Ranking parownikow |
Autor |
Wiadomość |
KARLLL [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Paź 2005|, 2005 22:12 Ranking parownikow
|
|
|
Witam serdecznie,
Jakie parowniki polecacie i dlaczego, jakie odradzacie i dlaczego.
Sam moglbym polecic krytykowanu tutaj Emmgas, mialem na nim spalanie w miescie na poziomie 14 litrow. Teraz mam landi i nie moge sie zmiescic w 16.
Szykuje sie wymianka tylko na jaki? |
|
|
|
|
zztop2
Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 13 Lip 2005 Skąd: Chełm
|
Wysłany: |16 Paź 2005|, 2005 22:36
|
|
|
hejka ja mam Zavoli i jestem bardzo zadowolony. Średnie zuzycie wychodzi u mnie 10 literków Srednio jezdze na zbiorniczku bez jezdzenia na rezerwie 300 km z tego połowa w mieście. A widze mój krokadylek troche wiekszy od twojego lifta.
pozdrawiam |
_________________ tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |17 Paź 2005|, 2005 08:56
|
|
|
w 2,9 miałem Stefanelli i palił mi w trasie do 11 litrów normalnie 12 teraz jest REG OMVL jakiś dwukomorowy i pali tak samo tylko o niebo szybszy jest |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Paź 2005|, 2005 11:23
|
|
|
OMVL Rulez szczególnie do V6 - generalnie najważniejszy parametr to moc parownika - reszta to jakby ewentualna popularność na rynku i łatwość regulacji czy naprawy. BRC, Lovato, Landi też są ok. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tomi503 [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Paź 2005|, 2005 22:45
|
|
|
Ja bym to ustawił w tej kolejności Landi renzo, lovato, landi, BRC i inne.
Czasem w innych zdarzają się wyjątki że sprawują się wręcz idealnie ale niestety usiebie wolałbym nie eksperymentować. Spotykałem się z emmegazem który padł po 10tyś ale też widziałem jak wytrzymał grubo ponad 100tyś. Tylko że emmegaz jest nieprzewidywalny. Ja mam w cosim landi wzmocnione i pali mi na mieście do 17 trasa około 13. Dodam że mam instalacje I generacji więc spalanie całkiem przyjemne poruwnując z problemami DOHC i podobnym spalaniu lub nawet większym |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 01:21
|
|
|
Mam założony OMVL R90/E i ogólnie jest ok. Ogólnie podobno polecany do dużych pojemności. |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 08:19
|
|
|
Najlepsza firma gaziarska to Landi Renzo, potem BRC.
Następne, to już jeden pieron. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 09:06
|
|
|
irek napisał/a: | REG OMVL jakiś dwukomorowy |
mam dokladnie to samo i jetem zadowolony |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 09:38
|
|
|
kurna sam się zastanawiam nad zanabyciem takiego OMVL-a bo już mnie wkurwiaja te wszystkie wynalazki za małe do V6. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 09:55
|
|
|
no podobno OMVL ten dwukomorowy jet oki do V6- szczegolnie ze wystarczy zdjac zaslepke i drugim wyjsciem gaz wali, wiec mozna oddzielne zasilania gazowae na oddzielne doloty pociagnac- ale u nas to odpada bo zasilamy blosy |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 21:34
|
|
|
Heh-dokładnie to samo miałem zamiar napisać z tymi dwoma wyjściami;) |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
Chłodny Ar
Auto: Scorpio Cosworth '95
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sie 2004 Skąd: Starogard
|
Wysłany: |20 Paź 2005|, 2005 22:46
|
|
|
U mnie siedzi BRC ATE90 i tez jakos sobie radzi, choc zaciekawil mnie ten OMVL, o ktorym piszecie |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Paź 2005|, 2005 00:10
|
|
|
A może zna ktoś sposób na złamanie klucza w programie do DREAM-XXI |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |21 Paź 2005|, 2005 09:47
|
|
|
ale w sumie po co dwa wyjścia ? jeszcze jak sa dwa palniki no to OK - ale do DOHC czy do BLOS-a to bez sensu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |21 Paź 2005|, 2005 14:44
|
|
|
Dlatego w deohacu mam jedno zaslepione ale chodzilo ogolnie o to ze mozna tak zrobic w fałce czy boxerze;) Większość parowników chyba ma jedno wyjście? |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
|