kontrolka oleju - swieci sie :( |
Autor |
Wiadomość |
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 09:12 kontrolka oleju - swieci sie :(
|
|
|
moze panikuje ale niepodoba mi sie to
otoz wczoraj wracajac ze sklepu, nagle ni z tego ni z owego zaczela mi migac kontrolka oleju, po dodaniu gazu gasla, zatrzymalem sie, spojzalem pod samochod nic nie kapie, na bagnecie stan oleju na goracym silniku na min, niedawno sprawdzelm na zimnym bylo lekko ponizej polowy, po odpaleniu samochodu kontrolka juz nie gasla, do domu mialem niedaleko dojechalem, silnik ok nic sie nie dzieje pracuje jak dawniej, na stacji kupilem olej dolalem pol litra, nic sie nie zmienilo, kontrolka nadla swieci,
dzisiaj jak wroce z roboty sprawdze stan oleju, ale mam przeczucie ze bedzie ok
i teraz pytanie co moze byc jak kontrolka nadal sie bedzie swiecic a stan bedzie ok?? |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 17:58
|
|
|
Albo padniety czujnik ciśnienia oleju, może od tego zacznij, a później po prostu jedź do mechesa sprawdzić ciśnienie olivki. |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 19:56
|
|
|
sprawa wyglada tak
oleju na full na zimnym silniku, wiec te pol litra to az nadto dolalem
kontrolka na zimnym swiezo odpalonym silniku sie nie swiecie, popracowal okolo 3 minut i sie nie zasiwecila, zobacze co bedzie jak sie znowu gdzies dalej przejade, mam nadzieje ze byl to jednorazowy wybryk i sie nie powtorzy ale jakby co bede raportowal |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Wrz 2004|, 2004 18:27
|
|
|
perypetii ciag dalszy
po uruchomieniu silnika kontrolka sie nie swieci, po nagrzeniu silnika kontrolka sie zaczyna swieci, jeszcze to spawdze ale najprawdopodobniej sytuacja taka bedzie sie powtarzac
macie jakies pomysly co to do kur... nedzy moze byc |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |10 Wrz 2004|, 2004 19:39
|
|
|
pomiar cisnienia oleju wszystko wyjasni |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
COSSY [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Wrz 2004|, 2004 20:21
|
|
|
Wyglada na panewki, olej jest na cieplym silniku rzadszy i nie ma juz odpowiedniego cisnienia. Olej dochodzi do temperatury roboczej dopiero po okolo 6-10 km jazdy, w zaleznosci od pory roku. |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Wrz 2004|, 2004 21:46
|
|
|
COSSY napisał/a: | Wyglada na panewki, olej jest na cieplym silniku rzadszy i nie ma juz odpowiedniego cisnienia. Olej dochodzi do temperatury roboczej dopiero po okolo 6-10 km jazdy, w zaleznosci od pory roku. |
tu jest troche szybciej
przejechalem okolo 1,5 km do weta po wyjsciu od weta jak wlaczylem silnik juz sie palila |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Wrz 2004|, 2004 11:37
|
|
|
Może być pompa oleju, ale raczej panewki jak koledzy sugerują Zmierz koniecznie ciśnienie - może to tylko czujnik - czego Ci życzę. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |12 Wrz 2004|, 2004 09:47
|
|
|
nie gęstszego, tylko bardziej lepkiego, 20W to lepkość a zapalić zapali, ale po nagrzaniu niewiele to zmieni, ciśnieina i tak nie podniesie, jeśli "nie ma" panewek, z reszta-wprawny mechanik na ucho CI to powie. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |12 Wrz 2004|, 2004 10:29
|
|
|
na moje ucho w dzwieku silnika nic sie ine zmienilo, i jak jest zimny i jak jest nagrzany, ale ja nie ejstem mechanikiem
samochod pojedzie w tym tygodniu do doktora, zobaczymy jaki bedzie wyrok, jesli to cos powaznego i kosztownego to chyba bedzie stal przynajmniej z pol roku az kasa na naprawe sie znajdzie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Wrz 2004|, 2004 00:35
|
|
|
Zależy jaki masz silnik. Były 2,9 z hydrauliką i były bez. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |15 Wrz 2004|, 2004 16:29
|
|
|
On ma merkura 88 rok czyli jeszcze na mechanice. |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Wrz 2004|, 2004 09:03
|
|
|
samochod wlasnie pojechal do doktora, takze juz niedlugo beda znal wstepna diagnoze |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Wrz 2004|, 2004 17:37
|
|
|
uffffffffffff
na szczescie to tylko czujnik
50 zeta i po strachu |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |18 Wrz 2004|, 2004 10:53
|
|
|
Lancer Ty to umiesz człowieka pocieszyć |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
|