$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - filterek gazu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
filterek gazu
Autor Wiadomość
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |4 Paź 2005|, 2005 19:25   filterek gazu

hej. Pytanko mam nastepujace czy filterek gazu na elektrozawoże wymienia sie, czy tylko od czasu do czasu sie czyści. i czy zasyfiony filtrek moze być przyczyną warjujących wolnych obrotów.
pozdrawiam
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
misio_23
[Usunięty]

Wysłany: |4 Paź 2005|, 2005 19:32   

... może / a jak jest na benzynie ?/ , wymienia , jest papierowy koszt ok 7 - 10 zł w sklepie , zależy od m-ki instalacji , w warsztacie LPG wymiana 20 - 25 zł - z takimi cenami spotkałem się w swoim rejonie ...
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |4 Paź 2005|, 2005 19:48   

od nowości nic nie było zmieniane czyli 2 lata i jekieś 1oo tyś na gazie. Na beni jest normalnie. dzieki. pozdrawiam

[ Dodano: 2005-10-04, 21:37 ]
jak sie to ustrojstwo rozbiera? O czymś trzeba pamietac??
pozdrawiam
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 07:33   

generalnie klucz 13, odkrecasz. (zakrec sobie przy butli zawor i wypal resztke gazu zeby uniknac spuszczania gazu po odkreceniu sruby i zamrozenia filterka, pozatym przerwa na szluga pod samochodem nie wskazana:)
caly kielich mozesz wyczyscic z opilkow(moze jest magnes na dole ktory zbiera ten syf).
no i chyba tyle, skrecasz uwazajac na uszczelki, odkrecasz zawor, przekrecasz kluczyk zebu otworzyc elektorozawory i sprawdzasz czy nic nie ulatuje:D
przy okazji spusc syf z reduktora. jak bedzie cieply odkrec srube na dole reduktora. powinien wylac sie taki syf jak olej.
no i tyle.
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 08:42   

no z tym kluczem 13 to przesadziłeś Piotrek :) to już zależy od tego jaki jest elektrozawór bo np. Lovato to ma klucz coś koło 38 :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 09:53   

tylko z tym to nic na sile bo potem zle jezdzi i ubywa gazu w ilosciach 50 litrow na 100km. ja tak se zrobilem po wymianie filtra i gazownicy musieli mnie ratowac i uszczelnic uklad :oops:
pozdrawiam
maciek
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 10:39   

no to cos Ty tam narobił ?? to przeciez normalna operacja - ale powiem tak - jak się ktos średnio zna to lepiej zapłacić 30 zeta za wymianę i spuszczenie mazutu niż się samemu z tym pieprzyć i ewentualnie rozszczelnić układ - chociaz wcale nie powinno to nastąpić - no chyba, że się coś źle poskłada lub uszkodzi uszczelki.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
mmmk
[Usunięty]

Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 11:59   

ja mam zdolnosci manualne :mrgreen: dobrze,ze mialem wiatrak na stale zblokowany to nie osiagnelo wybuchowego stezenia pod maska. za bardzo to chyba powyginalem i rurka miala jakies pekniecie czy cos w tym stylu 8) . temu niektorych rzeczy nie ruszam bo jak mi inni zrobia to jest taniej :)
pozdrawiam
maciek
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 12:35   

no to zdolniacha z Ciebie :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 13:27   

Struna napisał/a:
no z tym kluczem 13 to przesadziłeś Piotrek :) to już zależy od tego jaki jest elektrozawór bo np. Lovato to ma klucz coś koło 38 :)


No z tym 38 to przesadziłeś Struna :P , wszystkie Lovato odkręca się od dołu 13, bo śruba M8 przechodzi przez filterek, a jeśli ktoś próbuje całą "szklankę" odkręcać wielkim kluczem albo żabą, to niech se próbuje :D
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 13:29   

to może nie lovato a Landi - nie pamiętam teraz - ale jedna z nich nie ma śruby na wylot tylko własnie się całym kielichem kręci i własnie chyba 38 podchodzi - ja nie miałem takiego klucza to łańcuszkiem do odkręcania filtrów oleju odkręcałem.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
zztop2 



Auto: 98, 2.3, 16V GHIA SEDAN Manual + LPI
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 13 Lip 2005
Skąd: Chełm
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 13:37   

hejka dzieki za informacje. Ja mam instalacje zavoli wiec jaki kluczyk??????. :mrgreen:
z tego co kumam od dołu tylko śrubeczke odkręcic, :D wyjać filterek nowy założyć, skrecic i jarać silnik. Zadnych niespodzianek niema. A co do mazutu to na bieżąca co jakieś 5 tysiaków spuszczam.
pozdrawiam :D
_________________
tel.603221275
Moje Allegro-wszystko do SCORPIO i nie tylko
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 13:55   

jak Piotrk pisał - zamknij zawór na butli ( o ile takowy jest ) i wypal resztkę gazu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 15:17   

ups. moja wina.
zdaza sie 38 :) sam nawet taki odkrecalem;) nie obeszlo sie bez wyciagniecia reduktora i w imadlo go:) nie chcial puscic.

a co do rozszczelnienia ukladu.... no tak mnie sie tez zdazylo. do tej pory nie moge zdobyc oringa ktorego gaziarz nie zalozyl a jakims cudem udalo mu sie to szczelnie skrecic;) a teraz mam jakies docinane dziadostwo z hydraulicznego:)
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |5 Paź 2005|, 2005 16:16   

ma jakies elektozawory do gazu z odzysku więc jak coś to moge Cię obdarowac jednym :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group