$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Silnik 2.0 DOHC 16v z 95 r
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.0 DOHC 16v z 95 r
Autor Wiadomość
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |5 Wrz 2004|, 2004 19:26   Silnik 2.0 DOHC 16v z 95 r

Zamieszczam zdjęcie mojego silnika. Proszę właścicieli takich silników o podanie, które rzeczy są nienomralne lub różnią się od tych jakie mają u siebie pod maską. Jeżeli możecie to też umieście zdjęcia na stronie

i link do trochę większego formatu
www.peterstigra.republika.pl/silnikl.jpg
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 18:02   

Wszystko masz na swoim miejscu, u mnie też tak jest, miksery tak jak być powinny, klapy antywybuchowe też na swoim miejscu, czego szukasz co ci się nie podoba???
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 21:35   

Qrcze - patrze i patrze i nie widzę klapek antywybuchowych. Gdzieś Ty to jakubi dojrzał ?? :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 22:04   

Okazalo sie że nie wszystko jest jak byc powinno bo czujnik (regulator) wonu=ych obrotow to nie od tego modelu i już jest wymieniony na normalny. Poza tym z tymi klapami antywybuchowymi to też jest róznie, mechaniol stwierdził że można się tego pozbyć. Zreszta cały czas te gumy schodzą i wtedy auto trochę wariuje
 
 
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 22:07   

A poza tym to szukam dziury w całym :D
gdyż auto nie jeździ tak jak powinno, porównując oczywiścuie do tych którymi poruszałem się wczesniej (a może należy do tego podejść że ten typ tak ma)
uparcie walczę z obrotami już jest lepiej ale obroty schodza mi dobrze do 2 tysięcy i poźniej jeżeli auto porusza się na luzie lub sprzęgle to zak zostają i dopier po zatrzymaniu spadają do 900-1000 obr/min. A ja uparcie schę żeby płynnie schodziły do wolnych obrotów
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 22:14   

U mnie też tak jest i chyba większość tam ma. Obroty spadają jakby dwustopniowo, jak jedziesz na luzie to trochę więcej ma a jak już się zatrzymasz to spadają do około 900.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 22:19   

Jak tak jest, to niech będzie. to wychodzimy z założenia, że ten typ tak ma :D
to trzeba będzie zabrać się za inne rzeczy :x :x
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 22:22   

Było na zlot podjechać - byś sobie porównał i przekonał się czy tak ma być czy u Ciebie coś nie tak.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |8 Wrz 2004|, 2004 22:27   

Niestety nie wyszlo a szkoda bo stosunkowo blisko było (ale auto bardziej potrzbowało mechanika niż kolejnej wyprawy, dopiero co w piątek z wczasów wróciliśmy) Ale u mechanika napatoczył sie z identycznym silnikiem to sobie popatrzyłem. Jedno co mnei trochę zasmuciło to fakt że znaczna część aut u mechanika to scorpiony :cry: :cry: :cry:
Jak następny zlocik będzie w podobnej odległości a autko sprawne to się pojawię
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |9 Wrz 2004|, 2004 09:11   

Z własnego doświadczenia - Jeśli regler od wolnych obrotów jest nowy to, nie powinno sie tak dziać. Ja złożyłem nowiuśki by MOTORCRAFT, i mam spokój. Czy jadę na luzie, czy z klima czy bez mam spokój. Oczywiście mówie o gazie. Jeśli tak wariuje sprawdx też przepływomierz, może jest walnięty, objawy mogą być podobne. Inna ważna rzecz to właśnie szczelność dolotu, jakiekolwiel lewe powietrze spowoduje podobne objawy. Spróbój jeszcze patentu z delikatnym przytkaniem dolotu powietrza. Wzbogacisz w ten sposób nieco mieszankę i powinno być wporzo. Jęśli nie pomoże zapraszam na weekend w góry, coś pomyślimy. Ja tam jestem bardzo zadowolony ze swojego, 13-14 literków po mieście, i wcale sie nie ślimaczy.
 
 
stan
[Usunięty]

Wysłany: |9 Wrz 2004|, 2004 09:40   

mam tez problemy z wolnymi obrotami
nieraz jak jade z gorki troche dluzej na luzie to gasnie a obroty skacza od 900 gdzies do 1300 jak jest na luzie po miescie.
moze ktos cos doradzi. auto bez lpg 2.0 16v 1995r.
 
 
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |9 Wrz 2004|, 2004 09:55   

regulator obrotów nówka, przepływonierz sprawny. Ostatni werdykt mechanika (oczywiście przy użyciu komptutera) nie do końca sprawny komputer silnika :cry: :cry:
Trzeba bedzie znaleźć gdzieś dobry i tani (używany)
ale na gazie jeździ ok więc to trochę później. Teraz czas na zawieszenie konkretni wahacze
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |9 Wrz 2004|, 2004 10:02   

stan napisał/a:
mam tez problemy z wolnymi obrotami
nieraz jak jade z gorki troche dluzej na luzie to gasnie a obroty skacza od 900 gdzies do 1300 jak jest na luzie po miescie.
moze ktos cos doradzi. auto bez lpg 2.0 16v 1995r.

Jesli chodzi o gasnacy silnik na gazie to mialem to samo. Gazownik zdjal rure doprowadzajaca powietrze do filtra i teraz nie gasnie i zasysa tyle powietrza ile mu potrzeba.
 
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: |9 Wrz 2004|, 2004 15:14   

Księgowy napisał/a:
Okazalo sie że nie wszystko jest jak byc powinno bo czujnik (regulator) wonu=ych obrotow to nie od tego modelu i już jest wymieniony na normalny. Poza tym z tymi klapami antywybuchowymi to też jest róznie, mechaniol stwierdził że można się tego pozbyć. Zreszta cały czas te gumy schodzą i wtedy auto trochę wariuje


Oj nie radziłbym zdejmować klapek :roll: Jak zakupiłem Scorpionka to na jednym przepływomierzu była a na drugim nie :roll: I jako że nie miałem styczności z tym strzelił mi raz z gazu i jaki efekt....rozjebało przepływomierz i odrazy drugą klape zamontowałem przy okazi naprawiając przepływomierz,wiec nie wyjmójcie tego :wink:
 
 
stan
[Usunięty]

Wysłany: |9 Wrz 2004|, 2004 17:29   

PERSCHING: zle mnie zrozumiales moje auto jest bez instalacji gazowej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group