|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Sprzęgło ślizgające ? |
Autor |
Wiadomość |
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Wrz 2005|, 2005 21:31
|
|
|
tylko nie kupuj tarczy zadnej wloskiej badziewiastej. ja taka mialem w sierrce i wytrzymala 10 miesiecy wiec szkoda czasu i przedewszystkim kasy na to. podobnie z dociskiem ten co mialem sie zaczal topic i byl dziwny i fioletowy po wyjeciu. a tarcza motorcrafta chyba nie jest az tak strasznie droga bo ja podobno taka mam. podobno to niestety dosc wazne slowo w wyzej napisanym zdaniu....
pozdrawiam
maciek
p.s. tanie wloskie badziewia kosztowaly za komplecik z 250zl |
Ostatnio zmieniony przez mmmk |21 Wrz 2005|, 2005 21:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
e-root [Usunięty]
|
Wysłany: |21 Wrz 2005|, 2005 21:38
|
|
|
Speedo napisał/a: | u mnie sprzeglo sachsa do 2.9 chodzi gdzies po 700zl komplet, wymiana ze 150 |
No to za wymiane nie dużo mając na uwadze, że nie robiłem tego nidy w takim typie auta woałbym zapłacić, ale tarcza + reszta troszkę kosztuje.
OK dziekuję wszystkim za pomoc
ps. warto wiedzieć o tym włoskim "towarze" ! |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |21 Wrz 2005|, 2005 21:39
|
|
|
e-root napisał/a: | irek napisał/a: | dokładnie ja podałem cenę sklepową, np: ja do mojego 2,9 za calutki komplet zapłaciłem 570 zł, ale jak widac kolega kupił o połowe taniej na allegro |
Tylko ciekewe czy "nówka" to z allegro, bo rozrzut cenowy wielki.
A tak swoją drogą to za robote ile by trzeba dać, bo pewnie było by szybciej i pewniej, ja tego silnika nigdy nie rozbierałem więc nie wiem czy dałbym rade. |
Najlepiej skontaktuj się z Ibolem, On Ci wszystko powie co i jak.
Pozdrawiam |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Wrz 2005|, 2005 11:38
|
|
|
spokojnei sam zrobisz - żadna filozofia - pamiętaj tylko że jak ewentualnie byś zamach odkręcalżeby go dobrze do GMP ustawić - reszta to pikuś - trochę krzepy i jakas pomoc żeby skrzynkę zwalić i masz sprzęgielko na wierzchu. Musisz rozpiąć wał na takim wieńcu gumowym a potem kombinowanie jak skrzynke wyjąć. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
e-root [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Wrz 2005|, 2005 11:45
|
|
|
Struna napisał/a: | spokojnei sam zrobisz - żadna filozofia - pamiętaj tylko że jak ewentualnie byś zamach odkręcalżeby go dobrze do GMP ustawić - reszta to pikuś - trochę krzepy i jakas pomoc żeby skrzynkę zwalić i masz sprzęgielko na wierzchu. Musisz rozpiąć wał na takim wieńcu gumowym a potem kombinowanie jak skrzynke wyjąć. |
Mysle ze zanim sie zdecyduje na wymiane sam to sobie pojade na np. giełde i poogladam jak to wyglada, maja tam pewnie rozbebeszone silniki i jakas dokumentacje itp. poogladam.
Bo tak z drugiej strony miec 150zl (za robote) a nie to tez roznica
Duzo robilem przyy Polonezie wiec pewnie to podobne |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |22 Wrz 2005|, 2005 11:50
|
|
|
pewnie że tak dasz radę. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tomi503 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Wrz 2005|, 2005 20:42
|
|
|
Kazde auto jest składane na tej samoej zasadzie tylko w niektórych trzeba troszke więcej rozkęcić a w innych mniej żeby wymienić sprzęgło. Dasz rade bez wysiłku tylko może zostaw sobie dwa dni na to bo jeśli robisz to pierwszy raz to radze bez pośpiechu. Zawsze powtarzam że lepiej jest dwa razy przemyśleć i raz zrobić niż odwrotnie. |
Ostatnio zmieniony przez tomi503 |27 Wrz 2005|, 2005 22:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GrzesPi [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Wrz 2005|, 2005 11:54
|
|
|
Witam
Jestem świerzo po takim remoncie, podam ceny:
Sprzęgło - komplet firmy LUK - 310 zł.
Simering pod kołem zamachowym - 36 zł,
Robocizna - 170 zł.
Czyli razem 516 zł.
Dodam, że sprzęgło się ślizgało ponieważ tarcza pracowała na nitach, objawiało się to w ten sposób, że przy wolnej jeździe np. na 4 w momencie przyśpieszania silnik łapał obroty a auto się nie rozpędzało. Teraz wszystko jest w porządku, przy czym w/w sprzęgło działa bardzo precyzyjnie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |