$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - filterek gazu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
filterek gazu
Autor Wiadomość
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |8 Paź 2005|, 2005 11:48   

ja to teraz pojade na zbadanie szczelnosci ukladu- jak mache otworze na pracujacym motorze to mi gazem spod niej wali
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |8 Paź 2005|, 2005 16:23   

mozesz sam se to sprawdzic woda z plynem do naczyn i pedzelek i jedziesz cala instalacje wokol tego co robiles. zycze zero baniek z gazu :D bo oni to jakas pianka pryskaja ale nie wiem ile za to kasuja. to oczywiscie zalezy czy sam se zrobisz szczelny uklad potem czy masz cos do wymiany.
pozdrawiam
maciek
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |8 Paź 2005|, 2005 16:27   

nie wydaje mi sie aby cosik do wymiany bylo bo tylko filtr gazu wymienilem- natomiast zastanawiam sie czy wymiana tlumika koncowego moze miec wplyw na prace motoru na gazie- bylo dobrze a teraz jakos cos mi nie pasuje
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |10 Paź 2005|, 2005 08:34   

jak jakiś nazbyt mały tłumik masz i nie jest w stanie przerobic takiej ilości spalin to może mieć wpływ.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 15:23   

hejka wymiana paszła bezproblemowa z zabraniem sie do roboty 10 minutek. Opiłków było od H...a. przeczyszczone przedmuchane ma gicik działać. dzieki za pomoc pozdrawiam. :D
ps. wiecej latania było za filterkiem niz całej wymiany :mrgreen:
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 18:32   

dokladnie- chwila roboty- natomiast mi dzisiaj na regulacji na analizie nie mogli sobie poradzic a mowie im ze popiepszylo sie od wymiany filterka- koles sie tam dobiera, odkreca i co sie okazuje ?? filterek jet pekniety, gora oddzielnie, dol oddzielnie- takiej akcji nie widzialem, ba- nawet nie moglem przypuszczac
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 18:51   

za mocno dokreciles?? czy jakis mega wadliwy towar byl??
pozdrawiam
maciek
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 18:58   

cholera go wie- moze i go zgniotlem bo balem sie tej nieszczelnosci !! dobrze ze gwinta nie urwalem
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 18:59   

hejka a ile płacicie za regulacje i analize. JA dzisiaj 20 dyszki dałem.
pozdrawiam
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 19:05   

w sokolowie licza 14 za analize, ale to partacze, w wegrowie dalem 20 ale chlopaki sie przylozyli- 2 h sie bawili i prawie im sie udalo

dzisiaj w sokolowie dali mi na analize jakiegos goowniarza- jak podlaczyl analizator i sie jakie pierdoly wyswietlaly to stwierdzil ze nie wie o co chodzi
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Marcin 
-=Marcin=-



Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 19:09   

ja ostatnio jak byłem na regulacji to widziałem, że facio zatrudnił jakiś dresiarzy, niezbyt kompetentnbych i niezbyt inteligentnie wygladających, którzy podpierali ściany trzymając ręce w kieszeniach. od razu zwątpiłem w fachowość serwisu
_________________
Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r 8)
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r 8)
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 19:10   

no widzisz tacy fachowcy nie kiedy sie zdarzaja z własnymi warsztatami. TO jest dopiero porażka.
pozdrawiam

[ Dodano: 2005-10-11, 20:13 ]
hejka powiedzcie mi jeszcze membranke co ile trzeba wymieniać?. Gaziaż mi powiedział ze albo 100 tyś lub 3 lataka. Ja juz na tej instalacji ponad 100 zrobiłem. JAkie są oczywiste objawy zużycia membrany. pozdrawiam :D
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 19:15   

bierz sie za robote- oczywiscie we wlasnym zakresie, bo gaziarze to partacze (od dzisiaj nie wszyscy)
spalanie winno byc spore, mala mozliwosc regulacji- takie objawy mialem
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |11 Paź 2005|, 2005 20:02   

A muluskie wolne obroty tez o tym mogą świadczyć. no i kiepska regulacja jeszcze moze być ale jest coraz gorzej. pozdrawiam
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |12 Paź 2005|, 2005 10:28   

zazwyczaj auto ma problem z początku z utrzymaniem wolnych obrotów i słabo reaguje na próby regulacji składu mieszanki.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group