$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - filterek gazu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
filterek gazu
Autor Wiadomość
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 20:38   

hejka. juz sie miałem zabierać to wymiany ale sie waham. Nastraszyliście mnie ty rozczelnieniem. Jak tegu uniknąć. jakieś sugestie??
pozdrawiam :D
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
COSSY
[Usunięty]

Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 20:51   

Nie bój się niczego. Odkręcisz, filterek wymienisz, magnesik wyczyścisz i skręcisz. Uważaj, żeby tylko gwint prosto naszedł przy przykręcaniu. Mnie sie tam nigdy nic nie rozszczelniło.
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 21:09   

Jeszcze można po rozkręceniu i wyjęciu wszystkich uszczelek i magnesiku przedmuchać rurke bo czsem w niej też się osadza conieco. Czyli na rozkręconym dajemy prąd na cewke zaworu gazu obojętnie na którą czy na reduktorze czy na zaworze gazu a jeśli instalacja jest bez elektrozaworu na butli to odkręcamy na chwile zawór na butli do momentu az z rurki zacznie wydobywać się gaz w stanie ciekłym.

Robimy to dlatego że to reduktor ma rozpręrzać gaz i zmieniać go ze stanu ciekłego na lotny a jak jest syf w rurce to rozpręrzany gaz jest w rurce.
 
 
bynio204
[Usunięty]

Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 22:49   

oringi polecam przed skreceniem przesmarowac czyms tlustym (na sucho mozna rozerwac oring dokrecajac)
podawac prad na cewke raczej nie polecam chyba ze z tylu , chyba ze chcesz zmienic scorupke w 1,5 tonowa zapalniczke :)
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 23:57   

nic na sile i bedzie ok bo straszacy to jak zwykle ja. pewnie to robilem ze za 5 min musialo dzialac albo bylo ciemno i temu to rozwalilem. pozatym kazdy wie mniej wiecej na ile sie czuje wiec dasz se rade.
pozdrawiam
maciek
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Paź 2005|, 2005 10:15   

rozszczelnic można jak sie za bardzo tym gina i np. rurki od gazu pognie - jak się to robi z czuciem i nie na hamca to sie nic nie ma rozszczelnić - ale tutaj niestety znowu kłania się temat instalatorów patraczy - bywa ( autopsja ) że tak barany zamontują zawór że za cholerę bez jego odkręcenia nie idzie filtra zmienić i tu już niestety trzeba mnieć ewentualnie w zanadrzu z jedną beczułkę jakby co - ale to już skrajne przypadki.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |6 Paź 2005|, 2005 10:23   

no wlasnie chyba u mnie uklad sie rozszczelnil- zmienilem filterek i jakos tego gazu coraz wiecej potrzeba
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Paź 2005|, 2005 10:27   

no u mnie jest uszczelka jedna nieco nadżarta i też mi coś delikatnie spierdziela - ale na tyle mało że olałem to póki co - ale będę musial zrobić bo z czasem pewnie uszczelka się jeszcze barzdiej skiepści i będzie lipa :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |6 Paź 2005|, 2005 19:38   

Cytat:
oringi polecam przed skreceniem przesmarowac czyms tlustym (na sucho mozna rozerwac oring dokrecajac)
podawac prad na cewke raczej nie polecam chyba ze z tylu , chyba ze chcesz zmienic scorupke w 1,5 tonowa zapalniczke


Zawsze wydmuchuje (Cenzura ta głowka znaczy wydm.ch.je) rurke i zawsze daje prąd na cewke z przodu bo tak mi wygodnie a gaz się tak łatwo nie zapali chyba że miałbyś zamiar go puścić na dłurzszy czas ja mówie tu o kilku sekundach i jak ktoś spróbuje to zobaczy że przez pierwszy moment leci gaz w stanie lotnym a dopiero po chwili zasówa w stanie ciekłym.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 11:16   

j ateż jakoś nei mam obaw przy przedmuchiwaniu :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 20:09   

q.rw.a a mi po zmianie flitra i wymianie tlumika jakos sie wszystko pojbelo
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |7 Paź 2005|, 2005 20:54   

hej. Jutro zobieram sie do roboty, sobotka dobry dzionek. Kurka moje miasto jest zapierdziste. Obleciałem dzisiaj 5 sklepów motoryzacyjnych i tak mnie zapienili :evil:
Niewiedzieli jaki filterek do mnie idze :evil: biedaki nie słyszeli o instalacji zavoli.
ale w końcu jakoś dostałem w malutkim sklepiku. Niema to jak mieszkać prawie na ukrainie.
odezwe sie jutro jak poszło. mam nadzieje że nic mi sie nie poje.....
pozdrawiam :D
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |8 Paź 2005|, 2005 08:48   

trzeba bylo go wykrecic i szukac na podobienstwo tego co masz w lapie
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |8 Paź 2005|, 2005 08:55   

wykrecać latać i szukać na podobieństwo podwójna robota. a TAK MAM NOWIUTKI JEDNYM ZAMACHEM WYCIAGAM CZYSZCZE ZMIENIAM I GIT !!!!!!
pozdrawiam :mrgreen:
ps. mam nadzieje że bedzie tak bezproblemowo. :shock:
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |8 Paź 2005|, 2005 12:43   

a jedź na stację gazową jakąś i pokaż kolesiowi jaką cewkę masz to Ci da taki filtr jak trzeba.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group