$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - na zimnym silniku problemy po odpaleniu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
na zimnym silniku problemy po odpaleniu
Autor Wiadomość
Tritan 


Auto: brak
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lip 2005
Skąd: Jaworzno
Wysłany: |3 Sty 2007|, 2007 17:50   na zimnym silniku problemy po odpaleniu

Witam ostatnio zapalam na gazie bo coś układ benz mi nie domaga. zapalać zapala ale musze trzymać go na wyższych obrotach bo sam na jałowych sie nie utrzyma i nie moge dopuścić żeby zgasł zanim się nagrzeje bo potem nie odpale dopiero zapalanie na popych pomaga Nagrzany pracuje normalnie.
_________________
Jest:
MB 124W T 2.5D ASB
Renault Clio 1.9D VAN
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |3 Sty 2007|, 2007 17:55   

wg mnie to normalny objaw zalewa go porostu gazem na zimnym silniku
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Tritan 


Auto: brak
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lip 2005
Skąd: Jaworzno
Wysłany: |3 Sty 2007|, 2007 18:58   

czyli jak najszybciej uruchomi układ paliwowy dzięki
_________________
Jest:
MB 124W T 2.5D ASB
Renault Clio 1.9D VAN
 
 
bubekgroszek
[Usunięty]

  Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 05:30   

rozumiem ze na gazie nie chce palic, ja mialem taki sam problem na benzynie nie moge odpalac bo wtryskiwacze padly. Wymien parownik albo kup komplet naprawczy ja kuoilem komplet naprawczy i od 1,5 roku nawet w -30 z dotyku
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 06:18   

Witam!Sprawdz czy reduktor(parownik) nie jest zapowietrzony i plyn w chlodnicy.Jezeli uruchamiasz na gazie powinien miec temp krzepniecia(zamarzania) ponizej -25 stopni.Regeneracji reduktora nie polecam. :one: Pozdrawiam.Stefan.
 
 
Michal2110
[Usunięty]

Wysłany: |20 Sty 2007|, 2007 09:18   

Nie kombinuj nic. Na gazie zimny motor ma prawo jeczec i nie chciec pracowac...
Mozna przezezbic tak, zeby w miare trzymal jalowe na gazie ale lepiej skup sie na naprawie beni. Gazior pracuje dobrze, jak ma powyzej 36C plyn. Parownik wtedy lepiej pracuje i gazior wie lepiej miesza. Przy okazji motor tez jest cieply i wyrabia na normalnej mieszance, nie potrzeba mu "ssania".
Mi tez jak go na gaz przelacze od razu po calej nocy, to sie trzesie caly, w prawdzie trzyma jalowe ale czuc, ze steka.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 00:45   

Michal2110 napisał/a:
Mi tez jak go na gaz przelacze od razu po calej nocy, to sie trzesie caly, w prawdzie trzyma jalowe ale czuc, ze steka.
a mi nic nie trzęsie :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
robin34
[Usunięty]

Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 12:49   

Struna napisał/a:
a mi nic nie trzęsie
bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie ;)
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 14:09   

a mi tez nic nie trzesie.... :?
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 14:18   

mmmk napisał/a:
a mi tez nic nie trzesie....
mi tez, ale od razu nie chce sie przełączyć :P
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
Ostatnio zmieniony przez zztop2 |21 Sty 2007|, 2007 14:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 14:39   

moj sie przelacza... zawsze najszybciej jak to tylko jest mozliwe :wink:
 
 
Michal2110
[Usunięty]

Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 21:52   

robin34 napisał/a:
bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie


Wlasnie. Moj poprzedni zdech to kupilem se uzywke po cierpie. Ma pewnie z milion km przebiegu - sam zrobilem na nim 70kkm. I dalej jest git. Tylko na zimnym motorze czuje, ze wolne mu nie wychodza za bardzo :P
 
 
Tritan 


Auto: brak
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lip 2005
Skąd: Jaworzno
Wysłany: |21 Sty 2007|, 2007 23:54   

Naprawiłem zasilanie paliwem i uszczelniłem dolot i kolektor wylotowy (miałem wydmuchaną uszczelkę) teraz zapalam na beni i jakby troche lepiej pracuje na gazie jak jest zimny.
_________________
Jest:
MB 124W T 2.5D ASB
Renault Clio 1.9D VAN
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 09:17   

mi troche ostatnio przygasal blos byl brudny. a jak zimno to po prostu ma niskie obroty rzedu 500 a na cieplo ma w porywach 1000 a blos srubke od wolnych ma prawie calkiem skreconą. parownik juz dostal troche w d.. na nowym tego nie bylo.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Sty 2007|, 2007 10:02   

robin34 napisał/a:
bo masz nowy reduktor ,kiedyś zacznie ;)
niby nowy ale już ale już z 9 kkm na nim zrobiłem :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group