

Moge to zaraz wrzucic do FAQ
 
 
 
Piof
[Usunięty]

Wysłany: |21 Wrz 2004|, 2004 12:20   

Pershing - jak masz ochotę to dodaj, tylko dobrze by było z tych dwóch postów które pisałem sklecić ładnie całość - jakieś punkty czy co żeby było przejżyście i porzadeczek a ja nie mam zbyt wiele zacięcia do takiej roboty - można byłoby od razu opisać wymiane wszystkich żarówek podświetlenia nie tylko na desce rozdzielszej ale również w innych miejscach które można łatwo uszkodzić nieumiejętnie rozbierając np. przyciskach podnoszenia szyb.
Myślę że "młodym stażem" klubowiczom może się to przydać - starsi zapewne mają już jakieś doświadczenia.
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |21 Wrz 2004|, 2004 14:11   

na 100 % żaróweczki od podświetlania Budzika nie kupicie na stacjii czy w jakimś sklepie (zapomnijcie o tym) to są takie wredne zarówki że nikt za wyjątkiem forda ich nie wstawiał więc pozostaje szrot lub serwis ja kupiłem na szrocie 10 pln za 5 szt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group