$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - zużycie LPG
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zużycie LPG
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 16:17   

tak - na fabrycznym nie powinno tego być wcale - ale trudniej wtedy blos-a założyć bo najpierw musisz dolot w jedno złączyć i poten na powrót rozdzielić. Chyba że zapodasz pokrywę od DOHC czy OHC i jedą rura pociądniesz - ale to by trzeba nieco średnice powiększyć bo może zamulać z braku dostarczającej dawki powietrza.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 16:31   

fakt- najlepsza z deohaca bo jedna i dosc duza ale z ohaca to taka ze leb mozna wlozyc ale za to kwadratowa, bo pod przeplywomierz gotowa- zrobie przejsciowke z kwadratu na koleczko- winno grac
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 17:23   

powinno :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 20:52   

Panowie moj Scorpiaczek na trasie spalił 10,3 / 100 km na trasie Szczecin - Kraków, no i oczywiście spowrotem przy prędkości od 90 do 180, ale na autostrradzie jechałem raczej równo ok 160 km/h. Nie wiem czy to dużo, co tam nie będę walczył z jednym może półtora litrem gazu. Autko idzie jak burza jak na ten silnik, jest spoko.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:05   

nio to bardzo ladne spalanie
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:40   

no ja teraz walnęlem dwa tysie po polsce i srednio zeżarł jakies 8.5 litraka na 100km:)) ładnie prawda? czy ktos jeszcze mówi ze parownik 140kW w ohacku to przesada? :mrgreen:

a jak sie z ciekawości trzymalem 120 kmph to zszedł do 7.9 na 100km. ciekawe ze najnizsze spalanie kolejny raz uzyskałem na gazie kupionym na słowackim Slovnafcie. polecam.
w kazdym razie ogolnie tanie wczasy mialem :D blosik to bedzie ale dopiero w 2.9 (jak sie kupi-moze w tym roku?)
 
 
__Robert__ 
FST Member



Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 14 Lut 2005
Skąd: Szczecin
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 07:50   

Marcyś to faktycznie niewiele Ci spala. Chyba też sobie zapodam taki parownik jak Ty masz. Ja mam 100 HP niestety.
_________________
Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG

Pozdrawiam
Robert
 
 
 
IBOL
[Usunięty]

Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 08:09   

Ja dopoki wszystko dobrze mi dziala nie bede kombinowal a tez mam parownik 100hp. Wydajnosc poronywalna do benzyny a spalanie w normie, choc ostatnio przestalem sie przejmowac tym tematem (sam nie wiem dlaczego) i od tego czasu zaczal palic wiecej i w trasie potrawi dojsc do 12l, choc standartowo jest to 10l.
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 09:43   

jak chodzi to nie ruszac. Robert masz nowa instalke pali ci niezle a do wymiany reduktora to jeszcze daleko. a poza tym o ile pamietam masz elektronike wiec nie zadzialasz za duzo. a jam mam delikatnie mowiac torche za ubogą mieszanke. a najdziwniejsze ze zgodnie za radą kevina obrocilem mikser i jest teraz zasilany z dolu. na miescie nie ma roznicy ale w trasie w granicy pół litra nizej. ciekawostka .zresza moze mi sie tylko wydaje.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 10:11   

heh - wbrew pozorom im wiekszek mocy parownik tym lepiej dla spalania, Wcale się Marcyś nie dziwie że Ci tyle pali jak do 2.0 masz 140 parownik. Co do miksera to prosta sprawa - gaz jest cięższy od powietrza więc jak wlot był z góry to się samo zalewało niepotrzebnie - a jak jest od dołu ( tak zresztą jak bozia kazała ) to ciągnie jak potrzebuje a nie leci jak chce.

Robert - to byleś w kraku i kurna znać nie dałeś - krecha na max-a
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group