$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - LPG, generacja w przod, heneracja w tyl...
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG, generacja w przod, heneracja w tyl...
Autor Wiadomość
Michal2110
[Usunięty]

  Wysłany: |16 Sty 2007|, 2007 23:08   LPG, generacja w przod, heneracja w tyl...

Witam!
Mam pytansko odnosnie generacji LPG ale od poczatku...

Mam obecnie 1 gen. z 2 mikserami, 2 srubkami, ktorymi Oddzielnie sobie gazior reguluje na kazda przepustnice. Zrobilem to sobie sam i zamontowalem AFR do regulowania.
Gazior sam reguluje i wiem, ze wiecej z mikserow nie wycine. Jak rozkrecam wiecej fajera to zaczyna smierdziec na jalowych gazem, jak przykrecam to zaczynam robic "dziure" w mocy od 35RPM do coraz nizej, proporcjonalnie do skrecenia srub.
Jalowe na gazie sa eleganckie, steruje nimi EBJ... Brak rzezb, dziur w przepustnicach itp.

Do brzegu,
Swoja instalke I gen. zrobilem sobie z instalki II gen. Zostal mi kabel ze sterownika z wtyczka i ten elektroniczny register.. II generacje wyjebalem bo jakos nie moglem z nia dojsc prawdy ;)

Moje pytansko, to czy lepsiejsza jest I gen ze srubami, czy II gen z tym silniorem.
Gdzies po prostu obilo mi sie, ze II gen jakos lepiej sie dostosowuje, czy cos..

Zastanawiam sie, czy kombinuje i szukam dziury w calym, czy II gen rzeczywiscie jest lepsiejsza...
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:15   

Michal2110, a Ty nie miałeś blosa ?

co do lepszości to w wypadku auta z dwoma sondami w dwóch wydechach to raczej powinny być dwa niezależne sterowniki i dwa aktuatory jeśli już idzie o ścisłość.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:20   

u mnie II generacja slabo chodzila, nie wkrecal sie specjalnie, na jalowych gasl
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:33   

u mnie była kiedyś pseudo druga bo niby był sterownik i emulator no i aktuator ale była i śruba a aktuator miał tylko 4 kroki :) działało to nawet jako tako - oczywiście nijako w porównaniu do blosa :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:38   

apropos blosa- strzla mialem wczoraj:) az PCVka sie rozmotnowała - skrecilem i hula:)

a co do posta - kuba mial w swoim 2.0 8v z 98 szybka elektronike przy 2 gen. osiagi byly porownywalne z moim ohackiem 85 ze sruba.
 
 
Angus
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:39   

Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i bo niewiem jak go założyć cy wytłumaczy mi ktoś
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:40   

nikt chyba nie ma, na zadnym z tych silnikow
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 09:45   

Kevin Xy napisał/a:
nikt chyba nie ma, na zadnym z tych silnikow


:690:
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 10:30   

Angus napisał/a:
Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i
ja mam ale w dolocie siedzi sobie :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 10:38   

Struna napisał/a:
Angus napisał/a:
Panowie czy ma ktoś z was założonego BLOSA na silniku 29i lub na 24i
ja mam ale w dolocie siedzi sobie :)


tzn że masz go schowanego czy jak ?
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 10:59   

w sensie że nie na samym silniku :D
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Michal2110
[Usunięty]

Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 21:15   

He he.... :)
wredziochy... :P

Struna napisał/a:
Michal2110, a Ty nie miałeś blosa ?

Jeszcze nie zakladalem.. Szykuje sie do tego od roku ;)

Czyli wniosek taki, ze 2 srubki sa lepsze niz 1 aktuator... Zostaje 1 gen i skupie sie raczej na BLOSIe
Dzieki Panowie.
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |17 Sty 2007|, 2007 23:20   

trojnik na kolege czeka
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |18 Sty 2007|, 2007 00:24   

Michal2110 napisał/a:
Zostaje 1 gen i skupie sie raczej na BLOSIe
Dzieki Panowie.


Skupiaj sie skupiaj, auta nie poznasz jak go założysz :one:
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |18 Sty 2007|, 2007 09:50   

Michal2110 napisał/a:
Czyli wniosek taki, ze 2 srubki sa lepsze niz 1 aktuator...
wniosek błędny, jeśli byś miał dwa aktuatory i dwa szybkie strowniki to będzie to lepsze niż śruby - druga sprawa to kłopotliwość ustawienia mieszanki na dwóch niezależnych registrach - ale da się.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group