jakie cisnienie w VM |
Autor |
Wiadomość |
Sobas [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Gru 2005|, 2005 10:07 jakie cisnienie w VM
|
|
|
Wie moze ktoś jakie cisnienie powinien miec silnik 2.5Tdi vm??W jednym warsztacie powiedzilei ze ideał to 30,mój miał 26-28,i niby ok.Pojechałem do drugiego..i ten powiedzial ze ma 21 a powinien miec 25.I bądź tu mądry.A auto co nie chce zapalac to nie chce!!! |
|
|
|
|
kapselek47 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Gru 2005|, 2005 18:43
|
|
|
powinien mieć przynajmniej tak mówią książki 20 25 mpa ale to wszystko zależy od samego przyżądu do mierzenia oraz rozrusznika akumulatora itd ważne abyś nie miał zbyt wielkich różnic między tlokami |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Gru 2005|, 2005 22:23
|
|
|
cisnienie sprezania zalezy od rozrusznika i akumulatora?? a to Ci.. no nie wiem nie wiem raczej od wielkosci komory spalania i jej szczelnosci a tu akumulator ani rozrusznik nie wystepuje.. |
|
|
|
|
Jason
Member 099
Auto: Mondeo 2.2
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Maj 2004 Skąd: Gt Harwood
|
Wysłany: |22 Gru 2005|, 2005 23:50
|
|
|
Ale jak masz slaby aku lub walniety rozrusznik to nie przekrecisz sielnika i nie zobaczysz jakie jest cisnienie w cylindrach Wiec w jakis sposob zalezy
Pozdrawiam |
_________________ ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00 |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 11:40
|
|
|
no ja z tej strony na to patrzysz... w benzynie da rade sprezyc dlugim kluczem zalozonym na kolo pasowe.. tylko ze przy takie predkosci zakrecenia to kompresja nie wyjdzie prawidlowa bo jednak cisnienie ucieknie..
Ale wracajac do tematu.. cisnienie niezaleznie od tego na jakim urzadzeniu mierzysz (rozne podaja rozne wartosci) ma byc rowne na kazdym garnku, a jego wartosc to drugoplanowa sprawa.. ja us siebie mam wszedzie ponad 11 a 300tys zrobione |
|
|
|
|
kapselek47 [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 13:18
|
|
|
to nie są moje wymysły tylko tak jest napisane w książce a tak na zdrowy rozsądek to jeśli akumulator będzie słaby a rozrusznik bedzie miał opory np na tulejach to pomiar bedzie nie prawdziwy także wbrew pozorom to wszystko ma sens odsyłam do lektury ksiazki autora h r etzold ford skorpio gdzie pada stwierdzenie .....okreslenie faktycznego cisnienia spręzania nie zawsze jest mozliwe ponieważ jest ono zalezne od budowy przyrządow pomiarowych i predkości obrotowej rozrusznika ...... a tak od siebie to warto czasami poczytać to i owo pozdrawiam |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 13:30
|
|
|
Nie ma się co kłócić, bo kapselek47 ma rację !
Metoda pomiaru, temp. silnika, obroty rozrusznika... wszytko ma wpływ na otrzymany wynik pomiaru. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
kapselek47 [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 13:44
|
|
|
Adam 2ooo dzieki za poparcie a tak wogóle to myślę czy nie schodzi ci paliwo z samej pompy bo jeśli cisnienie jest świece grzeją zawór sie otwiera nie ma nieszczelnosci w układzie paliwowym elektrycznie wszystko i elektronicznie wszystko gra to moze z samej pompy paliwko schodzi czytałem że pewien koles miał alfe 164 z tym samym motorkiem co twój i terz jak postał dłuzej to uciekalo mu paliwko właśnie z pompy |
|
|
|
|
Jason
Member 099
Auto: Mondeo 2.2
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Maj 2004 Skąd: Gt Harwood
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 14:00
|
|
|
Przeciez pisalem kilka postow wyzej to potraktowaliscie to jako zart.
Pozdrawiam |
_________________ ESCORT 1.6 XR3 83 + LPG
SCORPIO GL 2.0i 86 + LPG
SCORPIO ULTIMA 2.3 97
ALFA 156 1.6TS 01
MONDEO 1.8 01
MONDEO 2.5 V6 02
AUDI A6 2.4 V6 00 |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 18:42
|
|
|
tam zaraz zart..
No a co do tego cisnienia to owszem moge sie zgodzic z tym ze jak by sie sprezalo robiac jeden obrot walu w ciagu 5min to cisnienie sie rozejdzie, bo garnek idelanie szczelny nigdy nie bedzie, a przy 7tys bedzie wieksze niz przy 2 tys ale dajcie spojoj nie sa to takie roznice zeby silnik palil albo nie.. takze jak kreci to zbada dobrze, awyniki czy 25 czy 29 to i tak kiszka bo faktyczne powinno byc 21,5 takze tak czy inaczej masz niezle poza nowy silnik.. |
|
|
|
|
rpio [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 20:01
|
|
|
Nie porównujcie ciśnienia sprężania benzyna-diesel.
Ciśnienie powinno wynosić 25MPa,a różnica między cylindrami nie powinna przekraczać 10%. |
|
|
|
|
Matth [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 21:11
|
|
|
nikt nie porownuje.. 21,5 to wartosc cisnienia sprezania z ksiazki "sam naprawiam ford scorpio".. tabelka z takimi wartosciami jest rowniez na stronie tworzonej przez Kjofola.. a to ile pokaze przyzad to juz od niego zalezy.. a to ze ma byc rowne na wszytskich garach to juz pislaem jakis czas temu.. |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |23 Gru 2005|, 2005 22:15
|
|
|
Panowie spróbójcie jednak pomóc Sobasowi a nie kłócić się. Jeżeli nie odpala to jest 100 możliwości... . Zacznij od paliwa, czy rzeczywiście nie ucieka, potem świece żarowe, wtryski, pompa wtryskowa (ciśnienie wyjściowe paliwa), no i pisz jakie wyniki. I co się dzieje jak już odpali. |
|
|
|
|
Tlukas [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Gru 2005|, 2005 11:52
|
|
|
Witam. A jakie są objawy tego nieodpalania? To znaczy wogóle nie zapala czy po jakimś czasie, czy może zapala na przykład na 3 cylindry? Uciekające paliwo to może być przyczyna. U mnie na przewodzie paliwowym pod podłogą zrobiła się malutka dziurka i i jak troche postał to ciężko było odpalić. Napisz coś więcej to może się coś wymyśli. Pozdrawiam |
|
|
|
|
Sobas [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Gru 2005|, 2005 19:35
|
|
|
problem ten omawialiśmy juz w poście "problemy z rozruchem 2.5 TDi" na poprzedniej stronie...al ejak do tej pory bez efektu.MAm nowy akumulator ..jest opcja zeby zobaczyc rozrusznik bo podobno jak diesla porządnie nie zakreci to mogą być takie kłopoty |
|
|
|
|
|