$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - przegrzał się!????jak myślicie
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przegrzał się!????jak myślicie
Autor Wiadomość
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 08:56   przegrzał się!????jak myślicie

Ostatnio wracając z urlopu w bardzo dużym korku, który nagle sprawił wrażenie, ze w ogóle stanął!
Wyłączyłem stacyjkę, po 3 min chciał uruchomić silnik i..., ani widu , ani słychu-nawet nie miałknął-cisza!
Rozrusznik nie kręcił, nie było nawet tego charakterystycznego pyknięcia! Reszta bez zmian-na kluczyku pewny opór jak zwykle!
...a wskazówka tem wody lekko powyżej połowy!
Otworzyłem machę, postał tak z 15 min, odpalił i pojechałem dalej!

Spotkaliście się z czymś takim! Może to jakieś magicze zabebzpieczenie temperaturowe!???

ps. dodam, zę regenerowałem chłodnice-wyłączając 3 rurki!
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 18:04   

rozrusznik ma przerwę najprawdopodobniej
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Akowiec
[Usunięty]

Wysłany: |26 Sie 2004|, 2004 22:35   

Sprawdź czy nie padła ci cewka na rozruszniku miałem podobny problem.
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |27 Sie 2004|, 2004 08:01   

VIK napisał/a:
rozrusznik ma przerwę najprawdopodobniej
...ale możliwe, że akurat wtedy kiedy miał bardzo wysoką temp. (zawsze w korku)?
Może wtedy by było słychac chociaż automat od rozrusznika?
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |27 Sie 2004|, 2004 19:26   

ja tak mialem jak postal w upaly to nie zapalal, ani mru mru - byl poprostu za slaby akumulator, plus za duzy spadek napiecia na drodze akumulator - stacyjka - automat rozrusznika, plus nie stykajacy przewod przy samym automacie. Mysle ze tu masz podobnie. A w upaly dlatego ze prawdopodobnie spada wtedy moc aku , albno cos sie z przewodem dzieje w komorze silnika i przestaje stykac. Sprawdz ten przewod do automatu, .
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |28 Sie 2004|, 2004 11:27   

tydzień temu miałem tak samo wracałem z białegostoku i wsiemiatyczach zatrzymałem się na zimne piwko jak wsiadłem nawet nie drgnoł dodam że na trasie dostał nieźle 140 nie schodziło z budzika poruszałem bezpiecznikiem od odcięcia zapłonu i zapalił
 
 
hryniak
[Usunięty]

Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 16:04   

u mnie przez pewien czas to był standard ! na ciepłym motorku bardzo często się zdarzało, że nie reagował na kluczyk, czasem jednak palił przez kilka dni bez zająknięcia.
usterka ustała po wyczyszczeniu głównej skrzyneczki bezpieczników :-)
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 16:23   

...a więc co proponujecie, od czego zacząć!?
 
 
lancer
[Usunięty]

Wysłany: |30 Sie 2004|, 2004 18:29   

ja bym nie ruszał ...
 
 
skorza
[Usunięty]

Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 09:09   

Tak myslalem , dzieki!
 
 
szmigier
[Usunięty]

Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 10:08   

Witam.
Dla ewentualnej sugeracji: Parę dni temu podobny problem miał mój kumpel w Oplu Vectra- samochód rozgrzany i nie odpala tyle że u niego jak najbardziej rozrusznik kręcił a silnik nie zaskakiwał. Przyczyna-w alternatorze jest jakiś moduł elektr. który sie zrąbał i przy wys. temp. "gubił" swe właściwości, wymiana i spokój.
Pozdr. :lol:
A jeśli chodzi o nasze piekne autka to proponuje ew. wymiana bendix...
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 10:18   

hmm.. moj ma problemy z odpalaniem jak jest cieply :roll: mowisz ze cos w aternatorze ? Bo mnie sie juz skonczyly pomysly :?
PS. co ma wspolnego alternator a odpalaniem ?
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 10:27   

Trochę bez sensu. Może być stacyjka, a najprędzej albo bendix albo samo doprowadzenie prądu do niego.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
szmigier
[Usunięty]

Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 10:54   

Błąd pomyłka - sorry.
:oops: myślałem o jednym napisałem drugie - zamiast alternator - aparat zapłonowy oczywiście, u niego tak było jakiś moduł padł i jak był gorący to powodował gdzieś tam zbyt małe ciśnienie i niemożliwość odpalenia.
Ale faktycznie od bendix'a bym zaczął i prądu.
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |31 Sie 2004|, 2004 16:13   

Aparat zaplonowy to juz predzej :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group