$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Ranking parownikow
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ranking parownikow
Autor Wiadomość
KARLLL
[Usunięty]

Wysłany: |16 Paź 2005|, 2005 22:12   Ranking parownikow

Witam serdecznie,
Jakie parowniki polecacie i dlaczego, jakie odradzacie i dlaczego.
Sam moglbym polecic krytykowanu tutaj Emmgas, mialem na nim spalanie w miescie na poziomie 14 litrow. Teraz mam landi i nie moge sie zmiescic w 16.
Szykuje sie wymianka tylko na jaki?
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |16 Paź 2005|, 2005 22:36   

hejka ja mam Zavoli i jestem bardzo zadowolony. Średnie zuzycie wychodzi u mnie 10 literków Srednio jezdze na zbiorniczku bez jezdzenia na rezerwie 300 km z tego połowa w mieście. A widze mój krokadylek troche wiekszy od twojego lifta.
pozdrawiam
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |17 Paź 2005|, 2005 08:56   

w 2,9 miałem Stefanelli i palił mi w trasie do 11 litrów normalnie 12 teraz jest REG OMVL jakiś dwukomorowy i pali tak samo tylko o niebo szybszy jest :)
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |17 Paź 2005|, 2005 11:23   

OMVL Rulez szczególnie do V6 - generalnie najważniejszy parametr to moc parownika - reszta to jakby ewentualna popularność na rynku i łatwość regulacji czy naprawy. BRC, Lovato, Landi też są ok.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |19 Paź 2005|, 2005 22:45   

Ja bym to ustawił w tej kolejności Landi renzo, lovato, landi, BRC i inne.
Czasem w innych zdarzają się wyjątki że sprawują się wręcz idealnie ale niestety usiebie wolałbym nie eksperymentować. Spotykałem się z emmegazem który padł po 10tyś ale też widziałem jak wytrzymał grubo ponad 100tyś. Tylko że emmegaz jest nieprzewidywalny. Ja mam w cosim landi wzmocnione i pali mi na mieście do 17 trasa około 13. Dodam że mam instalacje I generacji :D więc spalanie całkiem przyjemne poruwnując z problemami DOHC i podobnym spalaniu lub nawet większym :shock:
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 01:21   

Mam założony OMVL R90/E i ogólnie jest ok. Ogólnie podobno polecany do dużych pojemności.
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 08:19   

Najlepsza firma gaziarska to Landi Renzo, potem BRC.
Następne, to już jeden pieron.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 09:06   

irek napisał/a:
REG OMVL jakiś dwukomorowy

mam dokladnie to samo i jetem zadowolony
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 09:38   

kurna sam się zastanawiam nad zanabyciem takiego OMVL-a bo już mnie wkurwiaja te wszystkie wynalazki za małe do V6.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 09:55   

no podobno OMVL ten dwukomorowy jet oki do V6- szczegolnie ze wystarczy zdjac zaslepke i drugim wyjsciem gaz wali, wiec mozna oddzielne zasilania gazowae na oddzielne doloty pociagnac- ale u nas to odpada bo zasilamy blosy
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 21:34   

Heh-dokładnie to samo miałem zamiar napisać z tymi dwoma wyjściami;)
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
Chłodny Ar 


Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sie 2004
Skąd: Starogard
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 22:46   

U mnie siedzi BRC ATE90 i tez jakos sobie radzi, choc zaciekawil mnie ten OMVL, o ktorym piszecie
 
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |21 Paź 2005|, 2005 00:10   

A może zna ktoś sposób na złamanie klucza w programie do DREAM-XXI
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Paź 2005|, 2005 09:47   

ale w sumie po co dwa wyjścia ? jeszcze jak sa dwa palniki no to OK - ale do DOHC czy do BLOS-a to bez sensu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |21 Paź 2005|, 2005 14:44   

Dlatego w deohacu mam jedno zaslepione ale chodzilo ogolnie o to ze mozna tak zrobic w fałce czy boxerze;) Większość parowników chyba ma jedno wyjście?
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group